درآمد باورنکردنی یک کودک ۶‌ ساله در اینترنت +عکس

1

رایان کودک شش ساله، مجری برنامه یوتیوبی “بررسی اسباب بازی رایان” شهرت زیادی از اپیزودهایی که در برنامه خود به کمک خانواده تهیه کرده، بدست آورده است.

او همچنین از طریق همین برنامه ها اکنون به یک میلیونر تبدیل شده است. طبق گزارشی که نشریه فوربز از پردرآمدترین کاربران یوتیوب منتشر کرده است، کانالی که خانواده رایان برای او ساخته اند، در سال گذشته بدون احتساب مالیات نزدیک به ۱۱ میلیون دلار درآمد داشته است.

کسب درآمد از یوتیوب سایت های کسب درآمد اینترنتی راهنمای خرید اسباب بازی چگونه پولدار شویم ایده های کسب درآمد ایده های پولساز من اسباب بازی بازی دان آموزش کسب درآمد آموزش پولدار شدن Ryan ToysReview

کانال بررسی اسباب بازی رایان با این میزان درآمد توانسته مشترکاً با کانال کمدی Sralwart Smosh رتبه هشتم لیست پردرآمدترین کانال های یوتیوب از آن خود کند. سال گذشته وبسایت ورج، گزارشی از کانال و خانواده رایان تهیه کرده بود، بر طبق این گزارش خانواده این کودک تقریباً هر روز ازماه مارس سال ۲۰۱۵ به تولید و انتشار ویدئوهای مربوط به بررسی اسباب بازی مشغول بوده اند. جالب است بدانید که شروع به کار این کانال صرفاً به این دلیل بود که رایان چهار ساله که علاقمند به تماشای ویدئوهای بررسی اسباب بازی بود، از پدر و مادر خود پرسیده بود که چرا او نمی تواند ویدئوهایی از بررسی اسباب بازی ها بسازد.

کسب درآمد از یوتیوب سایت های کسب درآمد اینترنتی راهنمای خرید اسباب بازی چگونه پولدار شویم ایده های کسب درآمد ایده های پولساز من اسباب بازی بازی دان آموزش کسب درآمد آموزش پولدار شدن Ryan ToysReview

تا ماه جولای سال ۲۰۱۵ کانال رایان شهرت چندانی نداشت، اما در آن ماه وی با ویدئویی که در آن به بررسی یک تخم مرغ شانسی بزرگ پرداخته بود، و در آن بیش از ۱۰۰ ماشین اسباب بازی مربوط به انیمیشن “ماشین ها” وجود داشت مشهور شد. این ویدئو اکنون نزدیک به ۸۰۰ میلیون بازدید دارد. کانال رایان اکنون علاوه بر بررسی اسباب بازی ها، بررسی غذاهای کودکان را نیز انجام میدهد. در این ویدئوها رایان صحبت هایی مملو از هیجان کودکانه را به همراه راهنمایی هایی که از والدین خود از پشت دوربین می بینید، به مخاطبین خود منتقل می کند.

طبق اعلام ورج بازدید کنندگان کانال رایان که اکنون بیش از ۱۰ میلیون عضو دارد برای وی تقریباً ماهانه ۱ میلیون دلار درآمد، جدای از تبلیغات به همراه دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. محسن محمدی می گوید

    وقعا میشه از اینترنت پول در آورد . فقط فکر خوب. ایده طلایی. قدرتمندانه اقدام. باقیشم قانون جذب و کاینات حتما جواب میده. آفرین به پدرمادرهایی که نهال توانستن رو در ذهن فرزندانشون میکارن.
    لطفا از اینگونه مقالات بیشتر بذارید.