گفتگوی جنجالی فردوسی پور با حاجی بابایی در برنامه نود

0

برنامه نود مورخ ۷ اسفند ۹۶، گفتگویی تلفنی با حسین فرکی سرمربی اسبق تیم پاس و حاج بابایی نماینده همدان درمجلس شورای اسلامی داشت و مسئله انتقال پاس از تهران به همدان و سقوط این تیم به دسته سوم با تصمیمات سیاسی بررسی کرد.

**حمیدرضا حاجی‌بایایی، نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی:

حاجی بابایی در ابتدا گفت:« صحبت هایی که انجام می شود باید با مطالعه باشد. آن سال نیروی انتظامی اعلام کرد که بنا به سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی دیگر نمی خواهد تیم داری کند.

آنجا چند استان نامزد شدند تا این تیم از بین نرود. به درخواست استانداری همدان، پیگیری و انتقال این تیم به همدان انجام شد.آن افرادی که که حامی پاس تهران بودند و معتقد بودند این تیم فرزند آن هاست و حالا فرزندشان به اسارت برده شده،چرا حاضر نشدند هیچ کمکی به این تیم بکنند؟

آن ها باید پاسخگو باشند. تیم پاس در این ۷ سال که در همدان بوده، طرفداران زیادی پیدا کرده و خود مردم همدان این تیم را اداره می کنند. من هم سال هاست که نقشی در اراده این تیم ندارم اما از شما آقای فردوسی پور تقاضا دارم که اگر طی این سال ها حرفی زده اید که مردم همدان رنجیده اند، از آن ها عذرخواهی کنید.»

حاجی بابایی ادامه داد:« من برای آقای فرکی و دیگر پیشکسوتان پاس تهران احترام قائلم اما آن ها به جای اینکه به پاس همدان هجمه وارد کنند، بروند و پاس تهران را دوباره راه بیندازند و قهرمان آسیا هم بشوند.»

حاجی بابایی در پاسخ به فردوسی پور گفت:« شما نامه من به آقای احمدی نژاد را روی چه حسابی از پرونده درآورده اید و نشان می دهید؟ شما بارها به مردم همدان توهین کردید و دل آن ها را به درد آوردید.

این که ما از چه تیمی حمایت بکنیم یا نکنیم به خودمان مربوط است. شما به من بگویید این نامه ای که من نوشتم چه ربطی به تیم پاس دارد؟ شما گرایشات حزبی خود را در این مسائل نشان دادید. من از بخاطر توهین های شما از مردم همدان عذرخواهی می کنم.»

  • از انتقال پاس به همدان اهداف سیاسی را دنبال نمی‌کردیم و هدف ما کاملا ورزشی بود. چراکه با توجه به علاقه مردم این استان به تیمداری آن‌ها هم حق داشتند در لیگ برتر تیم داشته باشند.
  • هیچ وقت دنبال سوء استفاده سیاسی نبودم و نخواستم باشگاه پاس از من در انتخابات حمایت کند.
  • الوند و شهرداری هم تیم‌های خودمان هستند و بهتر از شما می‌دانیم چگونه با این تیم‌ها رفتار کنیم.

دانلود فیلم اول

دانلود فیلم دوم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ