اظهارات جالب گنده لات تهران پس از دستگیری +تصاویر

0

وحید. م. شرور سابقه دار به اتهام به قتل دوستش دستگیر شد.

او در حین انتقال به بازداشتگاه آگاهی تهران و زمانی که در محاصره خبرنگاران قرار گرفت گفت: من با حسین دوست بودم و برادرش را هم می‌شناختم. به مهمانی که آن‌ها برایم ترتیب داده بودند، رفتم. قصد مشروب خوردن نداشتیم، اما آن‌ها گرم شراب خوری بودند و به من هم اصرار زیادی کردند که با آن‌ها مشغول مشروب خوردن شوم.

وی افزود: حسین به شدت مست شده بود و شروع کرد به لایو گرفتن از من و بد و بیراه گفتن به من و فحش ناموسی دادن. بعد از این با همدیگر درگیر شدیم و دو سه تا از دوستان حسین به همراه خودش به من حمله کردند و من هم فقط از خودم دفاع کردم. قصدم کشتن حسین نبود از خودم دفاع کردم و به دست او چند ضربه با چاقو زدم. من با برادر حسین رفیق هستم و خانواده حسین هم می‌دانند که مقصر خود او بوده و به خانواده او تسلیت می‌گویم.

او در پاسخ به اینکه پس از انجام درگیری و قتل حسین چکار کردی، گفت: به سمت خانه رفتم و با برداشتن مدارکم و با خداحافظی از خانواده‌ام به سمت مرز بازرگان و ماکو برای خروج از کشور رفتم.

وحید مرادی کیست گنده لات های تهران گنده لات عکس قاتل عکس اشرار عکس اراذل و اوباش شرارت حوادث تهران اشرار تهران اشرار ایران اراذل و اوباش تهران اخبار تهران

خبرنگاران از او در مورد نحوه به دام افتادنش پرسیدند که پاسخ داد: این کسی که می‌خواست من را از مرز رد کند من را به مأموران مرزبانی لو داد. من را به قسمت‌های کوهستانی فرستاد تا آنجا منتظر بمانم و در همین حال مأمورین به آنجا آمدند و من را دستگیر کردند.

وی در پاسخ به اینکه سابقه دار است یا خیر، افزود: بله از سال ۸۲.

او در مورد شغلش گفت: باشگاه دارم. دارای همسر و فرزند پسر ۴ ساله هستم و دوست دارم پسرم دکتر شود.

وحید در مورد فعالیت‌های گسترده اش در فضای مجازی گفت: من اصلا گوشی ساده دارم و هیچ فعالیتی در فضای مجازی ندارم. من دزدی و زورگیری نمی‌کنم، چون آدم بدی نیستم شاید هم به خاطر فن پیج‌هایی است که برای من توسط طرفداران ایجاد شده این فعالیت‌ها صورت گرفته است.

وحید مرادی کیست گنده لات های تهران گنده لات عکس قاتل عکس اشرار عکس اراذل و اوباش شرارت حوادث تهران اشرار تهران اشرار ایران اراذل و اوباش تهران اخبار تهران

ساعت ۲۰ روز ۲۶ اردیبهشت امسال بود که وقوع یک فقره فوت ناشی از حمله با سلاح سرد به کلانتری ولنجک گزارش شد که با حضورمأموران کلانتری در بیمارستان مشخص شد که یک فرد حدودا ۳۵ ساله به همراه دو تن از دوستانش مورد اصابت شی تیزی قرار گرفته است که این فرد در دم جان باخته و دوستانش مراحل درمان را در بیمارستان سپری می‌کنند.

بعد از این گزارش بود که مأموران آگاهی تهران بزرگ با تشکیل پرونده به جستجوی ضارب پرداخته و به دنبال دستگیری او اقدام کرد که سرانجام حدود ۲۴ ساعت در ۵۰۰ متری مرز ایران و ترکیه با همکاری پلیس مرزبانی متهم دستگیر و بازداشت شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ