زیبایی برادر زاده پرنسس دایانا جنجالی شد! +عکس

6

زیبایی «خیره کننده» برادرزاده پرنسس دایانا سؤال برانگیز شد!

کیتی اسپنسر Kitty Spencer برادرزاده ی پرنسس دایانا متولد سال ۱۹۹۰ میلادی است و ۲۸ سال سن دارد. او در عرصه ی مدلینگ فعالیت می کند.

کیتی اسپنسر در آخرین مصاحبه اش گفته در سنین کودکی و نوجوانی هرگز به مدل شدن فکر نمی‌کرد و همیشه هم مادرش او را تشویق می‌کرده تا به جای مدلینگ، تحصیلاتش را ادامه بدهد ولی کم کم به سمت مدلینگ کشیده شد و الآن یکی از مدل‌های معروف جهان است.

همسر کیتی اسپنسر لباس مجلسی بلند لباس شیک مجلسی عکس لباس مجلسی عکس زن زیبا عکس دختر زیبا عکس دختر خوشگل عروسی پرنس هری شاهزاده هری و همسرش شاهزاده هری و دوست دخترش زن خارجی خوشگل خوشگل ترین زنان جهان پرنس هری و مگان مارکل بیوگرافی کیتی اسپنسر بیوگرافی پرنسس دایانا ازدواج با شاهزاده Kitty Spencer

اسپنسر در سال‌های اخیر برای برندهای صاحب‌نامی کار مدلینگ انجام داده که معروف‌ترین‌شان دولچه و گابانا است. این زن از دست خبرنگارها و عکاس ها درامان نیست! و ابراز ناراحتی می کند.

مراسم ازدواج پرنس هری و مگان مارکل به پایان رسیده است با این حال هنوز هم حاشیه های این ازدواج از اخبار سایت ها و مجلات رخت برنبسته و کماکان اخبار حواشی این ازدواج منتشر می شود. یکی از این حواشی بنا به آنچه منتشر شده “زیبایی شگفت انگیز” برادرزاده ی پرنسس دایانا به نام کیتی اسپنسر است.

کاربران فضای مجازی این سؤال را می پرسند: چرا شاهزاده هری با کیتی اسپنسر که به نظر از مگان مارکل زیباتر است ازدواج نکرده است؟!

پیش از این قصد کیتی اسپنسر برای ازدواج با یک میلیونر ایتالیایی که بیست سال از او بزرگتر بود در رسانه ها بازتاب یافته و منتشر شده بود.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 6 )
  1. ناشناس می گوید

    چقدر بیشتر از سنش نشون میده ۲۸ یا ۳۸؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. ناشناس می گوید

    مردها کلاً همینجورین خوشگلترین دخترها رو تو آشناهاشون نمی پسندند انوقت میرن یه بشکه می پسندند حتماً همتون دیدید واقعاً چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هر وقت شما جواب دادین اونم میده خخخخخخخخخخخ

  3. ایمان می گوید

    اولا که من هیچ زیبایی حیرت انگیزی در این خانم نمی بینم. دوما مگه دارید گلدون انتخاب می کنید که دنبال زیباترینش هستید؟ خاک بر سر زنهایی که فکر می کنند فقط باید بر اساس بدنشون باهاشون رفتار بشه .و بگذریم که زیبایی یک چیز کاملا نسبی و سلیقه ای هست

    1. ناشناس می گوید

      گلدون؟؟؟ بدتر از گلدونه کجای کاری داداش؟؟؟ شاید هنوز در شرف عشقی داغی حالیت نیس، اونوقت که در یک چشم بر هم زدنی افتادی به سکه دادن اونوقت میفهمی فرقش با گلدون دقیقاً چیه!!!! خونه داری و بچه داری که بلد نیستن قیافه و هیکلم که ندارن وقار و متانت و .. که کلاً دمده شده،سکه چی رو باید بده؟؟؟؟ یکی رو بگیری بیاری بدی بخوره که هیچ هزار تا سکه هم بهش بدی …چرا دنبال زیباترینش نباشی؟؟؟ حداقل تو ایران باید باشی،اصلاً مگه آدم عقلش کمه انتخاب کنه جدیداً انتخابت میکنن یه چیزم بهت میدن

      1. Shamila می گوید

        اولا که هیچ وقت نباید یکطرفه قضاوت کرد دوما همه آدمها با هم فرق میکنن نباید همه رو به یک چشم دید،مشکل اینجاست که الآن همه از خودشون و از خدای خودشون اینقدر دور شدن که اصلا یادشون رفته انسانن….

    2. مروارید می گوید

      هرچی باشه از مهدیس محمدی زیباتره