شوخی های جالب جناب با نازنین بیاتی در خندوانه +عکس

0

برنامه خندوانه شب گذشته ۱۳ تیر ۱۳۹۷ با اجرای رامبد جوان ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم رفت. رامبد جوان در برنامه شب گذشته خندوانه میزبان نازنین بیاتی بازیگر جوان سینمای کشورمان بود که در فیلم های فرشته ها با هم می آیند ، دربند ، رخ دیوانه ، مادری ، رفتن ، آینه بغل و مغزهای کوچک زنگ زده ایفای نقش کرده بود.

در بخش ابتدایی برنامه استندآپ کمدی امیر کربلایی زاده کمدین کشورمان در برنامه خندوانه پخش شد و بعد از انجام قرعه کشی نازنین بیاتی به استودیوی خندوانه آمد و به گفتگو با رامبد جوان پرداخت.

همسر نازنین بیاتی مهمانان خندوانه خندوانه دیشب بیوگرافی نازنین بیاتی اینستاگرام نازنین بیاتی اینستاگرام خندوانه ازدواج نازنین بیاتی

نازنین بیاتی مهمان رامبد جوان در خندوانه

نازنین بیاتی بعد از سلام و احوال پرسی با اهالی خندوانه از فیلم سینمایی که این روزها مشغول تمرین آن بود صحبت کرد و از همبازی شدن با مهدی هاشمی که برای دومین بار بعد از سریال گلشیفته رخ داده بود صحبت هایی به میان آمد.

نازنین بیاتی مهمان رامبد جوان در خندوانه

بازیگر سریال گلشیفته درباره شروع فعالیت و سنش گفت :من کارم را از سال ۹۰ آغاز کردم و ۷ سال است که همراه بازی در سینما تئاتر هم کار میکنم و در این مدت یک گالری نقاشی هم داشتم ، من متولد سال ۶۸ هستم و دو سال تا رسیدن به سی سالگی فاصله دارم.

رامبد جوان درباره پیشنهاد نازنین بیاتی برای رسیدن به بازیگری پرسید که گفت :من در دانشگاه تئاتر خواندم و از کارهای کوچک و طراحی صحنه و دستیاری لباس آغاز کردم و به نظرم این راه مناسبی برای آغاز این حرفه است اما اگر تحصیلات آکادمیک نبود میتوانند در کلاسهای بازیگری شرکت کنند.

حسرت نازنین بیاتی در خندوانه از کار با خسرو شکیبایی

نازنین بیاتی در ادامه صحبت هایش در برنامه شب گذشته از آرزوی کار کردن با زنده یاد خسرو شکیبایی صحبت کرد و گفت :زمانی که راهنمایی بودم یکبار استاد شکیبایی را سر صحنه فیلمبرداری دیدم و آرزو میکردم که یک روز با ایشان کار کنم اما قسمت نشد و رامبد جوان از خصایص بی نظیر مرحوم خسرو شکیبایی صحبت کرد.

همسر نازنین بیاتی مهمانان خندوانه خندوانه دیشب بیوگرافی نازنین بیاتی اینستاگرام نازنین بیاتی اینستاگرام خندوانه ازدواج نازنین بیاتی

نمره یک نازنین بیاتی در درس املا در کلاس اول

مجری خندوانه از بازیگر آینه بغل خواست سه خصلت خوبش را بیان کند که گفت :من آدم مهربانی هستم ، دست و دلبازم و همیشه سعی کردم که دل کسی را نشکنم .

نازنین بیاتی بازیگر گلشیفته در برنامه خندوانه

رامبد جوان از این هنرپیشه جوان خواست جمله ای خطاب به پدر و مادرش بگوید که گفت :من از زحمات پدر و مادرم تشکر میکنم و از مادرش برای چیزهایی که از او پنهان کرده بود عذرخواهی کرد و ماجرای نمره یکی که از درس املا در کلاس اول گرفته بود را لو داد و گفت :مادرم هیچوقت آن نمره یک من را در درس املا ندید.

در این بخش از برنامه مسابقه پانتومیم بین رامبد جوان و نازنین بیاتی برگزار شد که خانم بازیگر با کمک تماشاچیان برنده این مسابقه شد.

با اضافه شدن جناب خان به برنامه حال و هوایی دیگر بر برنامه حاکم شد و جناب خان به شوخی با سن نازنین بیاتی پرداخت و در تمام طول مسابقه به لحنی کودکانه با نازنین بیاتی صحبت میکرد و اعتقاد داشت که نازنین بیاتی ۹ سالش است و این همه موفقیت برای دختربچه ۹ ساله جای تحسین دارد.

نازنین بیاتی درباره اصالت خانوادگی شان گفت :مادرم اهل قم است و پدرم تفرشی هستند. من دو خواهر به نام های ندا و نغمه دارم . جناب خان که میان صحبت های رامبد جوان و نازنین بیاتی حرفه هایی را به خانم بازیگر میزد به محل زندگی بازیگر آینه بغل که در منیریه بود اشاره کرد و از خرید لوازم ورزشی در این منطقه گفت .

همسر نازنین بیاتی مهمانان خندوانه خندوانه دیشب بیوگرافی نازنین بیاتی اینستاگرام نازنین بیاتی اینستاگرام خندوانه ازدواج نازنین بیاتی

نازنین بیاتی و جناب خان در خندوانه

جناب خان که تصور میکرد خانم بازیگر ۹ ساله است یک کیف مدرسه همراه با خوراکی به نازنین بیاتی داد و کلی سفارش پدرانه به او کرد.

حسرتی که برای همیشه به دل نازنین بیاتی ماند

رامبد جوان از مهمان خندوانه خواست تا آرزویش را در برنامه بگوید که گفت :آرزو دارم که هیچ آدمی حسرت به دل از دنیا نرود. مادربزرگ من یک روز صبح به منزل ما زنگ زد و میخواست با من صحبت کند اما من به مادرم گفتم که من کار دارم و نمیتوانم و همان شب مادربزرگم از دنیا رفت و حسرت شنیدن صدایش برای همیشه به دل من ماند.

نازنین بیاتی مهمان برنامه خندوانه

در پایان برنامه رامبد جوان برای اولین بار یک قرآن به ترجمه حاج آقا قرائتی به نازنین بیاتی هدیه داد و از ایشان برای حضور در برنامه دعوت کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ