بازیگران سریال میلیاردر +ساعت پخش و تکرار

0

سریال تلویزیونی «میلیاردر» از روز دوشنبه ۲۵ تیرماه ماه از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

داستان این سریال درباره پسری به نام بهادر سیر است که برای پیداکردن کار به هر دری می‌زند تا اینکه در شرکتی بزرگ و خانوادگی استخدام می‌شود.

فیلم و سریال آی فیلم جدول پخش آی فیلم بیوگرافی سامان گوران بازیگران سریال میلیاردر اخبار فیلم و سریال

در این شرکت ‌همه اهل زدو بند هستند و اغلب از جایگاه‌شان سوء استفاده می‌کنند. بهادر ساده دل ناخواسته درگیر این زد و بندها می‌شود که ماجراهای طنز زیبایی را به همراه می‌آورد.

ساعت پخش و تکرار میلیاردر

سریال «میلیاردر» از دوشنبه ۲۴ تیر، هر روز ساعت ۱۸:۰۰ روی آنتن آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های ۲:۰۰ بامداد و ۱۰:۰۰ صبح روز بعد خواهد بود.

فیلم و سریال آی فیلم جدول پخش آی فیلم بیوگرافی سامان گوران بازیگران سریال میلیاردر اخبار فیلم و سریال

بازیگران سریال میلیاردر و نقش هایشان

سعید پیردوست در نقش دایی هوشنگ، زهیر یاری در نقش بهمن، سحر زکریا در نقش آذر خواهر بهمن و دختر فرجام، محمدرضا شریفی‌نیا در نقش فرجام رییس شرکت، عاطفه رضوی در نقش سیمین زن فرجام، علیرضا کمالی‌نژاد در نقش منصور داماد فرجام، نیما شاهرخ در نقش تیراداد پسر بزرگ، سامان گوران در نقش بهادر ، مجید مظفری در نقش ولی پدر بهادر، آرام جعفری در نقش شیرین خواهر بهادر، رامین راستاد در نقش خسرو داماد ولی و فریبا نادری در نقش خانم قدیم منشی شرکت، از بازیگران سریال «میلیاردر» هستند.

فیلم و سریال آی فیلم جدول پخش آی فیلم بیوگرافی سامان گوران بازیگران سریال میلیاردر اخبار فیلم و سریال

دیگر عوامل «میلیاردر» عبارتند از: رضا میهن‌دوست: نویسنده، رامین عباسی‌زاده: تهیه کننده، علیرضا امینی: کارگردان، اسماعیل آقاجانی: تصویر برداری ، صدابردار: علی کیان ارثی ، گریم: شهرام خلج، طراح صحنه: امیرحسین حداد، طراح لباس: هانیه امیدی، مدیر تدارکات: حیدر زرقومی، مدیر تولید: سحر مصیبی ، تدوین: رضا مطهری، صداگذار: نادر بادامچی، عکاس: حسن ناهی، دستیار یک و برنامه‌ریز: علی جناب، دستیار یک فیلمبردار: محمد حیدری

اما این سریال در نقشهای فرعی خود نیز انتخابهای متناسبی داشته و مثلا مهدی ذوذهب در نقش صفا یا کریم ایمنی که پسر مجید مظفری را ایفا می کند و یا خانم سرور و … نیز نقش آفرینی خوبی دارند. هرچند در این بین نباید از قلم گرم و حرفه ای زامیاد سعدوندیان در مقام نویسنده نیزغافل بود که با پرداخت صحیح پرسوناژها ، آنان را به فهم واقعی و کاملی از نقش رسانده تا در یک مجموعه، تجانسی و همزیستی درستی داشته باشند و موجب نشاط و خنده مخاطب را فراهم کنند.همچنین تهیه کننده ای چون رامین عباسی زاده که از همان سریال “او یک فرشته بود” تا به امروز ثابت کرده برای اعتماد به گروه های متفاوت و بازیگران جوان، همیشه آمادگی داشته و دارد.

فصل دوم «میلیاردر» ساخته نخواهد شد

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ