ساعت بازی پرسپولیس و الدحیل قطر +پیش بازی

0

تاریخ بازی رفت و برگشت پرسپولیس الدحیل ، ساعت بازی پرسپولیس و الدحیل قطر ، لیگ قهرمانان آسیا ، دیدار پرسپولیس و الدحیل
جلسه هماهنگی دیدار الدحیل و پرسپولیس برگزار شد و مقرر شد شاگردان برانکو با پیراهن دوم خود در این بازی حاضر شوند.

تاریخ بازی بعدی پرسپولیس برنامه بازیهای پرسپولیس باشگاه الدحیل قطر بازیکنان تیم الدحیل قطر بازی پرسپولیس امروز ساعت چنده اخبار لیگ قهرمانان آسیا اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

بلیت الدحیل – پرسپولیس؛ ۳۰ ریال!

بلیت جایگاه درجه یک بازی الدحیل – پرسپولیس، ۳۰ ریال قطر معادل تقریبی ۸۸۰ هزار ریال ایران به فروش می‌رسد.

بلیت این بازی برای جایگاه درجه یک (CAT 1) 30 ریال قطر اعلام شد که با نرخ امروز ارز معادل ۸۸۰ هزار ریال ایران، ۸۸ هزار تومان خواهد بود.

ورزشگاه تاریخ ساعت داور
عبدالله بن خلیفه ۶ شهریور ۹۷ ۲۰:۳۰ مهند قاسم

پرسپولیس در شرایطی به مصاف الدحیل قطر خواهد رفت که شاید کمترین امید برای صعود را با توجه به شرایط کیفی حریف بتوان برای آنها متصور شد. تیم برانکو با محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی اکنون با کمترین پتانسیل موجود باید برابر الدحیل قرار گیرد که حریف طی ۸ بازی قبلی خود در این فصل در لیگ قهرمانان با ۸ پیروزی قاطع به کارش پایان داده است.

پرسپولیس شروع متفاوتی نسبت به دو فصل اخیر در لیگ برتر از خود به جا گذاشته است؛ موضوعی که با توجه به نیمکت خالی و ترکیب یکسان برانکو قابل پیش بینی بود. آنها با از دست دادن ۵ ستاره خود نسبت به فصل گذشته لیگ قهرمانان در شرایطی گام به این جدال حساس خواهند گذاشت که به دنبال کورسوی امید خود برای برتری در این مرحله و گام گذاشتن به جمع چهار تیم نهایی این رقابت‌ها هستند.

رقابت با رقیب دیرینه

استقلال و پرسپولیس هر دو در این مرحله از لیگ قهرمانان حضور دارند تا خودآگاه رقابت بزرگی برای دو تیم در صعود شکل گیرد. پرسپولیس نمی‌خواهد در صورت صعود احتمالی استقلال، این رقابت را به رقیب سنتی واگذار کند و هوادارانش را در یک عقب نشینی بزرگ برای کری علیه حریف قرار دهد. انگیزه صعود به همراه استقلال به مرحله بعدی این رقابت‌ها اکنون بزرگترین نیروی محرک در پرسپولیسی‌هاست.

تجربه بالای حضور در لیگ قهرمانان

بازیکنان پرسپولیس طی فصول اخیر به تجربه مناسبی در این رقابت بین المللی دست یافته‌اند. در حال حاضر تمامی بازیکنان پرسپولیس سابقه چند فصل حضور در این رقابت را دارا هستند و می‌توانند از این تجربه برای در اختیار گرفتن بازی سود ببرند. علیرضا بیرانوند (نفت تهران و پرسپولیس)، سیدجلال حسینی ( نفت تهران، سپاهان، پرسپولیس)، شجاع خلیل زاده ( تراکتورسازی، سپاهان و پرسپولیس)، حسین ماهینی (ذوب آهن و پرسپولیس)، کمال کامیابی نیا ( پرسپولیس – نفت تهران) از جمله بازیکنان باتجربه پرسپولیس هستند. دیگر بازیکنان پرسپولیس نیز حداقل یک فصل حضور به همراه این تیم را در این رقابت‌ تجربه کرده‌اند و باید دید چه راهکاری در جریان جدال ۱۸۰ دقیقه‌ای مقابل ستاره‌های الدحیل خواهند داشت.

میزبانی از حریف قطری

بزرگترین دغدغه پرسپولیس در فصل گذشته و در شرایطی که به جمع چهار تیم راه یافته بودند به عدم میزبانی از حریفان در آسیا بود. پرسپولیس فصل گذشته مقابل الهلال عربستان (دو دیدار) و الاهلی عربستان ( یک دیدار) را در خارج از استادیوم آزادی برگزار کرد و از این حیث با مشکل بزرگی مواجه شد. در این فصل اما قرعه مناسبی نصیب آنها شده و با حذف رقبای عربستانی که به دلیل مسائل سیاسی قادر به میزبانی حریف نیستند، قادرند از از این پوئن در استادیوم آزادی برای جبران هر نتیجه‌ای سود ببرند. دیگر پوئن مثبت پرسپولیس نیز میزبانی از حریف قطری در بازی برگشت خواهد بود. پرسپولیس با هر نتیجه‌ای کار خود را در دوحه پایان دهد این امیدواری را می‌تواند داشته باشد که با حمایت یکصدهزارنفری هوادارانش شرایط بازگشت را برای خود متصور باشد.

سابقه خوب مقابل تیم های قطری

آخرین باخت الدحیل در این رقابت‌ها (آن زمان با نام لخویا در این رقابت‌ها حاضر می‌شدند) توسط پرسپولیس رقم خورده است و حریف قطری مدت‌هاست شکستی را تجربه نکرده است. پرسپولیس از ۱۷ جدالی که مقابل نمایندگان قطری پشت سر گذاشته، به هشت پیروزی، ۴ تساوی و ۵ شکست رسیده است. آنها از حیث گلزنی نیز آمار مناسبی به خود اختصاص داده‌اند و مقابل ۲۸ گلی که به ثمر رسانده‌اند، ۲۲ گل دریافت کرده اند. پرسپولیس با الدحیل (لخویای سابق) ۴ بار جدال داشته که برانکو با سه بار هدایت سرخپوشان در این دیدارها رکوردار است. سرمربی پرسپولیس طی این سه بازی به یک برد، یک تساوی و یک شکست دست یافته است. پرسپولیس بهترین پیروزی خود مقابل نماینده قطر را برابر الوکره این کشور و با نتیجه ۵ بر یک به سود خود کسب کرده است.

خط حمله قدرتمند

هرچند الدحیل با حضور ستاره‌های گرانقیمت خود در خط حمله در لیگ قطر جولان می‌دهد اما فاز تهاجمی پرسپولیس نیز نمایش موفقی از خود به جا گذاشته است. حضور گادوین منشا که بازیکن باکیفیتی محسوب می‌شود و فصل گذشته در همین مرحله کمک بزرگی برای صعود سرخپوشان داشت در کنار علی علیپور به عنوان آقای گل لیگ ایران و عالیشاه با انگیزه خاص حضور دوباره‌اش در لیگ قهرمانان و بشار رسن که ستاره این فصل سرخپوشان بوده، آنها را به تیمی خطرناک برای حریف قطری تبدیل می‌کند.

خط دفاعی مستحکم

پرسپولیس در فصل گذشته و در ۴ جدال مقابل رقبای عربستانی در مرحله یک چهارم و نیمه نهایی عملکرد فاجعه باری را پشت سر گذاشت. با این حال روند دفاعی و آمار این تیم طی این مدت همچنان بزرگترین امیدواری برای سرخپوشان و هوادارانش محسوب می‌شود. در خط دفاعی برانکو آنها کمترین تغییرات را داشته اند و تنها صادق محرمی با خصوصیات تهاجمی بیشتر نسبت به دیگر از این تیم جدا شده است. با حضور سیدجلال حسینی اما بزرگترین امیدواری برای این تیم وجود دارد تا با کمترین خطا و اشتباه دفاعی از دوحه خارج شوند. خط دفاعی پرسپولیس برابر السد در قطر شکننده ظاهر شد و نتیجه آن را با شکست ۳ گله دید و اکنون به خوبی نسبت به عواقب اشتباهاتی که می‌تواند آنها را به یک شکست خورده بزرگ تبدیل کند، آگاه هستند. با این حال خط دفاعی برتر این فصل فوتبال ایران مهمترین نقطه قوت برانکو برای جدال با حریف قطری محسوب می‌شود و انتظار می‌رود با تمرکز بیشتر و اجتناب از اشتباهات فردی به یک نتیجه مناسب در دوحه دست یابند.

تفاوت یک ساله؛ پرسپولیس ناجی نیمکت نشین می‌خواهد

برانکو فصل گذشته در این مرحله با جذب ستاره‌هایی مثل سیامک نعمتی، گادوین منشا، بشار رسن، شایان مصلح از نظر کیفی با اوج گیری مناسبی همراه شد و همین مساله در عبور از الاهلی عربستان نیز به کمک آنها آمد. منشا و بشار و مصلح ستاره تیم برانکو در آن جدال لقب گرفتند. در این فصل اما برانکو نه تنها نتوانسته ستاره‌ای به جمع شاگردانش اضافه کند که بازیکنان ارزشمندی همچون وحید امیری، فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی و صادق محرمی را نیز از دست داده است. برانکو در آن دیدار و در شرایطی که فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان در بدترین فرم کیفی خود قرار داشتند با تعویضی جالب توجه بشار رسن و منشا را روانه میدان کرد و بازی را به سود بازگرداند. در این بازی باید دید سرمربی سرخپوشان روی نیمکت خود ستاره‌ای در قامت ناجی خواهد داشت. فصل البته برای شایان مصلح و منشا فرقی نکرده است، آنها بار دیگر به نیمکت سنجاق شده‌اند و شاید یک آمادگی ذهنی بزرگ بتواند زمانی که در جریان بازی راهی زمین شده‌اند بار دیگر از آنها به عنوان ناجی تیم بسازد.

خط حمله الدحیل مهار شدنی است

الدحیل که تا پیش از هفته آخر لیگ ستارگان با تار و مار حریفانش جشنواره گل به راه انداخته بود، این هفته در زمین خود با نتیجه بدون گل برابر الریان متوقف شد. تیمی که در فینال جام شیخ جاسم نیز موفق شده بود این تیم را متوقف کند و به نظر می‌رسد به خوبی برابر تاکتیک این تیم آگاهی دارد چرا که هفته قبل از آن نیز در جریان جامی دیگر در قطر ( جام امیر) در شرایطی که با یک گل از این تیم پیش بود بازی را با اختلاف نزدیک واگذار کرد. با این حال خط هجومی الدحیل که اکنون با حضور ستاره‌هایی مثل جونیور و یوسف العربی خط و نشان بزرگی برای رقبا محسوب می‌شوند، غیرقابل مهار نیز به نظر نمی‌رسند و برانکو و تیمش نشان داده‌اند به خوبی راه مهار این بازیکنان را بلد هستند. هرچند در بسیاری از بازی‌ها نیز شرایط برای آنها کاملا متفاوت پیش رفته و به نتیجه دلخواه دست نیافته‌اند.

بازی رفت پرسپولیس با الدحیل در تاریخ ۶ شهریور در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه ساعت ۲۰ به وقت تهران برگزار می شود.

بازی برگشت این دو تیم نیز در تاریخ ۲۶ شهریور در ورزشگاه آزادی ساعت ۱۹:۴۵ برگزار می شود.

نتایج تقابل ها و بازیهای رودروی پرسپولیس و الدحیل

الدحیل قطر                      ۰ – ۱                 پرسپولیس تهران    ۱۳۹۶-۳-۹          لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس تهران                ۰ – ۰                 الدحیل قطر          ۱۳۹۶-۳-۲          لیگ قهرمانان آسیا

الدحیل قطر                      ۳ – ۰                 پرسپولیس تهران    ۱۳۹۴-۲-۲          لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس تهران                ۳ – ۰                 الدحیل قطر          ۱۳۹۳-۱۲-۵        لیگ قهرمانان آسیا

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ