بهترین وب سایت برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه کدام است ؟

0

در سایت مقاله با ترجمه ، هزاران مقاله با موضوعات و رشته های مختلف وجود دارد و شما می توانید همه ی مقالات را به صورت رایگان دانلود کنید، در سایت مقاله ISI با ترجمه می توانید متن کامل مقالات تخصصی لاتین (انگلیسی) را  به صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود مقاله های انگلیسی با ترجمه کلیه رشته های دانشگاهی از طریق دسته بندی مقالات در دسترس است. پس از مراجعه به بخش دسته بندی مقالات مشاهده خواهید نمود که مقاله های رشته های مختلف به صورت تفکیک شده و شما با انتخاب هر رشته و گرایش آن به مقاله انگلیسی با ترجمه آن دسترسی پیدا می کنید. بخش دسته بندی مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی، روزانه در حال به روز رسانی می باشد و مقالات جدید به همراه ترجمه مفهومی و تخصصی به این دسته بندی اضافه می شوند. لازم به ذکر است که کلیه مقاله های موجود در دسته بندی مقالات ، به طور کاملا تخصصی توسط مترجم آن رشته ترجمه شده اند و می توانید با مطالعه و مقایسه رایگان چکیده مقاله که ترجمه فارسی آن نیز در دسترس شما عزیزان قرار داده شده است هر یک از مقالات را از نظر کیفیت ترجمه مورد بررسی قرار دهید.

دانلود رایگان مقالات مجلات  ISI

سایت ترجمه مقاله همانطور که از نامش پیداست بر خلاف برخی از دیگر سایت های ترجمه مقاله  ISIفقط و فقط ترجمه و اصل مقالات معتبر علمی از ژورنال های و مجلات ISI را ارائه می کند.

همچنین دانلود اصل مقالات هیچ هزینه ای را در بر نمی گیرد و دانلود ترجمه مقاله به واسطه درگاه پرداخت بانک به صورت کاملا امن صورت می پذیرد.

مقاله انگلیسی رایگان رپورتاژ آگهی ارزان دانلود مقاله انگلیسی دانلود رایگان مقالات isi خرید رپورتاژ آگهی

مقاله انگلیسی برق با ترجمه فارسی

برای دانلود مقاله انگلیسی مهندسی برق با ترجمه فارسی به قسمت دسته بندی مقالات بخش گروه مهندسی  آیتم مهندسی برق مراجعه کنید. در این بخش مقالات ترجمه شده مهندسی برق برای تمام گرایش های رشته مهندسی برق وجود دارد. در ضمن لیست مقالات جدید مهندسی برق به طور مرتب روزانه در حال به روز رسانی و اضافه شدن می باشد.

مقاله انگلیسی مهندسی عمران با ترجمه

دانشجویان رشته مهندسی عمران در صورت نیاز می توانند جهت دانلود مقاله های انگلیسی عمران با ترجمه فارسی به بخش دسته بندی مقالات ترجمه شده مهندسی عمران رجوع کرده و پس مراجعه به قسمت گروه فنی مهندسی آیتم مهندسی عمران ، جزئیات هر مقاله از جمله عنوان و چکیده فارسی و انگلیسی مقاله مورد نظر، سال انتشار مقاله ، ژورنال چاپ کننده مقاله یا ناشر ، تعداد صفحات متن ترجمه شده و دانلود زایگان مقاله انگلیسی را ملاحظه نمایید.

مقاله انگلیسی مکانیک با ترجمه فارسی

دانشجویان رشته مکانیک جهت دانلود مقاله انگلیسی مکانیک با ترجمه فارسی به قسمت دسته بندی مقالات بخش گروه فنی مهندسی آیتم مهندسی مکانیک مراجعه کنید.

مقاله های ترجمه شده مهندسی کامپیوتر با ترجمه فارسی

برای مشاهده لیست مقالات انگلیسی کامپیوتر با ترجمه فارسی، به قسمت دسته بندی مقالات بخش گروه فنی مهندسی آیتم مهندسی کامپیوتر مراجعه کنید. روزانه مقالات جدید ترجمه شده به صورت تخصصی به این گروه اضافه می شوند.

مقاله انگلیسی حسابداری با ترجمه فارسی

دانشجویان رشته حسابداری جهت دانلود مقاله انگلیسی حسابداری با ترجمه فارسی به قسمت دانلود مقالات ترجمه شده مراجعه کنید و در دسته بندی مقالات حسابداری در بخش یاد شده اطلاعات مربوط به هر مقاله حسابداری با ترجمه فارسی آن ذکر گردیده است.

مقاله انگلیسی مدیریت با ترجمه فارسی

برای دانلود مقاله انگلیسی مدیریت با ترجمه فارسی به قسمت دسته بندی مقالات بخش گروه علوم پایه آیتم مدیریت و بازاریابی و اقتصاد مراجعه کنید و لیست مقاله های انگلیسی مدیریت با ترجمه فارسی را ملاحظه نمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ