مهره مار و روغن مار

1

مار یکی از خاص ترین خزندگان و حیوانات روی زمین است که به دلیل نوع زیستگاه و همین طور ساختار بدنی که دارد در دسته بندی متفاوتی قرار می گیرد و به صورتی که از زهر آن در صنعت و همین طور مصارف پزشکی بهره برده و در صورتی که با روغن و مهره آن نیز آشنایی داشته باشید.

مهره مار روغن مار

بیش از پیش در مورد فواید این موجود زنده احتمالا مواردی را شنیده اید، فرا تر از هر چیزی ما قصد داریم در مورد مهره مار در ادامه مطالبی را بازگو کنیم که شاید کم تر به آن ها اشاره شده باشد.

عده ای کم تر اطلاعاتی در مورد مهره مار دارند و شاید آن را خرافاتی بیش ندانند، در این باره باید گفت که واقعا چنین نیست، علم نوین متافیزیک پیش از هر چیزی مشخص می کند که برخی انسان ها انرژی های ویژه ای دارند که باعث موفقیت و قدرتمند قلمداد شدن آن ها می شود.

اگر فکر می کنید که ممکن است زندگی تان نیاز به تغییر داشته باشد ما در مورد مهره مار مواردی را شرح می دهیم.

  مهره مار روغن مار

خواص ویژه مهره مار چیست

مار روی سر خود بر اساس نیرویی که در بدن خود دارد و از ویتامین ها و املاح استفاده می کند در طول یک مدت خاص یک شاخ مانند ایجاد می کند.

اگر در مورد مهره مار شنیده باشید می دانید که همراه داشتن آن می تواند انرژی ویژه ای برای انسان ها در پی داشته باشد، بسیاری نیز ترجیح می دهند یکی از آن ها را تهیه کنند تا با مشکلاتی که سر راه هر انسانی وجود دارد روبرو نشده و یا این که خیلی آسان تر از آن عبور کنند.

مهره مار های نر به صورت کاملا مثبت بوده و در مقابل مانند قطب دیگر آهن ربا، مار های ماده نیز انرژی منفی تولید می کنند، این دو انرژی برای مقاربت جنسی به یکدیگر نزدیک می شوند.

وقتی این ارتباط برقرار می شود این دو مهره از بدن دو حیوان جدا شده و اگر شما بتوانید آن را بیابید و به مدت زمان خاص (بر اساس منابع مختلف یک ماه و بیست روز) در کنار خود هر جا که می روید همراه داشته باشید، این انرژی در شما تقویت می شود و می توانید برخلاف یک انسان عادی با سختی های بیشتری کنار آمده و مشکلات خود را به واسطه این نیرو زود تر حل کنید.

خواص و فواید روغن مار

اگر علاقه مند به درمان طبیعی بیماری ها باشید احتمالا در مورد روغن مار بسیار شنیده اید، یکی از ویژگی های مثبت این روغن کاملا طبیعی بودن آن است و البته که اگر قصد تهیه آن را دارید باید این مورد توسط مرکز فروش کامالا تایید شود در غیر این صورت استفاده از آن هیچ سودی برای شما نخواهد داشت و چه بسا اثرات منفی روی بدن شما داشته باشد.

روغن مار موجب درمان انواع درد های دندان و التهاب مربوط به دهان می شود، البته که نحوه استفاده آن نیز باید به صورت کاملا اصولی انجام گردد. در ادامه روند درمان بیماری هایی که توسط روغن مار انجام می شود می توان به رشد بهتر موی سر و همین طور موی صورت اشاره کرد، موردی که به صورت ویژه در روند بهبود شرایط پوست و زیبایی شما تاثیر می گذراد.

پس اگر با ریزش مو روبرو هستید از این ماده جادویی استفاده کنید.

  مهره مار روغن مار

درمان بیماری ها با روغن مار

فرا تر از تمامی موارد گفته شده اگر با بیماری های سخت پوستی روبرو هستید، پوستی حساس دارید می توانید از روغن ما برای شفاف شدن و رفع چین و چروک استفاده کنید.

روغن مار همین طور در بخشی دیگر از بدن موجب بهبود سوخت و ساز، کنترل کلسترول در افراد میانسال و همین طور سالمندان خواهد شد، پوکی استخوان نیز یکی از بیماری های سخت در میان افراد بخصوص خانم ها و افراد سالمند است، اگر خدایی نکرده از این مشکل رنج می برید، پیشنهاد ویژه درمانی ما به شما روغن مار است.

همین طور این مایع خارق العاده با ترکیبات کاملا طبیعی که دارد زمان درمان انواع زخم های پوستی بدن انسان را سرعت می بخشد، البته که باید در هنگام خرید به قیمت و کیفیت توجه ویژه ای داشته باشید.

هیچ ارزانی بی دلیل و قصد نیست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. دانلود آهنگ ترکی می گوید

    مرسی خیلی دمبالش بودم