امین فردین کیست؟ +اینستاگرام

1

امین فردین Amin Fardin متولد ۲۹ شهریور ۱۳۷۰ در اهواز ، خبرنگار و تهیه‌کننده برنامه جنجالی پشت پرده است .

برنامه اینترنتی پشت پرده

امین فردین و برنامه اینترنتی پشت پرده برنامه پشت پرده برنامه ایست که به افشاگری شاخ‌های مجازی می‌پردازد این برنامه از طریق یوتیوب در دسترس است.

افشاگری برنامه پشت پرده امین فردین در مورد سایت‌های شرطبندی و شاخ‌های مجازی (سلبریتی) اخیراً امین فردین در حوزه تولید برنامه‌هایی با سبک مستندهایی با محتوای افشاگری فعالیت خود را افزایش داده‌است.

پشت پرده چه خبر بیوگرافی امین فردین امین فردین کجاست افشای پشت پرده افشاگری امین فردین

وی که این مستندها را با نام پشت پرده منتشر می‌کند برنامه‌هایی نظیر افشاگری سایت‌های شرط‌بندی افشاگری علت افزایش قیمت دلار در سالهای گذشته و … داشته‌است.

مدتی قبل وی در مورد تبلیغ سایت‌های شرط‌بندی توسط (شاخ‌های مجازی) دست به افشاگری زد وی همچنین در مورد مافیای قاچاق دختر توسط برخی از شاخ‌های مجازی نیز گزارشی تهیه کرده‌است. وی تاکنون در مورد مسعود ترکیبی، داود هزینه، شبنم غزال، وحید خزایی، دنیا جهانبخت، و ساشا سبحانی مستند تهیه کرده‌است وی در مورد نامزد دنیا جهابخت اطلاعات خوبی منتشر کرده که نشان می‌دهد نامزد دنیا جهانبخت شخصی به نام برایان اعتماد است وی کمپینی در اینستاگرام و فضای مجازی ایجاد کرده که هدف این کمپین ریپورت شاخ‌های مجازی به گفته خود جناب فردین فاضلاب‌های مجازی است می‌توان گفت که تا کنون امین فردین در این زمینه موفق عمل کرده و تاکنون چندین بار پیج‌های این اشخاص از دسترس خارج شده‌است.

افشاگری‌های امین فردین در خصوص آقازاده هاو اختلاس‌های آنها با واکنش شدید این اشخاص رو برو رو شده‌است.

افشاگری

امین فردین افشاگری‌های متعددی از نمایندگان مجلس کرد که با واکنش شدید پروانه سلحشوری یکی از نمایندگان مجلس مواجه شد. لینک سایت تابناک درباره افشاگری پروانه سلحشوری: امین فردین برای من پرونده سازی کرد

هر زمان حرفی بزنم یا نطقی کنم یا توییت و یادداشتی منتشر کنم، توپخانه تخریب‌شان فعال می‌شود. در یک فیلم نیم‌ساعته ۱۵ شرکت برایم درست کردند. حتی اسم و تعداد فرزندانم را هم در آن فیلم به اشتباه گفته بودند. همین آقای امین فردین که حالا همه می‌دانند چه کسی است. واقعاً نمی‌دانم پرستوسازی واقعیت دارد یا نه، ولی چیزی هست که خیلی بر سر زبان‌ها افتاده و همه می‌گویند پرستو. راست و چپ، مردم سیاسی و غیرسیاسی همه اشاره می‌کنند که پرستوسازی رخ می‌دهد و شخصیتی که قربانی شده پرستو بوده. / شرق

استاد در گفتگویی که آبان‌ماه ۹۷ با انصاف‌نیوز داشته گفته‌است

«آقای امین فردین (سازنده کلیپی تخریبی علیه نجفی و خانم استاد) چند ماه پیش کلیپی ساختند که در آن تهمت‌های فراوانی را نسبت به بنده و دکتر نجفی مطرح کردند. ما آن زمان نامزد بودیم تا یکدیگر را بیشتر بشناسیم و بعد ازدواج کنیم». این دوره هم‌زمان با فعالیت نجفی در شهرداری تهران، ارائه گزارش صدروزه و پیگیری برخی تخلفات دوره قبل در شهرداری تهران و ارائه گزارش‌هایی بود که نجفی به خاطرشان مورد هجمه‌های زیادی به‌ویژه از سوی قوه قضائیه قرار گرفت. او درعین‌حال دربارهٔ ۱۲ پرونده تخلف در شهرداری تهران به دستگاه قضا نامه نوشت و درخواست رسیدگی داشت که هیچ‌گاه سرنوشتشان اعلام یا پیگیری نشد؛ اما دی‌ماه سال ۹۶ با پخش کلیپی در فضای مجازی به‌عنوان مراسم تولد نجفی همراه با تعدادی زن جوان در هتل اسپیناس‌پالاس تهران، داستان شهردار اسبق تهران وارد فاز جدیدی شد و در سراشیبی افتاد که شاید اتفاق دیروز پایانی بر آن بود.

میترا استاد همسر دوم نجفی، توسط نجفی شهردار پیشن تهران به قتل رسید امین فردین را آغازگر حملات به خودش و نجفی معرفی کرده بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    اکثر اعضای دولت روحانی و مجلس دهمی ها مفسد و اختلاس گر ند باید محاکمه شوند، من به عنوان یک ایرانی از دستگاه قضا میخواهم که این مفسدان (دولتمردان روحانی و نمایندگان مجلس دهم ) را به اشد مجازات برساند ، در غیر اینصورت مردم ……..