گریم رامین راستاد در نقش هاشمی رفسنجانی +عکس

0

عکس حاضر مربوط به رونمایی از کاراکتر آیت الله هاشمی رفسنجانی در سریال الف و فاخر «راز ناتمام» به کارگردانی مشترک امین امانی و علی امانی است. پس از چندین بار تست گریم، سرانجام رامین راستاد به عنوان نزدیک ترین چهره به آیت الله رفسنجانی برای ایفای این نقش انتخاب شد.

نقش هاشمی رفسنجانی گریم بازیگران سریال فاخر در حال ساخت سریال فاخر سریال راز ناتمام سریال جدید تلویزیون بیوگرافی رامین راستاد بازیگران سریال راز ناتمام اینستاگرام رفسنجانی اینستاگرام رامین راستاد اخبار فیلم و سریال

بخش عمده لوکیشن‌های این سریال در تهران و در شهرک سینمایی غزالی قرار دارد و بخش‌هایی از کار نیز در کشور ترکیه تصویربرداری می‌شود.

این سریال با مضمونی تاریخی و سیاسی در دو فاز گذشته و حال تولید خواهد شد و پخش آن نیز در نیمه اول سال آینده از شبکه اول سیما خواهد بود.

تصویر حاضر مربوط به رونمایی از اولین تست گریم یکی از کاراکتر‌های اصلی این پروژه در نقش شهید دکتر باهنر با طراحی گریمی از محسن دارسنج است.

سایر کاراکتر‌های این سریال که همگی مربوط به چهره‌های مطرح سیاسی دهه‌های پنجاه و شصت هستند، به زودی معرفی و از گریم آنان نیز رونمایی خواهد شد.

«راز ناتمام» به نویسندگی سید جلال‌الدین دری با محوریت روایت زندگی دکتر محمدجواد بهشتی به زندگی پر فراز و نشیب این شهید گرانقدر می‌پردازد.

عوامل اصلی این پروژه که به سفارش معاونت امور استان‌ها و مرکز کرمان تولید می‌شود، عبارتند از:تهیه‌کننده: امین امانی، کارگردانان: امین امانی، علی امانی، نویسنده: سیدجلال‌الدین دری، مشاور فیلمنامه: رحمان سیفی‌آزاد، مدیر تولید: سعید شرفی‌کیا، مدیر برنامه‌ریزی: محمد شریفی، دستیار اول کارگردان: حمیدرضا الیاسی، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: رامین غفوری و مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ