ماجرای قتل نو عروس تهرانی با ضربه سیلی!

0
 در این پرونده ابوذر ۲۶ ساله متهم است ۳ هفته پس از عقد همسرخود به نام اعظم را در میدان سپاه تهران به قتل رسانده است.

۷ خرداد ماه سال گذشته مرگ مشکوک زن جوانی به کارآگاهان پلیس آگاهی اطلاع داده شد در ادامه تیمی از کارآگاهان با حضور در بیمارستان متوجه شدند زن ۳۱ ساله ای به نام اعظم چند روز قبل در حالی که دچار مرگ مغزی شده بود به این بیمارستان انتقال داده یافته بود.

خانواده اعظم در اقدامی خوداپسندانه اعضای بدن دخترشان را به بیماران نیازمند اهدا کرده بودند. پدر اعظم در شکایت خود به ماموران گفت: دخترم سه هفته قبل از مرگ به عقد پسر جوانی به نام ابوذر در آمد.

روز حادثه اعظم و ابوذر با هم درگیر شدند که ابوذر سیلی محکمی به صورت دخترم زد و باعث مرگ مغزی او شد.

با این شکایت ابوذر دستگیر و در بازجویی ها به ارتکاب قتل اعتراف کرد. او به ماموران گفت: شب حادثه اعظم مرا به خانه شان دعوت کرد که در طول مسیر ماشینم خراب شد و با تاخیر به آنجا رسیدم اعظم زن شکاکی بود، و تصور می کرد من به خاطر قرار با زن دیگری دیر به خانه آن ها رفته ام. بر سر این موضوع درگیر شدیم که ضربه محکمی به صورتش زدم. در حیات خانه مشغول صحبت با پدر اعظم بودم که متوجه شدم، همسرم بیهوش شده است.

با تکمیل تحقیقات پرونده با صورت کیفر خواست به شعبه ۷۱ دادگاه کیفری فرستاده شد.

صبح امروز ابوذر به اتهام قتل عمدی در دادگاه و به ریاست قاضی عزیز محمدی پای میز محاکمه قرار گرفت. در ابتدای این جلسه اولیای دم برای قاتل دخترشان تقاضای قصاص کردند.

رئیس دادگاه نیز با تفهیم اتهام به ابوذر از او خواست به دفاع از خود بپردازد. مرد جوان پس از قرار گرفتن در جایگاه با رد اتهامش گفت: من به همسرم علاقه داشتم و مرتکب قتل او نشدم. اعترافات قبلی ام و بازسازی صحنه قتل تحت فشار بازجویی ها بود. روز حادثه من و اعظم با هم درگیر شدیم اما من هیچ ضربه ای به او نزدم .

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعه اش قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

باشگاه خبرنگاران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ