بابک جهانبخش و همسرش مروارید شهریاری از زندگی خصوصی شان می گویند + عکس

65

بابک جهانبخش (با نام شناسنامه‌ای علی جهانبخش)  متولد ۱ فروردین ۱۳۶۲ در بوخوم آلمان،  بابک جهانبخش از خوانندگان پرمخاطب موسیقی پاپ ایران. مدرک تحصیلی او دیپلم تجربی می‌باشد. او با مروارید شهریاری ازدواج کرده است. و پسری با نام آرتا دارند.

بابک جهانبخش که آلبوم « اکسیژن » او مرور خوبی برای خاطره‌های «من و بارون» بود حسابی مشغول پدر شدنش است و معتقد است که با به‌دنیا آمدن آرتا بزرگ شده است.  پای صحبت‌های او نشستیم تا ببینیم بازتاب‌های انتشار آلبوم اکسیژن چگونه بوده و تصمیم بابک برای ندادن آلبوم جدی است یا نه!

همسر اول و دوم بابک جهانبخش فرزند بابک جهانبخش خانواده بابک جهانبخش بیوگرافی مروارید شهریاری بیوگرافی بابک جهانبخش آهنگ جدید بابک جهانبخش آلبوم جدید بابک جهانبخش

بابک جهانبخش نوازندگی پیانو را از ۵ سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم آلمان آغاز نمود و بعد از تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد. اولین کسی که او را به خواننده شدن تشویق کرد مرحوم مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی بود. او دوره‌های آموزشی جدید را طی کرد و در سال ۷۶ و در سن ۱۴ سالگی، مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در آن زمان با تایید محمدعلی معلم همراه بود دریافت کرد و در همان سال یک کار را برای صدا و سیما ضبط نمود.

 

همسر اول و دوم بابک جهانبخش فرزند بابک جهانبخش خانواده بابک جهانبخش بیوگرافی مروارید شهریاری بیوگرافی بابک جهانبخش آهنگ جدید بابک جهانبخش آلبوم جدید بابک جهانبخشآرتا پسر بابک جهانبخش

 

با فکر اکسیژن را منتشر کردم

با اینکه آلبوم « اکسیژن»با توجه به موفقیت چشمگیری که «من و بارون» داشت و فاصله زمانی کمی از آلبوم قبلی منتشر شد، در موقعیت خطرناکی بود، اما من با تفکر این کار را انجام داده بودم. با این فکر که هنوز اتفاق‌های زیاد و خوبی در ادامه «من و بارون» در ذهن من است که می‌توانم روی پروژه اکسیژن آن را پیاده کنم اما متاسفانه بازخوردها برایم کمی عجیب بود که خیلی‌ها برای انتشار این آلبوم شمشیر را از رو بسته بودند چون اصلا توقع نداشتم که آلبوم را نشنیده نقد کنند ولی خدا را شکر اتفاقی که من دنبال آن بودم با «اکسیژن» افتاد.  در این سال‌ها به یک چیزی رسیده‌ام که وقتی یک اتفاق خوبی راجع به یک آلبوم، فیلم یا هر چیزی می‌افتد یکسری آماده نشسته‌اند تا کار بعدی آن آدم را بکوبند و بی ارزش کنند. اگر چه طبیعی است که سطح توقع مخاطبان بالاتر می‌رود اما عده‌ای به خصوص از اهالی رسانه شروع به نقدهای بی‌جهت و مغرضانه می‌کنند. درصورتی که رسالت رسانه چه تصویری چه نوشتاری سازنده بودن و بهتر کردن ضعف‌های یک کار باید باشد و نقاط قوت را ببیند و برای اشاعه آن کمک کند.

همسر اول و دوم بابک جهانبخش فرزند بابک جهانبخش خانواده بابک جهانبخش بیوگرافی مروارید شهریاری بیوگرافی بابک جهانبخش آهنگ جدید بابک جهانبخش آلبوم جدید بابک جهانبخش

مخاطب تکرار را می‌پسندد

تنها به این خاطر سراغ کارهای متفاوت می‌روم تا برچسب تکراری و یکنواخت بودن از روی من برداشته شود. در واقع من در این سال‌ها به این باور رسیده‌ام که مخاطبان ما تکرار را دوست دارند چون وقتی از شما می‌خواهند که کاری شبیه « من و بارون»، «چی شده» یا «دوست دارم» اجرا کنی یعنی من تکراری می‌خواهم. فضاها محدود می‌شود اما خب ما هم مطمئنا چیزی را که مخاطبان‌مان می‌پسندند را کار می‌کنیم.  من تمام چیزهایی را که می‌خوانم به خصوص ترانه‌ها و کارهایی که مال خودم است، درواقعیت تجربه کردم و تمام‌شان برای من واقعی و ملموس است شاید برخی از این کارها حس الان من نباشند ولی کاملا حس‌شان کردم.

به همین خاطر تا چیزی را باور نداشته باشیم نمی‌توانیم آن را به همان خوبی انتقال دهیم. پس اگر محبوب می‌شود به نحوی به سازنده آن نزدیک و با حس آن درگیر است. مثلا من «ایده‌آل» را برای پسرم آرتا خواندم. حاضرم قسم بخورم زمانی که موسیقی را شروع کردم هیچ حمایتی نشدم .اصلا تا زمانی که پای پول وسط باشد کارها خراب می شوند.چیزی که در کل این سال ها شنیده شده و برایش زحمت کشیده ام با پول به​دست نمی آید.چون کاری که ساخته می شود باید دلی باشد نه بیزینسی.

 همسر اول و دوم بابک جهانبخش فرزند بابک جهانبخش خانواده بابک جهانبخش بیوگرافی مروارید شهریاری بیوگرافی بابک جهانبخش آهنگ جدید بابک جهانبخش آلبوم جدید بابک جهانبخشبابک جهانبخش و همسرش مروارید شهریاری

 

جوابم را از کنسرت‌ها می‌گیرم

اگر مقایسه کنید متوجه می‌شوید که امسال چند آلبوم منتشر شد اما به نظر من به نسبت «اکسیژن» حرف زیادی برای گفتن داشت. مثلا آهنگ‌هایی مانند منو نگاه کن، رازودر مجموع سه چهار آهنگ خوب در آلبوم بود و جواب خود را گرفتند. ولو اینکه این اتفاق خوب اگر برای یکی از تراک‌های آلبوم هم می‌افتاد، کافی بود. هر چه پیش می‌روی تجربه بیشتری کسب می‌کنی امیدوارم که با گذشت زمان نقاط قوت کارهایم بیشتر و نقاط ضعف آن کمرنگ شود چون حداقل اگر ۱۰ پله بالاتر نرفتی اما موج خود را حفظ کرده‌ای. چرا که زیاد از این نوع شکست‌ها در کار دوستان هنرمند می‌بینیم که مثلا با موفقیت یک آلبوم،کارهای بعدی یک شکست بزرگ را برایش رقم می‌زند.

همسر اول و دوم بابک جهانبخش فرزند بابک جهانبخش خانواده بابک جهانبخش بیوگرافی مروارید شهریاری بیوگرافی بابک جهانبخش آهنگ جدید بابک جهانبخش آلبوم جدید بابک جهانبخش

من احساس می‌کنم « اکسیژن » نقاط قوتش بیشتر از نقاط ضعفش بود و جالب است بدانید که حتی اکسیژن در بعضی شهرها و کشورها پرفروش‌تر و محبوب‌تر از آلبوم «من و بارون» بود که فکر می‌کنم ریتم شادتر این آلبوم دلیلی برای این محبوبیت بیشتر بود. به هر حال من هر دوکار را دوست داشتم با این که نمی‌دانم چقدر موفق بوده یا نبوده‌ام. ولی در اصل من جواب خودم را در کنسرت و اجراهای زنده‌ام می‌گیرم. درست وقتی که درخواست‌ها و علاقه طرفداران در خواندن آهنگ‌ها را می‌بینم.

نمی‌خواهم آبروی من و بارون برود

من آدم شدیدا احساساتی هستم و حاشیه همیشه اذیتم می‌کند. زمان منتشر شدن «اکسیژن» گفتم که خیال آلبوم دادن ندارم چون از کار و آلبوم و کنسرت دادن مدتی بود که خسته بودم. تمرکز روی کار، خانواده و به ویژه حاشیه‌ها کار را برایم سخت‌تر و من را خسته‌تر می‌کرد. اما خوشبختانه من جزو آن دسته آدم‌هایی هستم که خودم را به سرعت پیدا می‌کنم. زمانی که احساس کنم حرفی برای گفتن هست و ذهنم یاری می‌کند هرگز جلوی آن را نخواهم گرفت.

من اول باید از «من و بارون»، «اکسیژن» و کارهای قبلی درس بگیرم و نقاط قوتش را نگه دارم و با پالایش چیزهای بهتر و جدیدتری به آن اضافه کنم و آلبوم بدهم چون به هر حال مخاطب من هم از من توقع دارد چون این حرف مخاطب من نبود که آلبوم ندهم. آنها به من لطف دارند اما زمانی آلبوم جدید را کار خواهم کرد که آبروی «من و بارون» و کارهای دیگر کارنامه‌ام را نبرم.

فقط ایراد می​گیریم

نمی‌توانم بگویم که صددرصد اتفاق‌هایی که مدنظرم بود در این آلبوم افتاد اما نمره ۱۰ را هم به آن نمی‌دهم ولی آهنگ​ها نسبت به چیزی که می‌خواستم، نمره ۱۶ یا ۱۷ را  می​گیرد یعنی خطای فراوانی نداشت. من نمی‌خواستم اکسیژن تکراری باشد به همین دلیل یکسری فضاهای تازه را امتحان کردم مثلا کار « بسه دیگه» که با موج شدید انتقادات همراه شد و خیلی راحت می​گویم که طرفداران هم آن را دوست نداشتند ولی خب تغییر است دیگر برای تغییر باید وارد فضاهای تازه‌ای شد.

فضاهایی که حتی من هم شنونده آنها نیستم اما بعضی وقت‌ها خوب است با در نظر گرفتن اینکه به کلیت کار لطمه‌ای نزند ولی همین کار ژانری بود که از سال‌ها پیش دوست داشتم آن را تست کنم.  بین  آهنگ هایی که اخیرا شنیده ام از کارهای همایون شجریان و علیرضا قربانی واقعا لذت بردم.به نظر من کار خوب را باید تعریف کرد نمی دانم چرا ما از هر چیزی که گوش می دهیم می خواهیم ایراد بگیریم.هر کاری را باید اول با حس گوش کرد بعد اگر بد بود می گوییم بد است .اگر چه باز هم قاضی آن مردم هستند.
مجله زندگی ایده آل

گفتگو با همسر جهانبخش

خودتان را معرفی کنید.

همسر اول و دوم بابک جهانبخش فرزند بابک جهانبخش خانواده بابک جهانبخش بیوگرافی مروارید شهریاری بیوگرافی بابک جهانبخش آهنگ جدید بابک جهانبخش آلبوم جدید بابک جهانبخش

مروارید شهریاری، متولد تهران و دارای مدرک مدیریت بازرگانی هستم، در حال حاضر مشغول ثبت یک شرکت بازرگانی و همچنین ترجمه یک کتاب بازرگانی میباشم.

از زندگی با بابک راضی هستید؟ و آیا زندگی با یک هنرمند سخت است؟

بابک تا آنجایی که امکانش بوده، سختیهای کارش را داخل خانه نیاورده که من بخواهم احساس سختی کنم در کل از او راضی هستم.

کدام کارهایش را بیشتر دوست دارید؟

من با تمام کارهای بابک ارتباط قلبی خوبی برقرار میکنم و سخت است که بگم کدام کارهایش را بیشتر دوست دارم، چون از لحظه اول تا لحظه آخر هر کارش کنارش بودم ولی آهنگ «به کسی چه» را از آلبوم احساس بیشتر دوست دارم.

بابک جهانبخش بیشتر چه غذایی دوست دارد؟

همه چی(باخنده)

نقطه ضعف بابک.

کمی مکث: زیاد دقت نکردم(باخنده)

خوب یکی از خصوصیات بابک جان را برای ما بگویید؟

خیلی احساساتی.

دیگر؟

آشنایان ره عشق درین بحر عمیق

غرقه گشتند و نگشتند با آب آلوده!

آیا موسیقی بعد از انقلاب در ایران رشد خوبی داشته است؟

بله خیلی، به نظر من الان ۱۰ خواننده هستند که موسیقی ایران را میچرخانند، ولی کسانی هم هستند که میخواهند با پول وارد این عرصه بشوند و یا به زور میخواهند هنر را به خودشان تزریق بکنند، ولی نمیدانند که این کارها فایدهای ندارد چون هنر ذاتی است.

ساز تخصصی شما چیست؟

در سنین نوجوانی پیانو و گیتار مینواختم و بعد شروع کردم به آهنگسازی، تنظیم و…

کنسرت بعدی شما چه زمانی است؟

جدا از تهران در شهرهایی چون، کرمان، رشت و اصفهان اجرا دارم.

اهل سفر کردن، کتاب خواندن و ورزش هستید؟

اهل سفر کردن هستم ولی به خاطر مشغله زیاد وقت کتاب خواندن و ورزش کردن را ندارم.

کارتونهای زمان کودکیات یادت هست؟

تام و جری، پلنگ صورتی و فوتبالیستها

اهل فیلم دیدن هستید؟ آخرین فیلمی که دیدهاید چه بود؟

خیلی زیاد، «نفوذی» فیلم قشنگی بود.

دوست داشتی به کدام دوره از زمان سفر میکردید؟ چرا؟

(با کمی مکث) زمان فرعون، چون میخواستم بپرسم که این اهرام مصر را به چه شکل ساختهاند.(باخنده)

زندگی بدون چی برات جهنمه؟

عشق، به نظر من بیفایده است اگر کسی بدون عشق وارد کاری بشود.

روز اولی که به مدرسه رفتی را یادت هست؟

بله، روز اولی که به مدرسه رفتم یادم میآید که یک کلاههایی شبیه همین کلاههای تولد خودمان به ما میدادند، داخل این کلاهها پر از شکلات و پاستیل بود و ما سال اولیها را بین مقاطع بالاتر میچرخاندند که همه به ما خوشامد بگویند اما من به جای اینکه حواسم به جشن باشد همش دستم در آن کلاه بود و شکلات و پاستیل میخوردم(باخنده)!!!

آخرین جوکی که شنیدی و خندیدی؟

(باخنده): یک آقایی ریش پروفسوری گذاشته بود میره پیش رفیقاش میگه: بچهها هر سوالی دارید امروز بپرسید چون فردا میخوام ریش پروفسوریمو بزنم!!

زندگی را دوست داری چون؟

باید زندگی کرد.

اوقات فراغت خود را به چه شکل سپری میکنید؟

اغلب به مسافرتهای داخلی و خارجی میروم.

نظر واقعی خود را در مورد خبرنگارها بگویید؟

راستش هر کاری جنبههای مثبت و منفی دارد، اما به نظر من اگر خبرنگارها نباشند ما از اطرافمان واقعا بیخبر میمانیم، من هیچ مطلب بدی از سمت خبرنگارها ندیدم و بدون اغراق میگویم که کمک زیادی به اطلاعرسانی میکنند.

اگر یک روز به شما بگویند که باید دو هفته با سه وسیله در یک جزیره زندگی بکنید چه با خودتان میبرید؟

چادر، آب، آتش و اگه شد یواشکی یک تکه نان هم با خودم میبرم که از گشنگی تلف نشوم!!

رفیق روزهای خوب و بد؟

همسر مهربانم.

به چه شکل با همسرتان آشنا شدید؟

من سال ۸۸ در لندن کنسرت داشتم که همسرم یکی از عوامل برگزارکننده آن کنسرت بود، از همان جا با همسرم آشنا شدم. بعد با پدر و مادرم رفتیم به خواستگاری ایشان و بقیه ماجرا که خودتان میدانید…

با یک کلمه این کلمات را کامل کنید:

محسن یگانه: با احساس و با معرفت، ایران: خاک من، فصل: بهار، بهترین آلبوم سال ۹۰: زندگی من(با خنده)، تهران: شهر همیشه بیدار، خانوادهسبز: آقای شجاعیمهر، قبض جریمه: نگو که دلم خونه، فیلم ترسناک: نمیبینم، توپ پلاستیکی: گل کوچک

یک خاطره جالب برایمان بگویید؟

راستش اسم شناسنامهای من علی جهانبخش است و در خانه و فامیل بابک صدایم میزنند. مثلا وقتی میخواهم با هواپیما سفر کنم و شناسنامهام را نشان میدهم هنگامی که اسمم را میبینند میگویند آقا شما برادر بابک جهانبخش هستید؟ من هم مجبور هستم بگویم بله(با خنده)

حرف آخر؟

ممنون از تمام کسانی که به من محبت داشتند و از من حقیر، «بابک جهانبخش» ساختند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 65 )
  1. ترمه می گوید

    خودش قشنگتر از زنشه

    1. Black Swan می گوید

      اخه کجاش قشنگه..زنش خیلیییییی ازش سرتره

      1. گندم می گوید

        حسود خودش خوشگل تره

      2. s&B می گوید

        مراقب حرف زدنت باش

    2. پاراگلایدر می گوید

      خودش نه قیافه داره نه قد و بالا . با اون صداش و آهنگهای لوسش! …

      1. سمیرا می گوید

        شمایی که این پست رو گذاشتن اولا شما که از اقا بابک خوشت نمیاد اینجا چیکار میکنی
        دوما اینجا همه طرفدار بابکن لوس هم خودتی

      2. سمیرا می گوید

        البته ببخشیدا ما طرفدارشیم یکذره حرفتون سنگین اومد

  2. soha می گوید

    من عاشقه بابکم-هم خودش قشنگه هم زنش-پسرشم که جیگره

  3. آلین می گوید

    صداش عالیه خودشم خیلی دوس دارم خونوادشم باحاله وممنون ازسایتتون

  4. آلین می گوید

    فقط نام و ایمیلند منم که اونا رو نوشتم واسه چی منتشر نمیشه؟

  5. سعیده می گوید

    پسرش شبیه خودش هست……….خانومش یه کمی شبیه مرحوم عسل بدیعی هست….ان شالله موفق و خوشبخت باشن در کنار هم

    1. مرسده می گوید

      خانمت خیلی خوشگله

  6. هستی می گوید

    تا حالا بچه ای رو ندیدم که تا این حد شبیه باباش باشه

  7. فاطمه 76 می گوید

    وووووووووووای کپی باباشه جونمممممممممممممممممم….زنشم خوشگله اما خودش ماه تره

  8. زینب می گوید

    واااااای جونم
    قربوون خوودت وپسرت
    ازطرف من بوسش کن عاشقتم

  9. نرگس می گوید

    خانمش بیسته مثلا انتخاب بابک جهانبخشه دیگه….
    خودشم بیستو یکه هم هیکلش هم صداش و هم تیپ و قیافش…. اما ب عشق من نمیرسه….
    پسرشم ک هم ماهه هم جیگره…..
    امیدوارم یه کنسرت تو شاهرود داشته باشه چون اکثر خواننده ها تو شاهرود برنامه داشتن اما ایشون نه…..

  10. یاسمن می گوید

    پسرش چه نازه ماشاالله

  11. وحید می گوید

    شما زنا چقدر عقب افتاده هستین کارتون شده فقط قیافه و ظاهر و اینکه کی خوشگله کی سرتره … طفلک شوهرهای شما که باید …بازیهای شمارو تحمل کنن یا بی غیرت باشن من درسته ادم روشنفکری هستن اما وقتی میبینم شما زنا به جز ظاهر مردا واینکه خوشگله یا نه فکر نمیکنین میفهمم زنای ایرانی باید فقط تو خونه ظرف بشوین و بچه رو نگهداری کنن

    1. پاراگلایدر می گوید

      حالا نیست شما مردها به فهم و شعور و شخصیت زنها بیشتر از ظاهرشون توجه دارید!!

      1. زهرا می گوید

        آفرین

    2. لیلی می گوید

      اقاوحیدجمع نبند

    3. امید می گوید

      باریکلا موافقم

    4. fatima می گوید

      سلام آقای به ظاهر محترم و …. شما نیاز نیست به فکر خانم ها باشید کسایی که همچین فکرهایی درمورد خانم های محترم میکنند حتما بیشتر با خانم های غیر متشخص رفت وآمد دارند و ثبات شخصیتی ندارن و شماهم بیشتر نگران خودتون وهمجنس هاتون باشید آقای نسبتا جهان دیده ی وحید

    5. خانم می گوید

      مرد بی شخصیتم خیلی داریم خوب نیست که ادم جمع ببنده و مثلا بگه شما مردای ….لطفا مودب باشید وقتی کامنت میزارید

  12. tahoora می گوید

    زنش خیلی خوشگله ماشا الله

    1. وحید می گوید

      من قصد بی حرمتی به زنارو ودخترارو ندارم اما بخاطر یه پسر جوان که نه درس حسابی میشناسن و از اخلاق و رفتارش و خانوادش و کلا از جزییات زندگیش خبر ندارن و فقط به این خاطر که تو تیم والیبال بازی میکنه بخاطر زنش شدنش باهم دعوا دارن و خوشونو زن این آقا میدونن والا به دور از اخلاقه و شان دخترا میاد پایین همه چیز که به هوا و هوس و قیافه و ظاهر و شهرت نیست شاید اون دختر خانمایی که واسه عبادی پور اینجا خودشونو میکشن و باهم دعوا دارن واسه بدس آوردنش باید بدونن واقعا کی از ته دل اونارو دوس داره تا باهم یه زندگی خوب داشته باشن خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد خواهان کسی باش که خواهان تو باشد موفق باشین

      1. یاس می گوید

        به نظر من هم شما درست میگی داداشم .خیلی از همین به ظاهر هوادارا تو زندگی هنرمندهای جوان کشورمون دارن فاصله میندازن . به دختر خانم ها هم حق میدم خب روحیه ی خیلی لطیف و احساساتی دارن و فک میکنن با قوربون صدقه رفتن به یک مرد غربیه طرفدارو ازین حرفا هستن ، درسته شما هوادارید اما بدونید توی نظرهاتون چی میگید . درصدی از شخصیت رو تنها با صحبت کردن میشه شناخت من هم به جای برادرتون .چی میشه یکم همدیگه رو راهنمایی کنیم که کمی سطح فرهنگمون بالا بره . انتقاد کنید اما درست . همسر آقای جهانبخش هم تیپ و قیافه و هرچی به خودشون ربط دارن اقا بابک با ایشون زندگی میکنه نه شما که . اگه خیلی طرفدارین بهتره ازیشون حمایت کنین نه با نوشتن نظرهای مزخرف اینجا رو به گند بکشین . متاسفم برای کسایی که فقط به ظاهر توجه میکنن . ا

  13. علی می گوید

    … تو سر هرچه هنر پیشه و خواننده بی … که زناشون را با هزاران بی حجابی می آورند در ملا عام . و از اونا … مردمی هستند که دل به این مرفه های بی درد سپردند و روز گار می گذرونند. خدا انشاا… عقل و فهم و درک بهشون بده.

  14. زهرا می گوید

    عاشق اهنگ هاتم بابک جونم موفق یاشی

  15. سپیده می گوید

    سلام واقعا متاسفم واسه شماهایی که اینجوری راجب این هنرمند محبوب کشورمون بااون صدای پراز احساس همچین حرفایی میزنین.آقای بابک جهانبخش من یکی از طرفدار پروپاقرص آهنگ هاتم من بااهنگ ها شما زندگی کردم اشک ریختم و… درکل میخوام بگم درجمله جمله آهنگاتون عشق پیداست برادر عزیزم بابک جان وخواهر مهربانم مروارید امیدوارم سایتون همیشه بالای سر آرتای عزیز باشه. منتظر اهنگ ها ی زیبا وقشنگ ازشماهستم. طرفدارکوچیک شما سپیده

  16. محمدحسین می گوید

    بابک جهانبخش بهترین خواننده ی ایرانه. من که عاشقشم چون واقعا آهنگ هاش با احساس آدم بازی میکنه و اشک آدم رو درمیاره، من که فقط میتونم با صدای بابک اشک بریزم چون که فوق العاده ست… آرزوی موفقیت برای بابک جهانبخش

  17. PEYMAN می گوید

    همسرش خیلی نازه
    به پای هم پیر شن

  18. broken heart می گوید

    سلام بر عموم دخترای ترشیده که در مورد بقیه هم نظر میدن . خدا قوت . یعنی اعتماد به نفستون از راستا با زاویه ی ۴۵ درجه در جهت افق تو حلقتون . نه که خودتون نیکولد کیدمنین نظر هم میدین خخخ

  19. محمد می گوید

    برین جمعش کنین باباحالم از این تیپ شخصیتها که با دیدن
    یه جنس مخالف
    شروع به غش و ضعف رفتن دل میکنن بهم می خوره

  20. نادر می گوید

    خوش به حال اقای جهانبخش که این همه نظر های متفاوت درباره خودش و زنش میدن و به غیرتش بر نمی خوره تازه این نظرات خوباشه که میشه نشون بدن نمیدونم اخه غیرت شرف دین کجاست و اساسا این حرفها معنی داره جهنم بهتون خوش بگذره انقدر عجز و ناله کنی که هیچ کسی به دادت نرسه خوش غیرت

  21. کاغذ دیواری خارجی می گوید

    به هم میان
    انشاالله خوشبخت باشن
    البته اگه جراید زرد بزارن :))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  22. بهزاد نامخواه می گوید

    اخ کشتین منو با جر و بحث های بچه گونه تون…

  23. بهزاد نامخواه سرکندی می گوید

    امیدوارم به پای هم لگد بزنید و چلاق بشید

  24. یاسی می گوید

    ای خدااا ما ایرانی ها هیییچوقت ادم نمیشیممم

    1. بهزاد نامخواه می گوید

      یاسی جون ما ایرانی ها به فرشته بودن بیشتر علاقمندیم تا ادم بودن. حالا شما بجز اینا بودن علاقمندی خودتو با بقیه جمع نبند برو تو جمع چارپایان . قربونش

    2. بهزاد ن می گوید

      مریم خانم حالا تو چرا قاطی کردی؟ یعنی اینقدر دلت از پسرها پره؟

  25. مینا می گوید

    خوشگلند سه تاشون

  26. پهزاد نامخواه می گوید

    میناجون معلومه چشات خیلی خوشگله که به اینا خوشگل میگی ها.

    1. سارا می گوید

      ولی به نظرم مینا راست میگه

    2. fatima می گوید

      خانوم ها همیشه چشاشون قشنگ میبینه نیاز به تاییده شما نیست جناب?

  27. مريم می گوید

    پسرا یه جور ناراحت شدن که انگار براى خودشون ظاهر مهم نیست و اخلاق خیلى مهمه…یه سر به صفحه ى خانم سحر قریشى و الناز شاکردوست بزنید متوجه میشید وضعیت پسرا از چه قراره
    درضمن اقاى جهانبخش و خانوادشون خیلى هم خوب هستن.موفق باشن

  28. نسرین می گوید

    چ وضعیه چرا انقد بهمممم میپرینننن خبببببب
    هر کسی ی نظری داره چرا توهین میکنید بهم

  29. یاسمن می گوید

    هم خودش هم زنش خوبع

  30. زهراتهرانی می گوید

    به نظرم اقای جهانبخش زیباتر ازخانومشونن چون زیبا کسیه که توهمه عکساش زیبا باشه…ولی زوج خوشگلین من عاشق ارتام…باباش که نشد…

  31. مرضیه می گوید

    آقای جهانبخش خیلی زیبا هستن،خانومشونم زیبا هستن،اما پسرشون ماه تره،
    امیدوارم یه روز آقای جهانبخش به ثزوین بیان وپسرشونم بیارن تو کنسرت

  32. مائده بانو هنرمند می گوید

    به نظرم بهتره اگربه آهنگاشون علاقمندین همونارو گوش بدین وکاری به زندگی خصوصیشون نداشته باشین….
    آخه چهاهمیتی داره…..؟
    مهم حس خوبیه که باترانه های دلنشینشون داریم یاحالابرابعضیابرعکس…..
    حداقل اینجاکه یه فضای هنریه احترام همدیگه رو نگه داریم…..

  33. مهدي احمدوند می گوید

    سلام آقا بابک از ته ته قلبم میگم که عاشقتم خوش صداااااا راستی وقتی اومده بودی مراغه با اینکه ندیدمت ولی انگار کل دنیا رو بم دادن..من کلا عاشق این ۲ خواننده خوش صدام اول بابک جهانبخش و مهدی احمدوند و وقتی احساس تنهایی و غم میکنم تنها چیزی که آرومم میکنه صدای شماست…بابک جون شما واقعا آدم مثبتی هستی و آدمو با اخلاقت شاد میکنی ومهربونه مهربونی و این احساس مسعولیتی که داری بش غبطه میخورم ای کاش بعضیام این خصلتو داشتن و باخلاق هم بودن و اینطور باهم بحث نمیکردن…

  34. مهدي احمدوند می گوید

    دریک کلام:انرژی مثبت دوست داشتی …عاااااشقتم بابک

  35. آموزشگاه موسیقی می گوید

    با سلام و سپاس از سایت خیلی خوبتون.

  36. فهیمه می گوید

    هم خودش هم خانومش هم پسره جیگرش همگی عشقن
    ع ش ق

    1. حمیدرضا شریفی می گوید

      من وهمسرم ودختر۷سالم شدیدن عاشق بابک وآلبومهاش هستیم ودخترم شمامه بابابک جون عزیز عکسم داره لطفا درمورد بابک عزیز وخانوادش خوب حرف بزنین وباهنرمندهای کشورمون بااحترام رفتار کنید متشکرم

  37. AsaL می گوید

    اینا از هم جدا شدن شما هنوز دارید دعوا میکنید که کی زشته کی قشنگه!??
    بعدشم اینکه بابک خوشکلتره ✌❣?
    و من الله توفیق?

  38. امیرحسین می گوید

    اصلاانگاری هیچکدومشون به حجاب اعتقادی ندارن

  39. Melika می گوید

    اینا نزدیکه دوساله طلاق گرفتن ملت ما هنو دارن باهم دعوا میکنن???خوب میشین همه

  40. کفسابی می گوید

    اشتباه میکنید طلاق نگرفتن

  41. کوتاه کننده لینک می گوید

    با سلام
    انشالله همیشه موفق و سربلند باشند
    با تشکر از وب سایت عالیتون

  42. بهترین سرویس دهنده پیامکی می گوید

    سایت و مطالب خوبی دارید سپاس!

  43. آموزشگاه زبان می گوید

    جدیدا شنیدم که طلاق گرفتن درسته ؟

  44. ساخت سايت حرفه اي می گوید

    موفق باشید سایت خوبی دارید. مطالب بسیار مفیدی رو به اشتراک میگذارید

  45. دایانا می گوید

    هر دوشون خشکلن ماشالا