قصاب داعش چه کسی است؟ + عکس

0

یک روزنامه اسپانیایی در گزارشی از ماجرای تروریستی خبر داد که از این کشور به سوریه رفت و به قصاب داعش تبدیل شد.

 روزنامه ˈال پاییسˈ در مطلبی نوشت: ˈحمدوشˈ ملقب به ˈکوکیتوˈ از افراطی هایی بود که از اسپانیا به سوریه رفت و در آنجا به گروه های تروریستی ملحق شد.
مراسم عروسی فیلم داعش عکس داعش داعش جنایات داعش
بر اساس این گزارش، پلیس اسپانیا و سرویس های اطلاعاتی چند کشور اروپایی، هویت حمودش ۲۸ ساله از اهالی شهر ˈالفنیدقˈ مغرب که با یک زن اسپانیایی ازدواج کرده است را شناسایی کردند.
این تروریست فیلمی را از خود منتشر کرده که در کنار سر ۵ تن از قربانیان عناصر داعش ایستاده و چاقویی بزرگ در دست دارد. 
ˈاسیه احمد محمدˈ همسر این تروریست هم به سوریه رفته و با او در یکی از اردوگاه های آموزشی داعش در شهر الاتراب دیدار کرده است.
گزارش پلیس اسپانیا حاکی است که حمدوش در مراسم عروسی، یک کمربند انفجاری به همسرش هدیه داده است.
بر اساس این گزارش، این زن و شوهر هنوز زنده هستند، ولی برادر همسر این تروریست در سوریه به هلاکت رسیده است.
به گفته منابع اسپانیایی، کوکیتو قبل از رفتن به سوریه یک مغازه لباس فروشی داشت و از همانجا در زمینه جذب و اعزام تروریستها به سوریه فعالیت می کرد.
به گفته منابعی در پلیس اسپانیا، کوکیتو به خانواده اش گفته است که یکی از گردانهای داعش را فرماندهی می کند و به عنوان یکی از اعضای ˈشورای اسلامیˈ داعش تعیین شده است.
گزارشها حاکی است که کوکیتو از سوی شخصی به نام ˈمایا امایاˈ ۵۱ ساله در اسپانیا جذب گروه داعش شد؛ پلیس اسپانیا این فرد را که در شبکه بین المللی جذب و آموزش تروریستها فعالیت می کرد، در مارس گذشته دستگیر کرد.
بر اساس گزارش روزنامه ال پاییس، این شبکه وابسته به القاعده، از سال ۲۰۱۲ توانسته است حدود ۷۰ نفر را که بیشتر آنها مغربی بودند به سوریه اعزام کند. این تروریستها ابتدا به گروه تروریستی النصره و پس از آن به داعش ملحق شدند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ