شهرام محمودی امتیازآورترین بازیکن دیدار (ایران – کویت) اینچئون ۲۰۱۴

0

تیم ملی والیبال ایران به مرحله نیمه نهایی بازی‌های آسیایی راه یافت.

والیبال اینچئون همسر شهرام محمودی تماشاگران اینچئون بیوگرافی مجتبی میرزاجانپور بیوگرافی شهرام محمودی

 تیم ملی والیبال ایران امروز در مرحله یک‌چهارم نهایی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ برابر کویت قرار گرفت و توانست با نتیجه ۳ بر صفر حریف خود را شکست دهد.

شاگردان کواچ در این مسابقه در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۴ توانستند حریف خود را شکست دهند و راهی مرحله نیمه‌نهایی شوند.

پیش از این تیم‌های والیبال ژاپن، چین و کره‌جنوبی با شکست حریفان خود به مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی صعود کرده بودند.

والیبال اینچئون همسر شهرام محمودی تماشاگران اینچئون بیوگرافی مجتبی میرزاجانپور بیوگرافی شهرام محمودی

شهرام محمودی در ششمین مسابقه تیم ملی والیبال ایران در بازی های آسیایی عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان برابر کویت را به دست آورد.

 تیم ملی والیبال ایران در ششمین مسابقه خود در هفدهمین دوره بازی های آسیایی موفق به شکست سه بر صفر کویت شد و به همراه تیم های چین، کره جنوبی و ژاپن راهی مرحله نیمه نهایی شد.
شهرام محمودی در این مسابقه با کسب ۱۳ امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن را به خود اختصاص داد.
مجتبی میرزاجانپور دیگر بازیکن امتیاز آور ایران در مسابقه با کویت بود که  او هم ۱۱ پوئن به دست آورد.
همچنین عبداله منصور بازیکن شماره ۱۵کویت با کسب ۱۰ امتیاز، بهترین بازیکن این تیم برابر ایران بود.
تیم ملی والیبال ایران در سه ست دیدار با کویت ۷۵ امتیاز به دست آورد که ۴۷ امتیاز آن از اسپک، ۱۲امتیاز از دفاع، ۳ امتیاز از سرویس و ۱۳ امتیاز از اشتباهات تیم حریف به دست آمد.
این آمار برای تیم ملی والیبال کویت نیز به این قرار است که ۳۱ امتیاز از اسپک، ۴ امتیاز از دفاع، صفر امتیاز از سرویس و ۱۸ امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران به دست آمد تا کویت در نهایت ۵۳ پوئن برابر ایران به دست آورده باشد.
تیم ملی والیبال ایران در پنج مسابقه قبلی خود در هفدهیمن دوره بازی های آسیایی اینچئون تیم های کره جنوبی، هنگ کنگ، هند، مالدیو و قطر را شکست داده بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ