عاقبت تجاوز و قتل هولناک پسر ۹ ساله در مهریز یزد

2

مرد شیطان صفت که پس از ربودن پسربچه ۹ ساله او را به طرز هولناکی به قتل رسانده بود، به قصاص محکوم شد.

فیلم تجاوز جنسی عکس تجاوز جنسی حوادث یزد تجاوز جنسی به زور اخبار یزد اخبار مهریز اخبار قتل اخبار جنایی اخبار تجاوز جنسی

 رسیدگی به این پرونده از شامگاه هفتم آبان امسال همزمان با ناپدید شدن پسر ۹ ساله به نام «محمدرضا» در شهرستان مهریز استان یزد در دستور کار پلیس قرار گرفت. با طولانی شدن غیبت پسربچه، پدر «محمدرضا» با حضور در پلیس آگاهی این شهر عکسی از وی را در اختیار ماموران قرار داد و برای یافتن او درخواست کمک کرد.

تحقیقات محلی نشان داد کودک گمشده آخرین بار از سوی چند نفر از همسایه ها ترک موتورسیکلت مرد ناشناسی دیده شده است.

با کشف این سرنخ، تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا این که ماموران مرد جوانی به نام شاهین را در این زمینه دستگیر کردند. در بررسی خانه متهم، ماموران با لکه های خون روی کف و دیوار یکی از اتاق ها روبه رو شدند. کارآگاهان در جستجوی بیشتر از این خانه در اتاق دیگری لباس خون آلودی کشف کردند که با مشخصات لباس «محمدرضا» مطابقت داشت.

همزمان ماموران هنگام گشتزنی در یکی از محله های شهر، گونی خون آلودی پیدا کردند که بوی تعفن می داد. ماموران وقتی گونی را باز کردند با جسد «محمدرضا» روبه رو شدند.

با گزارش کشف جسد به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرا و هماهنگی قضایی جسد پسر ۹ ساله به پزشکی قانونی منتقل شد .

در ادامه کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند این کودک با ضربه چاقویی که به گلویش اصابت کرده و شدت خونریزی ناشی از آن جان باخته است .

بازجویی ها از «شاهین» ادامه داشت تا این که لب به اعتراف گشود و گفت: شب حادثه وقتی پسربچه را تنها در کوچه دیدم، وسوسه شده و او را ربودم. به بهانه این که می خواهم او را به هیات ببرم «محمدرضا» را فریب داده و دو نفری با موتور به سمت خانه ام رفتیم. او وقتی متوجه نیت من شد قصد فرار داشت که با چاقو کشتمش. جسد را در یک گونی گذاشتم و در محله دیگری رها کردم. روز بعد به خانه بازگشتم تا لباس خون آلود مقتول را از بین ببرم و لکه های خون او را پاک کنم که دستگیر شدم.

با توجه به حساسیت موضوع، متهم صحنه قتل را بازسازی کرد و پرونده برای محاکمه وی به دادگاه کیفری استان یزد فرستاده شد.

در جلسه محاکمه که پنجشنبه گذشته برگزار شد، نماینده دادستان به تشریح کیفرخواست پرداخت و گفت: با توجه به دلایل موجود در پرونده، بزهکاری متهم از سوی دادسرا محرز است و برای او تقاضای مجازات قانونی دارم.

سپس اولیای دم «محمدرضا» در جایگاه قرار گرفته و در حالی که اشک می ریختند برای قاتل فرزندشان درخواست قصاص در ملاءعام کردند.پدر مقتول گفت: پسرم بی گناه کشته شد و قاتل او باید قصاص شود.

رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به متهم به قتل از او خواست به دفاع از خود بپردازد که متهم و وکیل مدافعش به دفاع پرداختند.پس از آخرین دفاعیات متهم، قضات دادگاه وارد شور شده و مرد جنایتکار را به قصاص محکوم کردند.

رئیس کل دادگستری یزد در این خصوص به جام جم گفت: به این پرونده در کمتر از یک ماه رسیدگی و با توجه به حساسیت موضوع، متهم خارج از نوبت در دادگاه کیفری استان محاکمه شد. متهم به قتل برای خود وکیل انتخاب نکرده بود و دادگاه برای او وکیل تسخیری گرفت.

قاضی محمدرضا حبیبی ادامه داد: متهم ۲۰ روز بعد از ابلاغ رای برای اعتراض زمان دارد و در صورت قطعی شدن رای، حکم اجرا می شود.

وی درباره اتهام آزار و اذیت مقتول هم اظهار کرد: این بخش از پـرونده در دادسرا مفتوح و در حال رسیدگی است و متهم فقط به اتهام قتل محاکمه شد. دستگاه قضایی با افرادی که با اقدامات خود سعی در ناامن کردن جامعه دارند برخورد کرده و آنها را به سزای عمل خود خواهد رساند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. امید می گوید

    خدا این قاتل … رو لعنت کنه. حقش بود بسوزوننش

  2. سارا می گوید

    استان یزد؛ زمانی سرآمد امنیت و آرامش در کشور بود با ورو بی رویه اتباع بیگانه این وضعیت کاملا معکوس شد