پتانسیل های لیزینگ صنعت و معدن

0
در نوشتار امروز روند و پتانسیل‌های حرکتی شرکت لیزینگ صنعت و معدن را بررسی می‌کنیم.
همان‌طور که در نمودار روزانه و البته تعدیل شده سهم، نوسانات صعودی و موج‌های افزایشی کاملا مشهود است، قیمت پس از عبور از مقاومت قبلی خود در نرخ ۲۵۰ تومانی سقف ۲۸۰ تومان را برای خود به ثبت رساند و بعد از اصلاح و تنفس (Pull Back) خود را به سقف دو هفته گذشته خود در ۲۸۰ تومان نزدیک کرده است. برخورد به این مقاومت می‌تواند برگشت قیمت و ریزشی در حدود ۴۰ تومان را برای سهم به همراه بیاورد (که با احتمال بسیار کمتر در صورت اتمام موج افزایشی می‌تواند به سمت تشکیل الگوی سقف دوقلو حرکت کند). اما شکل شمع‌های صعودی در نمودار و نحوه ورود سرمایه‌گذاران به صف خریداران سهم، نوید عبور سهل و آسان از مقاومت ۲۸۰ تومان و حرکت به سمت مقاومت‌های بعدی را می‌دهد. در صورت تثبیت قیمت بالاتر از محدوده ۲۸۰ تومان، هدف کوتاه‌مدت و بعدی برای «ولصنم» در نرخ ۳۲۶ تومان (محدوده ۱۶۲ درصد فیبوی گسترده) خواهد بود.
با بررسی نمودار هفتگی (بلند‌مدت‌تر نسبت به نمودار قبلی) تعدیل نشده لیزینگ صنعت و معدن مشاهده می‌کنیم که سقف تشکیل شده حاضر در ۲۸۰ تومان محدوده‌ای است که سه سال گذشته نیز توسط «ولصنم» به عنوان رکورد بالا به ثبت رسیده است و همین موضوع عبور احتمالی از آن را طی هفته جاری برای تحلیلگران تکنیکی با اهمیت تر جلوه می‌دهد. همان‌طور که در تصویر نیز واضح است صرفا بر‌اساس خطوط کلاسیک رزیستنس، هدف‌های بعدی برای ولصنمقیمت‌های ۳۱۷ تومان با دید کوتاه‌مدت و قیمت ۳۹۳ تومان با دید میان‌مدت است. نوسانگر RSI و البته شکل قرارگیری MACD نیز تایید‌کننده وجود پتانسیل کافی برای حرکت‌های افزایشی سهم است.
البته P/Eنسبتا بالای سهم، آن را صرفا برای افراد ریسک پذیر جذاب نشان می‌دهد.
به نظر می‌رسد محدوده مناسب کسب بازده ۳۲۰ تومان در کوتاه‌مدت و ۳۹۰ تومان برای میان‌مدت است. همچنین ۲۲۰ نقطه پیشنهادی برای خروج با ضرر خواهد بود.
سود سهام لیزینگ صنعت و معدن (ولصنم) تحلیل لیزینگ صنعت و معدن (ولصنم) اخبار لیزینگ صنعت و معدن
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ