برخورد گشت ارشاد با بدحجابان کاخ جشنواره فجر

4

سردار حسین ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نشست خبری با خبرنگاران در مورد حضور گشت امنیت اخلاقی در جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: قبل از برگزاری این جشنواره با دست‌اندرکاران جشنواره جلساتی برگزار کرده‌ایم و امیدوار هستیم جشنواره خوبی داشته باشیم.

گشت ارشاد عکس گشت ارشاد زن بی حجاب دختر بی حجاب دختر بد حجاب

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان این مطلب که گشت امنیت اخلاقی در جشنواره حضور دارد ادامه داد: اگر مورد خاصی وجود داشته باشد اقدامات خاصی صورت می‌گیرد.

سردار ساجدی‌نیا در پاسخ به دیگر پرسش فارس در مورد برخورد پلیس گشت امنیت اخلاقی با بازیگران و تماشاچیان، خاطرنشان کرد: با هر بداخلاقی و هر ناهنجاری که ببیند برخورد می‌کند و این برخورد قطعاً شامل همه است.

حضور نیروی‌ انتظامی در برج میلاد در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم فجر

حضور نامتعارف برخی شرکت‌کنندگان در جشنواره فیلم فجر نیروی انتظامی را مجاب کرد تا از آغاز هفتمین روز این جشنواره عوامل خود را در مرکز همایش های برج میلاد تهران مستقر کند.

هفتمین روز از سی و سومین جشنواره فیلم فجر در حالی آغاز شد که نیروی انتظامی در محوطه مرکز همایش های برج میلاد تهران از ساعات آغازین صبح امروز شنبه ۱۸ بهمن ماه مستقر شده است.

گشت ارشاد عکس گشت ارشاد زن بی حجاب دختر بی حجاب دختر بد حجاب

وضعیت نامتعارف برخی شرکت‌کنندگان و حتی هنرمندان شرکت کننده در چند روز اخیر جشنواره به قدری نامناسب بوده که برخی به طعنه از این رویداد سینمایی به شوی لباس تعبیر می‌کردند. عدم تدبیر مسئولین برج میلاد و جشنواره فیلم فجر برای کنترل این وضعیت باعث شده نیروی انتظامی برای جلوگیری از نامناسب‌تر شدن اوضاع در برج میلاد تهران و در حاشیه برگزاری این رویداد بزرگ سینمایی مستقر شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. ترانه می گوید

    واقعا که همجای دنیا تو این مراسما سلبریتیها بهترین لباسا شونو میپوشن,اون وقت اینجا تو جشنو مراسمم میخوان ارشاد کنن همرو

    1. ☆فاطمه☆ می گوید

      آرہ این خیلی خوبه ک بهترین لباسشونو بپوشن،کسی هم مخالف شیک پوشی نیس ولی متاسفانه بعضیاشیک پوشی رو باجلف پوشی اشتباه گرفتن.

  2. ☆فاطمه☆ می گوید

    مافرهنگ خودمونو داریم کاری ب همه جای دنیانداریم.دست مریضادوخسته نباشید ب زحمت کشان نیروانتظامی.

  3. علیرضا می گوید

    اتفاقادمشون گرم بایداین بدحجاب هاروازروی زمین بردارند