توصیه مقام معظم رهبری به احمدی نژاد: ۱۰ شب به بعد کار نکن

1

غلامحسین الهام، سخنگوی دولت‌ دهم و از حلقه نزدیکان احمدی‌نژاد، در مسجد حضرت زینب(س) تهران به سخنرانی پرداخت. او پس از این سخنرانی به پرسش‌های حضار پاسخ داد.

گزیده‌ای از سخنان او که در سایت «دولت بهار» از سایت‌های حامیان احمدی‌نژاد منتشر شده، به این شرح است:
مدتی پیش، یکی از دوستان، چند سی‌دی به بنده داد که حاوی گزارشی از روند انقلاب بود. این سی‌دی توسط یک‌رسانه ضد‌انقلاب و بیگانه تهیه و تلاش شده بود که تصویر دوران شاه، پهلوی و فضای انقلاب را یک شرایط عادی و مثبت جلوه بدهد و انقلاب را بی‌مبنا، بی‌منطق و حرکتی تندروانه و بدون جهت روشن تلقی نماید. شبهاتی قوی را در ذهن ایجاد می‌کرد و بعضی از جوانان خیلی فعال را می‌دیدم و اعتراف می‌کردند این مستند‌ها آنها را تحت‌تاثیر قرار داده است. البته این موضوع نشان از غفلت ما بود و رسانه ملی ما بسیاری از اطلاعات تصویری دوران مختلف را در اختیار دارد که همه آن گزارش‌ها که به صورت هنرمندانه تهیه شده بود نشان می‌داد همه مدارک و مستندات از خود ماست و آرشیو آن می‌توانست در کشور خودمان وجود داشته باشد.
پرسیده‌اند چرا دولتی که ادعای پاک‌دستی داشت اینچنین از ‌آب ‌درآمد؟ مطالعه کنیم دیگر! اسناد را به دست آورید. هرکس چیزی گفت دلیل و برهان بخواهیم. دزد بود؟ چه دزدید؟ امام راحل ارث پدری‌شان را که زمین‌هایی بود به مستضعفین بخشیدند، هرچه در حسابشان بود را دادند به جامعه مدرسین حوزه علمیه و چیز بسیار مختصری از منزل برای خانواده‌شان قرار دادند. آقای احمدی‌نژاد همین سیاق امام(ره) را داشت و دارد. دولت احمدی‌نژاد در میان دولت‌ها اولین دولتی بود که رییس‌جمهورش شفاف و علنی گفت من این را دارم.

امروز هم می‌گوید من این را دارم. یک هدفی وجود دارد. من نمی‌خواهم راجع به گذشته حرف بزنم و این حرف‌ها برای ناامیدکردن یک گروهی است. شما رهبری و شهادتشان را قبول دارید. ایشان اعلام کردند محبوب‌ترین دولت بعد از مشروطه همین دولت است. چند‌بار هم بر پاک‌دستی این دولت صحه گذاشتند. حالا می‌خواهند نقطه قوت دولت احمدی‌نژاد را خراب کنند.

شاهد بودم که احمدی‌نژاد خیلی کار کرد. اگر این باور را نداشتم حتی از او اسم نمی‌آوردم. شبانه‌روز کار می‌کرد… . دیدم اخیرا یکی از نزدیکان حضرت آقا مصاحبه کرد و گفت بعد از هدفمندی ایشان گفتند خیال من راحت شد که از ‌این ‌به ‌بعد کسی در کشور گرسنه نیست. خیلی‌ها با همین مقدار اندک زندگی‌شان می‌گذرد… . احمدی‌نژاد تا ١٢شب با مدیران اقتصادی کل‌کل می‌کرد، کار به بحث‌های شدید می‌کشید. جوش‌و‌جلا می‌زد تا نیمه‌های‌شب که چطور سیستم بانکی را در خدمت تولید به دور از شائبه‌های ربوی در خدمت تولید اصلاح کنیم… . احمدی‌نژاد همیشه می‌گفت ظرفیت کار بیشتر هست. مقام‌معظم‌رهبری‌ بارها به احمدی‌نژاد تاکید کردند شما ١٠ شب به بعد کار نکن. ما چراغ اتاقش را خاموش می‌کردیم و می‌گفتیم آقای احمدی‌نژاد از فرمان رهبری تخطی نکنید! بالاخره روزی برای داوری ملت وجود دارد و زمانش می‌رسد.

‌بنده در دوران ریاست‌جمهوری دکتر احمدی‌نژاد به همراه ایشان در همین شهرری و اطراف تهران و کنار پالایشگاه نفت، مسایل عدیده‌ای از وضعیت سخت و اسف‌بار دیدم. یادم می‌آید در روز عاشورایی به همراه دکتر احمدی‌نژاد در جنوب شهر بودیم که طبق معمول مردم با دادن نامه و طرح مسایل و مشکلات خود حضور داشتند. آقای دکتر احمدی‌نژاد فکرشان به شدت مشغول شده بود، می‌گفتند اگر بتوانیم یک طرح هدفمندی راه‌اندازی کنیم و پولی به جیب مردم برسد، حداقل خیالمان راحت می‌شود که کسی گرسنه نمی‌خوابد؛ یعنی بعد از سال‌ها کارکردن، هنوز در پایتخت شاهد این مشکلات هستیم. البته بهتر می‌شد کار کرد اما بحث اینجاست که با آن پول و در آن شرایط و با آن جمعیت آن روز خیلی کارها می‌شد انجام داد.

‌حزبی مثل ایران‌نوین وجود داشت که بعدها با آمدن حزب رستاخیر، شاه دستور داد یا عضو این حزب شوید یا از کشور خارج شوید. بعدها این حزب را به دودسته چپ ‌و ‌راست و مخالف ‌و ‌موافق تقسیم کردند. پدیده الکلیسم خانواده‌ها را به شدت آزار می‌داد. بدمستی، امنیتی برای خانواده‌ها در خیابان‌ها باقی نگذاشته بود.
‌من و امثال من به آمریکا خوشبین نیستیم. آنچه در قرار داد پارسال (توافق موقت هسته‌ای ژنو) تنظیم کردند چیزی برای ما نگذاشتند؛ یعنی تعهدات ما اصلا قابل دفاع نیست. پارسال هم گفتم… بعضی وقت‌ها باید هزینه‌هایی را پرداخت تا امری به باور برسد. من البته امیدوارم حل بشود. اما همان‌طور که آقا فرمودند، عزت ‌ملت پایمال و تحقیر نشود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. لیلا می گوید

    شما رو بخدا بس کنید. واقعا خجالت نمیکشید این حرفا رو میزنید جناب دکتر الهام.
    چرا از رو نمیرید. واقعا فکر میکنید ملت … هستن؟؟؟
    شما رو بقران منتشر کنید