گلشیفته فراهانی با جانی دپ در دزدان دریایی کارائیب ۵

2

گلشیفته فراهانی در قسمت جدید سری فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» با عنوان «مردان مرده قصه نمی‌گویند» بازی خواهد کرد. تولید این فیلم مدتی است که در استرالیا آغاز شده است.

به گزارش هالیوود ریپورتر، همانند چند قسمت قبلی باز هم جانی دپ نقش «جک گنجیشکه» را در این فیلم ایفا خواهد کرد و البته خاویر باردم نیز عهده‌دار نقشی در «دزدان دریایی کارائیب ۵» خواهد بود.

جفری راش، کایا اسکودلاریو، برنتون توایتز و استفن گراهام نیز دیگر بازیگران این فیلم دنباله‌دار هستند و لوکیشن‌های آن هم در کویینزلند استرالیا خواهد بود.

اسپن سندبرگ و یواخیم رانینگ کارگردانی پنجمین قسمت از این مجموعه را به عهده دارند. «دزدان دریائی کارائیب» تاکنون ۳.۷ میلیارد دلار در دنیا درآمد داشته است و در زمره پرفروش‌ترین آثار سینمای جهان به شمار می‌رود.

«نفرین مروارید سیاه»، «صندوق مرد مرده»، «پایان جهان» و «سوار بر امواج ناشناخته» قسمت‌های دیگر این مجموعه هستند که بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۱ به نمایش درآمده‌اند.

هنوز مشخص نشده که گلشیفته فراهانی در فیلم جدید این مجموعه ایفاگر چه نقشی خواهد بود.

عکس برهنه گلشیفته فراهانی شوهر گلشیفته فراهانی بیوگرافی گلشیفته فراهانی

از این بازیگر جوان ایرانی که چندی پیش انتشار عکس‌های برهنه او در نشریه فرانسوی «اگوئیست» بازتاب‌های متفاوتی را به‌خصوص در فضای مجازی و رسانه‌های ایرانی برانگیخت، در ماه‌های گذشته فیلم سینمایی «اکسدوس؛‌ خدایان و پادشاهان» به کارگردانی ریدلی اسکات در بسیاری از کشورهای دنیا به اکران عمومی درآمد.

این فیلم که گلشیفته در آن نقش بسیار کوتاهی را عهده‌دار بود،‌ روایتی تازه از ماجرای «موسی» و خروج او و قوم بنی اسرائیل از مصر را به تصویر می‌کشید.

فیلم ریدلی اسکات توفیق چندانی در گیشه به‌دست نیاورد و با فروش ۶۴ میلیون دلاری در سینماهای آمریکای شمالی،‌ در قبال تولید ۱۴۰ میلیونی‌اش با یک شکست تجاری روبرو شد.

 از دیگر فعالیت‌های گلشیفته فراهانی در سال یکی دو سال اخیر می‌توان به بازی در نقش کوتاهی در فیلم فرانسوی «بهشت»،‌ ایفای نقش در یک فیلم فرانسوی دیگر با نام «نفس من»، بازی در فیلم «گلاب» ساخته «جان استوارت» بر مبنای خاطرات مازیار بهاری در کنار «گائل گارسیا برنال» و شهره آغداشلو اشاره کرد.

او همچنین در فیلمی با عنوان «آلتامیرا» در کنار آنتونیو باندراس هم ایفای نقش کرده است. این فیلم محصول مشترک فرانسه و اسپانیا است و به زبان انگلیسی تولید می‌شود.

«آلتامیرا» یک درام تاریخی است که کارگردانی آن را «هیو هادسن» بر عهده داشته است. آقای هادسن پیش از این، چند فیلم سینمایی از جمله «ارابه‌های آتش» را کارگردانی کرده که برای آن نامزد دریافت اسکار بهترین کارگردانی هم شده است.

در فیلم جدید «هیو هادسن»، گلشیفته فراهانی در نقش «کانچیتا»، ‌همسر آنتونیو باندراس بازی کرده است؛ ‌این فیلم، داستان واقعی کشف تعدادی از نقاشی‌های پیش از تاریخ را در یک غار توسط دختری ۹ ساله به نام ماریا و پدرش (آنتونیو باندراس) که یک باستان‌شناس آماتور است، روایت می‌کند.

این غار که «آلتامیرا» نام دارد تاریخ بشریت را دگرگون می‌کند و البته این کشف بزرگ، ‌مخالفین زیادی از جمله برخی متولیان کلیسا را با خود به همراه دارد.

اما غیر از بازی در فیلم «آلتامیرا»، گلشیفته فراهانی یک فیلم فرانسوی دیگر را هم در نوبت دارد تا در آن بازی کند. او قرار است در فیلم «دو دوست» به کارگردانی «لوئیس گارل» به عنوان بازیگر حضور پیدا کند.

این فیلم، ‌اولین ساخته «لوئیس گارل» خواهد بود که پیش از این به عنوان بازیگر در تعداد زیادی فیلم از جمله «رویایی‌ها» ساخته «برناردو برتولوچی» بازی کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. nima می گوید

    بد بخت ها بعدا هم بیاین بگین رفت اونجا تلف شد و تاریخ مصرفش تموم شد و از این جور مزخرفات…کم کم داری به اونجایی میرسه که چشم همه بدخواه هاش درآد…به امید آن روز

  2. دوست می گوید

    سلام دوستان
    امیدوارم بصیرت سراسر وجودتون رو بگیره
    من به این نتیجه رسیدم در امور مختلف زندگی باید علم خودم رو بالا ببرم یا اینکه از شخص عالم به اون موضوع پیروی کنم والا گرفتار (فتنه) میشم

    در مورد گلشیفته با دانش خودم مطمئنم که راه اشتباهی رو رفته ولی اینکه چرا رو نمیدونم

    امام على علیه‏ السلام : با علما معاشرت کن تا علمت زیاد، ادبت نیکو و جانت پاک شود. (غررالحکم و درر الکلم،ص۴۳۰)

    حدیثی که ذکر شد واقعا راه رو روشن میکنه

    من آقای حسن عباسی رو عالم به این مبحث می دونم و توصیه می کنم دوستانی که تمایل دارند چرایی اعمال گلشیفته و امثال ایشون رو بدونند به سخنرانی ناتوی فرهنگی آقای عباسی مراجعه کنند