الهام غفوری تهیه‌کننده «پایتخت»: روزه‌خواری نکردیم + عکس

0
تهیه‌کننده سریال «پایتخت ۴» درباره عکسی که عوامل این مجموعه در آن شیرینی ناپلئونی در دست دارند و باعث سوءتفاهم روزه‌خواری شده است، توضیح داد.

الهام غفوری تهیه‌کننده مجموعه «پایتخت» درباره واکنش‌هایی که به عکس دسته‌جمعی عوامل این سریال پس از توافق هسته‌ای در فضای مجازی منتشر شد و برخی از آن به عنوان روزه‌خواری نام بردند، گفت: هیچ روزه‌خواری در بین گروه مجموعه «پایتخت۴» اتفاق نیفتاده است و ما صرفا از جنبه طنز سریال استفاده کردیم تا تبریکی به مردم گفته باشیم.

همسر سیروس مقدم همسر الهام غفوری سریال پایتخت پشت صحنه سریال پایتخت بیوگرافی سیروس مقدم بیوگرافی الهام غفوری اینستاگرام محسن تنابنده

وی تصریح کرد: در طی روز و حین تصویربرداری ما لحظاتی را ثبت می‌کنیم که مثلا شخصیت‌های سریال مشغول خوردن سحری هستند و طبیعی است که آنها دارند سریال بازی می‌کنند. در این عکس هم از وجه طنز شیرینی ناپلئونی که شخصیت رحمت به عنوان تکه کلام از آن استفاده می‌کند، بهره بردیم تا به مردم تبریک بگوییم.

این تهیه‌کننده یادآور شد: اگر دقت کنید هیچ روزه خواری در این عکس اتفاق نیفتاده است و همانطور که گفتم همه چیز جنبه طنز دارد. این توضیحات را نیز ارائه کردم تا اگر برای دوستان سوءتفاهمی پیش آمده از اصل موضوع مطلع باشند.

محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین‌فر، نسرین نصرتی، ژانک منگ هان، هومن حاجی عبدالهی و علیرضا خمسه از بازیگران اصلی این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی «پایتخت۴» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است، داستانی دیگر از خانواده نقی معمولی را روایت می‌کند و در ۲۶ قسمت در ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌رود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ