ماشین مشترک مسی، رونالدو و علی دایی!

0

یک سایت خارجی روز گذشته در گزارشی به معرفی ماشین‌های لوکس علی دایی سوپراستار فوتبال ایران و آقای گل جهان پرداخت.

در این گزارش آمده است: «علی دایی با ماشین‌های لوکس خود چشم‌ها را گرفتار می‌کند، او در بین فوتبالی‌های ایرانی یکی از اولین افرادی بود که به سراغ پورشه رفت اما زمانی که تصمیم گرفت ماشینی بهتر و مدرن‌تر سوار شود، به سراغ مازراتی رفت. هرچند که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو مازراتی بهتر از این را سوار می‌شوند.

ماشین فوتبالیست ها ماشین علی دایی مازراتی علی دایی خودرو فوتبالیست ها خودرو علی دایی

البته در این گزارش به این نکته اشاره نشده است که با توجه به قیمت‌های بازار ایران، علی دایی برای مازراتی خود بهایی را پرداخت کرده که مسی و رونالدو حتی نصف آن هم هزینه نکرده‌اند. قیمت مازراتی دایی در حالی در بازار ایران در حدود ۱٫۳ میلیارد تومان برآورد می‌شود که هم‌اکنون در بازار جهانی می‌توان با ۱۳۰ هزار دلار صاحب یک مازراتی گران توریسمو ۲۰۱۶ شد. در ادامه این گزارش به دیگر اتومبیل‌های دایی همچون پورشه کاین، لکسوس و… نیز اشاره شده است.

Ali Daei, former national footballer, caught the eyes with his luxury car. Ali Daei, among Persian footballers, was the first one to buy and ride luxury cars such as Porsche, but when he thought Porsche is out of mode, he decided to get a better and more modern car. His Maserati was in the focus even more than himself. It is notable Lionel Messi, Argentinian superstar, owns this Maserati too.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ