کارمند بنیاد شهید به قتل رسید

0

یکی از کارمندان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام صبح امروز در پی درگیری با یکی از ارباب رجوع های این اداره کل به قتل رسید.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: فردی که با عنوان ارباب رجوع وارد اداره بنیاد شهید شد و یکی از کارکنان را به قتل رساند، توسط ماموران انتظامی شناسایی و دستگیر شد.

این مراجعه کننده صبح امروز پس از درگیری با یکی از کارکنان این نهاد، وی را با ضربات چاقو مجروح کرد.

فرد مجروح پس از انتقال به مراکز درمانی بدلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد، علت بروز این درگیری در دست بررسی است ولی بر اساس شواهد اختلاف در بررسی پرونده جانبازی مراجعه کننده، به درگیری و قتل این کارمند انجامیده است.

فرمانده انتظامی ایلام تاکید کرد: فرد ضارب دستگیر شده و تحقیقات مقدماتی درباره انگیزه وی از سوی ماموران پلیس در جریان است.

سردار علی دولتی با بیان اینکه نیروهای انتظامی استان ایلام با تمام وجود با مخلان نظم و امنیت در جامعه برخورد می‌کنند، ادامه داد: فرد قاتل با تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی استان ایلام شده است.

وی با تأکید بر اینکه قانون تنها مأمن و ملجاء مردم است، تصریح کرد: انتظار می رود که مردم از اقدامات خودسرانه به شدت خودداری کنند و امورات خویش را صرفاً از طریق مجاری قانونی پیگیری کنند.

منبع : تابناک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ