کیلومترشمار بی توقف واران؛ بدون ترمز و استراحت

0

رئال مادرید نیوز : کیلومترشمار رافائل واران متوقف نمی شود. این بازیکن چه در رئال مادرید و چه در تیم ملی فرانسه بی وقفه بازی می کند. او در این فصل مجموعا ۳۸۳۵ دقیقه بازی کرده که از هر بازیکن دیگری در ترکیب رئال بیشتر است.

واران در فصلی که بازیکنان رئال مادرید مصدومیت های زیادی داشته اند بی وقفه به تیم خدمت می کند و به نظر می رسد که کسی نمی تواند ترمز او را بکشد.او فقط در دو بازی در رئال حضور نداشته است: در دور رفت مقابل هوئسکا به علت تصمیم فنی (برای استراحت قبل از بازی حساس با اینتر) و بازی کوپا مقابل آلکویانو. به این استراحت ها می توان تعویضش به علت مصدومیت در نیمه دوم بازی مقابل بیلبائو در سوپرجام را هم اضافه کرد.

در ترکیب رئال مادرید فقط کورتوا که دروازه بان است ۱۳ دقیقه بازی کرده است. در تیم ملی فرانسه نیز در این فصل لوریس با ۷۲۰ و گریزمان با ۷۶۵ دقیقه بیشترین دقایق را داشته اند و واران با ۶۳۹ دقیقه بعد از آنهاست.

واران در حالی بی وقفه بازی می کند که آینده اش مشخص نیست. ملی پوش ۲۸ ساله فرانسوی در این فصل فقط یک سال و سه ماه دیگر با رئال قرارداد دارد و اگر تا پایان فصل تکلیف اینده و تمدید قراردادش مشخص نشود احتمال فروشش در تابستان بعدی وجود دارد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ