نگرانی لوکاس وازکز: مصدومیتش مشتریان را بپراند

0

رئال مادرید نیوز : لوکاس وازکز در حالی که بهترین فصلش را در رئال سپری می کند، در ۳۱ تا از ۴۱ بازی فیکس بوده و ۲۷۸۰ دقیقه بازی کرده (فقط در فصل ۱۸-۲۰۱۷ با ۲۸۱۷ دقیقه بازی کرد) دچار مصدومیت شد و ادامه فصل را از دست داد.

مصدومیت لوکاس وازکز در شرایطی ایجاد شد که او ماه هاست تصمیم خود را برای جدایی از رئال مادرید گرفته است. قرارداد لوکاس با رئال در پایان فصل به اتمام می رسد. پیشنهاد رئال مادرید به وی کاهش ده درصدی دستمزد بود اما این بازیکن می خواست که دستمزدش ۱۰ درصد بیشتر شود. این اختلاف قابل توجه باعث شد تا لوکاس مذاکرات با باشگاه های مختلف را آغاز کند. او با بایرن مونیخ و چند باشگاه انگلیسی مذاکراتی داشته اما حالا و با مصدومیت جدیدش ممکن است که این باشگاه ها از خرید وی عقب نشینی کنند و با احتیاط بیشتری به سراغش بیایند.

مصدومیت در مقطع پایانی قرارداد بزرگترین کابوس برای بازیکنان است. به طور مثال ویکتور والدس در شرایطی مشابه عملا فوتبالش نابود شد چرا که موناکو از خرید وی عقب نشینی کرد و بعد از آن در مسیر نابودی فوتبالش قرار گرفت. در دوران قدیم مرسوم بود که وقتی بازیکنی در مقطع پایانی قراردادش مصدوم می شد، به طور اتوماتیک و برای یک فصل قراردادش تمدید می شد.

البته رئال مادرید همچنان پیشنهاد تمدید قرارداد لوکاس با کاهش ده درصدی دستمزد را حفظ کرده است و اگر این بازیکن خودش بخواهد می تواند در تیم بماند اما باید دید که با این مصدومیت آیا همچنان مشتریان دست به نقد منتظرش خواهند بود یا نه.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ