مهدوی: نتیجه بازی استقلال و سپاهان مثل دربی نخواهد بود

0

پایگاه خبری ساتین- پیشکسوت فوتبال ایران مدعی است که دو تیم استقلال و سپاهان نمایشی جذاب را امروز از خود به جا خواهند گذاشت تا هواداران ساتین از آن لذت ببرند.

به گزارش ساتین و به نقل از ورزش سه، محمدرضا مهدوی مدافع اسبق استقلال درباره دیدار شاگردان فرهاد مجیدی و محرم نویدکیا می گوید: شک ندارم این بازی، بازی جذابی خواهد شد چرا که با توجه به رقابت دیرینه میان دو تیم و حساسیت بازی‌هایشان در سال‌های اخیر و اهمیتی که ۳ امتیاز این بازی برای هواداران دو تیم دارد هر دو طرف می‌دانند ۳ امتیاز این بازی چقدر مهم است و برای آن تلاش خواهند کرد. ما در هفته‌ قبل هم از سپاهان و هم از استقلال نمایش خوبی دیدیم و نشان می‌دهد هر دو تیم خوشبختانه در شرایط آمادگی خوبی قرار دارند و با توجه به مدعی بودن دو تیم پیش بینی من یک بازی جذاب و تماشاگر پسند است.

وی در مورد خروج استقلال از بحران تساوی‌ها مقابل پیکان گفت: قطعاً بازی با پیکان استقلال را از فشار تساوی ها خارج کرده و شرایط خوبی برایشان رقم زده است. تیمی که می‌تواند مقابل پیکان ۳ گل به ثمر برساند تیم خوب و با کیفیتی است. این را هم بگویم که در تساوی‌های استقلال به جز دربی در سایر بازی‌ها عملکرد خوبی از این تیم شاهد بودیم ولی مهاجمان در زدن ضربات نهایی دقت کافی نداشتند. دو بازیکن خارجی تیم هنوز در فوتبال ایران جا نیافتاده‌اند و به مرور زمان می‌توانند کیفیت بالای خودشان را نشان دهند.

پیشکسوت فوتبال در رابطه با وضعیت سپاهان و ضعف دفاعی که این تیم مقابل گل گهر نشان داد گفت: به نظر من نقطه ضعف سپاهان مقابل گل گهر امیر قلعه نویی بود. مربی باهوشی که می‌داند از شناختش از تیم‌های سابق خود چطور استفاده کند و به خوبی به نقاط ضعف این تیم حمله کرد. سپاهان ساختار خوبی دارد و در دیدارهای قبل از گل گهر کلا یک گل دریافت کرده بود و این نشان از باهوشی کادرفنی گل گهر دارد. اگر سپاهان مراقب نباشد ممکن است استقلال هم از این ناحیه به تیم ضربه بزند ولی خب ما شاهد تقابل دو سرمربی جوان هستیم و مربی باهوشی مثل مرزبان هم قطعاً تجربیاتش را در اختیار محرم قرار خواهد داد.

مهدوی در مورد احتمال تساوی در این دیدار گفت: به نظر من اگر اتفاقات دربی نیافتد نتیجه بازی مساوی نخواهد بود. محرم بیرون از خانه اش بازی می‌کند و باید پذیرفت کار سخت‌تری دارد و از طرفی استقلال با توجه به میزبان بودنش در این بازی به دنبال ۳ امتیاز است. هر دو سرمربی اشاره کرده‌اند که در این بازی برای برد خواهند آمد. ضمنن آرزوی سلامتی برای دو تیم با توجه به شرایط بازی امیدوارم یک دیدار در خور شخیصت تیم‌هایشان ببینیم چرا که تریلی هم اسم دو تیم را نمی‌کشد و در این شرایط خوب نیست که یک بازی نه چندان جذاب مثل دربی را شاهد باشیم. مطمئن باشید امروز سپاهان و استقلال سیستم تهاجمی جذابی دارند و اگر به ارنج هفته‌های اخیر خود دست نزنند قطعاً بازی جذابی شاهد خواهیم بود.

وی در پایان در مورد تقابل فردای پرسپولیس و پیکان هم گفت: فکر می‌کنم پرسپولیس بعد از دربی شرایط خوبی دارد و یکی از مشکلات این تیم انتظارات بالایی است که از این تیم وجود دارد و فشارش را روی تیم می‌شود احساس کرد. پیکان هم از طرفی مقابل استقلال تن به شکست سنگینی داده و می‌آیند آن نتیجه را جبران کنند و برای همین کار سختی برای شاگردان یحیی گل محمدی متصور هستم.

۷۴۷۴

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

مهدوی: نتیجه بازی استقلال و سپاهان مثل دربی نخواهد بود

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ