قانونی که اجازه بازی به دنی آلوز , نیکو , گاوی و فران تورس مقابل مایورکا را نمیدهد !

0

اختصاصی بارسا نیوز – دنی آلوز یا هر انتقالی که توسط بارسلونا انجام شود در روز ۲ ژانویه مقابل مایورکا اجازه بازی نخواهند داشت .

 

هواداران بارسلونا ماه ها منتظر دیدن آلوز در مسابقات رسمی هستند و پس از درخشش این بازیکن برابر بوکاجونیور در مارادونا کاپ , عطش آنها بیشتر شده است . اما باید بیشتر صبر کنند . حداقل ۳ روز بیشتر !

 

بر اساس قوانین ثبت شده توسط لالیگا و فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا که توسط فیفا ابلاغ شده است چنین اجازه ای وجود ندارد .

 

بازی با مایورکا در روز یکشنبه ۲ ژانویه انجام میشود اما طبق قوانین فیفا تا روز دوشنبه انتقال های جدید اجازه بازی برای تیمشان را نخواهند داشت .

 

بنابراین دنی آلوز یا هر بازیکن دیگری که توسط بارسلونا خریداری شود نمیتواند برابر مایورکا برای تیم به میدان برود . انتظار میرود آنها مشکلی برای بازی برابر لینارس در مرحله ۱/۱۶ کوپا دل ری نداشته باشند .

 

البته بارسلونا باید رعایت محدودیت دستمزد را به لیگ ارائه و تاییدیه بگیرد . بارسلونا تا ۵ دقیقه قبل بازی مورد نظر برای دریافت تاییدیه فرصت دارد .

 

گفتنی است این محدودیت شامل گاویرا و نیکو گونزالس نیز میشود که بارسلونا قصد دارد قرارداد آنها را تغییر دهد و به عنوان بازیکن تیم اصلی ثبت کند . آنها نیز باید تا دوشنبه ۳ ژانویه منتظر بمانند تا لالیگا شماره آنها را ثبت و تبدیل به بازیکنان تیم اصلی شوند . ( البته گاوی از این بازی محروم است ) .

 

همچنین بد نیست بدانید که بر اساس قوانین از ۱۱ بازیکن هر مسابقه باید ۷ بازیکن از تیم اصلی در زمین باشند و ژاوی اجازه ندارد بیشتر از ۳ بازیکن لاماسیا را همزمان به زمین بفرستد . البته در صورتی که بازیکنان تیم اصلی به دلیل کرونا غایب باشند این محدودیت کمتر میشود .

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار بارسلونا

قانونی که اجازه بازی به دنی آلوز , نیکو , گاوی و فران تورس مقابل مایورکا را نمیدهد !

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ