چهار چالش پیش روی آنچلوتی برای سال ۲۰۲۲

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید سال ۲۰۲۱ را با پیروزی درخشان مقابل بیلبائو با وجود یازده غایب به اتمام رسید و حالا باید آماده سال ۲۰۲۲ شود. اما آنچلوتی برای ال جدید میلادی چه چالش هایی پیش روی خود خواهد داشت؟

بی خیال نشدن: یکی از اهداف آنچلوتی این است که مانع از آن شود که بازیکنانش با توجه به فاصله گرفتن از رقبا (هشت امتیاز تا سویا، ۱۷ امتیاز تا اتلتیکو، هجده امتیاز تا بارسلونا و …) بازیکنانش حریفان را دستکم بگیرند. مربی ایتالیایی تاکید کرده است که فصل طولانی است و نباید خاطره ناشخویاند فصل ۱۵-۲۰۱۴ تکرار شود که رئال در نیم فصل اول مدعی همه جامها بود و در نیم فصل دوم جامی نبرد.

استفاه از نیمکت نشین ها: آرامش رئال مادرید در لالیگا و در پیش بودن کوپا فرصت خوبی است تا نیمکت نشین ها نیز کم کم فرصتی پیدا کنند و خودشان را ثابت کنند. بازیهای کوپا قطعا فرصت خوبی است تا بازییکنان فیکس استراحت کنند و البته نیمکت نشین ها خودی نشان بدهند.

شکستن طلسم کوپا: هر چند که خود آنچلوتی تجربه قهرمانی اروپا در سال ۲۰۱۴ را دارد اما در شش سال اخیر رئال در این تورنمنت توفیقی نداشته است. رئال و آنچلوتی به هیچ وجه نمی خواهند که برای دومین سال پیاپی توسط آلکویانو حذف شوند.

عبور از مصدومیت ها و کرونا: وضع مصدومان رئال در فصل جاری به مراتب بهتر از فصل قبل بوده است و طبیعتا دستورالعمل ها برای بازیکنان خیلی جدی است تا دوباره تیم به بحران کرونا دچار نشود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

چهار چالش پیش روی آنچلوتی برای سال ۲۰۲۲

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ