کدام لاستیک ایرانی بهتر است

1

کدام لاستیک ایرانی بهتر است کدام تایر ایرانی بهتر است

کیفیت کدام لاستیک ایرانی بهتر است ، کدام مارک لاستیک ایرانی بهتر است ، کدام برند لاستیک ایرانی بهتر است ، کدام لاستیک ایرانی پراید بهتر است ، کدام لاستیک ایرانی برای سمند بهتر است ، کدام لاستیک ایرانی برای ۲۰۶ بهتر است ، کیفیت کدام تایر ایرانی بهتر است

گروه صنعتی بارز

گروه صنعتی بارز را به عنوان اولین کارخانه تایر سازی می‌شناسند.  تایر بارز در بازار لاستیک ایران از کیفیت و تکنولوژی بسیار بالایی برای تولید لاستیک‌های خود استفاده می‌کند که میزان رضایت مشتری‌های خود را افزایش دهد. به طور حتم می‌توان این گروه صنعتی لاستیک بارز را جزو بهترین تولید کننده تایر‌های ایرانی نام برد.

لاستیک دنا

از دیگر شرکت‌های معتبر و باکیفیت تولید کننده لاستیک ایرانی می‌توان گروه لاستیک دنا را نام برد. این شرکت تولید کننده لاستیک‌های ایرانی برای سایز‌های سنگین و نیمه سنگین است. شرکت‌های بسیاری وجود دارند که با به کارگیری تکنولوژی این شرکت، تولیدات خود را به بازار عرضه کرده‌اند. همچنین لاستیک دنا را می‌توان جزو بهترین لاستیک‌های ایرانی دانست.

کویر تایر

در ادامه پاسخ به بهترین لاستیک ایرانی می‌توان کویر تایر و شرکت کویر را نام برد که یکی از بهترین تولید کننده‌های صنعت تایر است. این مجموعه با توجه به افتخاراتی که در طی سال‌های فعالیت خود کسب کرده‌است، جزو بهترین تایر‌های ایرانی معرفی شده‌است. همچنین علاوه بر افزایش میزان رضایت مشتری‌ها از محیط زیست هم حفاظت می‌کند.

گلدستون

مجتمع صنعتی آرتاویل تایر با نام تجاری گلدستون شناخته شده‌است و با توجه به اینکه سابقه تولید کمتری نسبت به شرکت‌های دیگر دارد، اما در لیست بهترین تولید کننده‌های لاستیک‌های ایرانی قرار گرفته و طرفدارهای خاص خود را دارد. این شرکت تولید کننده تایرهای بایاس وانتی، سنگین، کشاورزی و سواری است.

لاستیک ایرانی کیفیت لاستیک ایرانی بهترین لاستیک ایرانی بهترین تایر

رتبه بندی‌های کیفیت لاستیک‌های ایرانی

با توجه به نظر سنجی‌های انجام شده، افراد لاستیک‌های داخلی را انتخاب و خریداری می‌کنند که کیفیت بالاتری نسب به سایر تایر‌ها داشته باشند. یک لیست مشخص با درصد‌های ارزیابی شده از نظر‌های مشتری‌ها با عنوان رتبه بندی کیفیت لاستیک‌های ایرانی، بهترین تایر‌ها عبارتند از:

  • تایر بارز: ۷۴ درصد
  • کویر تایر: ۱۰ درصد
  • یزد تایر: ۶.۵ درصد
  • ایران تایر: ۵ درصد
  • تایر دنا: ۴.۵ درصد

لاستیک ایرانی کیفیت لاستیک ایرانی بهترین لاستیک ایرانی بهترین تایر

نکات مهم هنگام خرید لاستیک

هنگام خرید لاستیک به نکات زیر توجه کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید:

  • از لاستیکی استفاده کنید که استاندارد SWR داشته باشد.
  • هنگام انتخاب لاستیک به مواردی چون:  خودرو، شرایط رانندگی، سرعت و سطح جاده‌ها  دقت داشته باشید.
  • زمان‌های بازدید از لاستیک‌های خودرو را برای ایمنی بالاتر و ماندگاری بیشتر تایر‌های خود در نظر بگیرید.
  • باد لاستیک‌های خودرو را حداکثر ماهی ۱ بار چک کنید.
  • بالانس چرخ‌ها را به دقت کنترل کنید.
  • بهتر است که تمام ۴ لاستیک را از یک شرکت تولید کننده خریداری کنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. هادی خرم نیا می گوید

    دوستان ببینید برای خرید لاستیک ایرانی دنبال بهترین نباشید. دقیقا عین روغن موتور ایرانی یا خودروهای ایرانی یا لوازم خانگی ایرانی! اگه دو تا برند ایرانی رنج قیمت برابری دارن مطمئن باشید تفاوت شگرفی درشون نیست مثل تفاوت رانا پلاس با ۲۰۷ یا تیبا با کوییک یا روغن بهران با ایرانول یا تلویزیون شهاب با اسنوا! اکثر مردم با تعویض لاستیک کهنه که هرچی لاستیک آجش کمتر و کهنه تر باشه فرمان پذیری و چسبندگیش کمتر میشه و لرزشش بیشتر که با نمونه یه لاستیک نو ایرانی عوض میکنن فکر میکنن لاستیک کیفیت به غایت بهتری نسیبشون شده و اینجوری بهشون القا میشه که کیفیت لاستیکی نوئی که الان زیر خودروشون هست خیلی بهتر از بقیه هست و تعصبی میشن رو برندهای بنجل ایرانی! در حالی که همه از دم سر و ته یه کرباسن جز تفاوت بسیار کم در چسبندگی و هندلینگ و عمر و نرمی. همه لاستیک های ایرانی سال اول چندان تفاوت زیادی با بهترین برندهای خارجی ندارن از لحاظ نرمی و هندلینگ اما دقیقا پس از تقریبا یک سال ایرادات ریز و درشت شون پدیدار میشه یعنی بصورتی که یا بالانس درست و درمونی ندارن و نمیشن یا وزن لاستیک ها باهم دقیق برابر نیست یا پله میکنن یا بیضی میشن یا یهویی میترکن و… که مهمتر از اینا اگه این ایرادات رو روئت نکردید سفتی بشدت زیاد لاستیک های ایرانی پس از یک سال هست که دقیقا پس از یه زمستون و تابستون لاستیک شروع میکنه به تغییر کاربری از لاستیک به چوب گاری!
    این ایرادات مربوط به یک برند ایرانی هم نیست و هر کدوم از برندهای بارز، یزد، کویر، ایران، دنا، رازی، گلدستون ممکنه چندتا یا یکی از ایراداتی که گفتم رو تجربه کنید شایدم نکنید و بگید لاستیک ایرانی خیلی هم خوبه اما کافیه یه بار با یه لاستیک خارجی از یه کمپانی پدر و مادر داره ممالک کفر و کردل لاستیک زیر همین خودروهای ایران خودرویی و سایپایی بندازید متوجه عرایضم میشید و تفاوت رانندگی رو بدون تلقین و آنی متوجه میشید که فرسنگ ها فاصله هست بین یه لاستیک با لاستیک دیگه.
    لاستیک ایرانی همشون یعنی سرطان! سال اول شاد و خرم، نرم و نازک، چست و چابک و پس از یک سال میشن سر زد از افق، مهر خاوران…!!!
    تجربه بنده از لاستیک بارزی که خیلی ها سنگش رو به سینه میزنن از بدو استفاده یکی از لاستیک ها چند میلی کوچیکتر از بقیه بود و یکی از لاستیک ها هم وزن غیر استانداردتری داشتن که سر جمع موجب شده بود بنده کلی راه بدونم برای میزان فرمان چون کشیدگی فرمان داشتم و در آخر یه کاربلد با خط کش این ایرادات رو برام نشون داد که ماشین ایراد نداره لاستیک ایراد داره.
    تجربه لاستیک یزد تایر من که خیلی ها میگن نرم و چسبنده والا من شخصا زیر خودرو صفر با گل اورانوس هیچ چسبندگی رو از این لاستیک ندیدم انگار روی یخ میرم! تو سرعت بالاست واقعا خطری بود و بارز قبلیم با ایراداتش و کهنگی چسبندگیش خیلی بیشتر از این بود فقط آج این یزدها بهتر و شیک تره وگرنه هیچ برتری نسبت به بقیه برندهای ایرانی نداره. تو خشکی که انگار همون خودرویی که تا دیروز بارز داشت این بار با یزد زیر پام قدرت و کیفیت ترمزم ۵۰ درصد کمتر شده!

    تجربه استفاده از یزد تایر بنده یعنی خشکی، پنچری و عدم هندلینگ دلنشین در سرعت بالا!
    گلدستون یعنی سنگ! پله کردن بسیار شدید دو عدد از لاستیک ها و چسبندگی وحشتناک به آسفالت و از بدو خروج از کمپانی عدم بالانس!

    اینایی که گفتم کسی که تو عمرش اگه لاستیک خارجی استفاده نکرده براش شعری بیش نیست چون هیچ تجربه ای از کیفیت سواری بهتری که میتونست تجربه کنه نداره اما شخصا بنده وقتی سالهاست از لاستیک خارجی مخصوصا ژاپنی استفاده میکنم زیر خودرو (در حال حاضر دانلوپ ژاپن) و زیر خودرو خانمم (مارشال کره) و زیر خودروی پدرم (لاستیک چینی) و پدرخانمم (پتلاس ترکیه) به جرئت میگم هنوز تکتولوژی ساخت و تولید لاستیک سازی ایران فرسنگ ها با نمونه های خارجی فاصله داره!