چرا کمیته امداد امسال عیدی نداد

3

چرا کمیته امداد امسال عیدی نداد ۱۴۰۲

اگرچه سال‌های قبل مبلغی‌ را به‌عنوان عیدی به مستمری‌بگیران کمیته امداد و بهزیستی پرداخت می‌شد اما این عیدی در سال جاری (۱۴۰۲) پرداخت نشده است.

پیش از این واریز عیدی مستمری‌بگیران مشروط به تامین بودجه شده و گفته شده بود در صورتی که بودجه مورد نیاز از طرف سازمان برنامه و بودجه تخصیص داده شود،‌عیدی کمیته امداد و بهزیستی هم پرداخت می‌شود.

بیش از دو هفته از این وعده گذشته و هنوز عیدی این گروه واریز نشده است.

مبلغ عیدی اعضای‌ تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی برای خانواده پنج نفره ۵۵۰ هزار تومان، خانواده چهار نفره ۴۵۰ هزار تومان، خانواده سه نفره ۳۵۰ هزار تومان، خانواده دو نفره ۲۳۰ هزار تومان و خانواده یک نفره ۱۷۵ هزار تومان است.

در ادامه برخی از پیام‌های مخاطبان‌ درباره عدم واریز عیدی کمیته امداد و بهزیستی را می‌خوانید:

«چرا همه جا ‌عیدی ‌میدن ‌غیر ‌از ‌این ‌دو ‌نهاد؟ ‌۲۵۰‌ تومن پوله؟»

«تا سال های گذشته عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد پرداخت میشد. تا دولت رئیسی با وعده ریشه کن کردن فقر روی کار آمد. عوض اینکه مبلغ رو دو برابر کنن، کلا قطع کردن!»

«به همه کارمندا و بازنشسته ها عیدی میلیونی میدن جز مستضعفان!»

«سلام امسال که همه چیز گرون شده عیدامسال با ماه رمضان مصادف هستش سفره های افطار مون هم خالیه.»

«عیدی کمیته امدادی ها واریز نشد چه شد عیدی وزرا را دادند کارت هدیه دادند دولت و مجلس انقلابی چکار میکند؟»

«مسئولین محترم این عدالت اسلامی هست که خودتان بهمن عیدی می گیرید ولی واسه ما کمیته امداد حتی سال جدید هم آمد و عیدی واریز نمی کنید.»

کمیته امداد عیدی کمیته امداد چقدر است

عیدی کمیته امداد و بهزیستی با تاخیر واریز می‌شود؟

دو روز از شروع سال نو گذشته و هنوز مشخص نیست آیا قرار است عیدی این دو گروه واریز شود یا نه. هیچ کدام از مقامات مسئول هم تاکنون‌ درباره زمان واریز این مستمری خبری نداده‌اند و مشخص نیست‌ که بودجه‌ این دو نهاد تامین می‌شود یا نه؟

«سلام .بچه ها یه جا خوندم نوشته بود ۶ فروردین واریز میشه انشالله. درسته؟»

«چند ماهه تو بوق کردین اندازه یه ماه حقوق، عیدی می‌دین! پس چی شد اینهمه تبلیغات؟ اقلا اعلام کنید از عیدی خبری نیست تا اینهمه مستمری بگیرها منتظر نمونن!»

«کلا مبلغ عیدی‌ خیلی خیلی کمه. همین رو هم مشخص کنید که نهایتا واریز می‌کنید یا نه. تکلیف رو بدونیم.»

«عیدی رو که نریختید حداقل اعلام کنید که ما منتظر باشیم یا نه.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. فراهانی می گوید

    با سلام قشر کمیته امداد و بهزیستی به گفته خودتون قشر آسیب‌پذیر جامعه هستن خدا را خوش نمیاد این شب عیدی این جوری حال این قشر آسیب‌پذیر را بگیرید خدایی خودرییس کمیته امداد بهش عیدی دولت نمیداد چه حالی پیدا میکرد یه مقدار از این بی مسوولیتی بیا بیرون آقای رییس کمیته امداد خود آقا فرمودند بفکر مستضعفان ونیازمندان بیشتر باشید خدا جای حق مواظب رفتارت با قشر ضعیف باشه

  2. یه زن سرپرست خانوار می گوید

    بالاخره یه روز اونیکه همیشه حق رو به حق دار میرسونه حق شما مسئولین محترم!!!!!رو هم کف دستتون میزاره انشاالله…مو از ماست کشیده میشه….

    1. من می گوید

      من بعید میدونم.اصولا این چیزا باب شده تا یه عده خیلی راحت و چرب و چیلی بخورن و بخابن و کیف کنن و همینجا تو بهشت باشن و به بقیه وعده بهشت پس از مرگ بدن