پرویز پرستویی: از سینما خداحافظی نکرده‌ام

0

پرویز پرستویی متولد ۲ تیر ۱۳۳۴ کبودرآهنگ، بازیگر صاحب نام ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون است. او متاهل و دارای دو فرزند، دارای مدرک درجه یک هنری (دکتری) می‌باشد.

همسر پرویز پرستویی مصاحبه پرویز پرستویی مصاحبه بازیگران مدرک پرویز پرستویی فیلم جدید پرویز پرستویی سریال جدید پرویز پرستویی خداحافظی پرویز پرستویی بیوگرافی پرویز پرستویی بیوگرافی بازیگران

ایسنا، پرویز پرستویی که پس از سال‌ها کم کاری و مطرح شدن شایعاتی در خصوص خداحافظی‌اش از بازیگری به تازگی در سه فیلم به ایفای نقش پرداخته است، تاکید کرد: هیچ وقت از سینما خداحافظی نکردم و حق ندارم بازیگری نکنم، اگر کار مهمی بود انجام می‌دادم. به چه قیمت و چه کاری برایم مهم است.

این بازیگر که به تازگی بازی در فیلم «بیداری برای سه روز» را به کارگردانی مسعود امینی تیرانی به پایان رسانده است گفت: بازی در این فیلم تجربه متفاوتی بود و برای اولین‌بار نقش کسی را بازی نکردم.

وی درباره این فیلم که طی ۷۲ ساعت بدون وقفه فیلمبرداری شده است،‌ اظهار کرد: فیلمبرداری این کار از شش صبح شنبه هفته گذشته آغاز شد و تا شش صبح سه‌شنبه ادامه داشت و اینکه طی این مدت بیدار ماندیم یا نه، اجازه دهید که فیلم دیده شود و اتفاقات هنگام دیدن فیلم روی پرده مشخص شود اما خوشبختانه این کار انجام شد.

پرستویی با بیان اینکه حضورش در این فیلم به اندازه سه پروژه سینمایی انرژی برده است‌، گفت: قرائن و شواهد برای تماشاگر این سه روز فیلمبرداری پشت سر هم را مشخص می‌کند.

این بازیگر که به جز این فیلم در «مهمان داریم» مهدی عسگرپور و «امروز» رضا میرکریمی نیز ایفای نقش کرده است‌، اظهار کرد: هیچ وقت از سینما خداحافظی نکردم و اگر هم کم کار شدم همیشه گفته‌ام باید به مخاطب احترام گذاشت و اگر در آن وضعیت کاری شان تماشاگر را حفظ می‌کرد حتما قبول می‌کردم اما شرایط بی‌ثبات بود و لزومی به کارکردن نمی‌دیدم.

وی با تاکید بر اینکه هیچ وقت حق ندارم بازیگری نکنم، گفت: از قبل از عید تا به حال در سه فیلم حضور پیدا کردم و هر کدام از آن فیلم‌ها سعی شده حرفی برای گفتن داشته باشند و جایگاه مخاطب حفظ شود. ما باید تلاش کنیم تماشاگری که به سینما پشت کرده را برگردانیم.

همسر پرویز پرستویی مصاحبه پرویز پرستویی مصاحبه بازیگران مدرک پرویز پرستویی فیلم جدید پرویز پرستویی سریال جدید پرویز پرستویی خداحافظی پرویز پرستویی بیوگرافی پرویز پرستویی بیوگرافی بازیگران

پرستویی یادآور شد: دوباره استارت من با کار «مهمان داریم» خورد که کار ارزشمندی است. در «امروز» هم بهترین لذت را کنار رضا میرکریمی بردم و در این فیلم هم (بیداری برای سه روز) تجربه خیلی بزرگی بود و فکر نمی‌کنم در دنیا اتفاق افتاده باشد و دوربین در ۷۲ ساعت روشن باشد.

وی افزود: درواقع همه چیز برمبنای واقعیت‌هایی رخ می‌دهد که برای من و سهیلا گلستانی به عنوان بازیگر پارتنر اتفاق می‌افتد. تجربه بزرگی که ما در آن بازی نمی‌کنیم و خود خودمان هستیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ