تیراندازی خونین در پارکینگ بیمارستان عرفان شهرک غرب

0
مرد جوان وقتی با همسرش نتوانست به توافق برسد با شلیک گلوله به سمت او، خود کشی نافرجام کرد.

به گزارش میزان، ساعت ۱۹ شب گذشته ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب در تماس با بازپرس ویژه قتل از تیراندازی خونین در بیمارستان عرفان خبر دادند.

شهرک غرب حوادث تهران تیراندازی در تهران اخبار جنایی اخبار تهران
بلافاصله قاضی سعید احمد بیگی، بازپرس ویژه قتل تهران به همراه تیم جنایی در محل حادثه حاضر شدند. بررسی های اولیه نشان می‌داد ساعتی قبل مرد ۳۵ ساله به نام محمود با مراجعه به مقابل بیمارستان عرفان به انتظار همسرش که پرسنل اتاق عمل است، می ماند.

ساعت ۱۹ با تعطیلی شیفت کاری بیمارستان، مرد جوان به همراه همسرش به پارکینگ بیمارستان رفته و سوار خودروی سمند نقره ای متعلق به زن جوان به نام فاطمه می‌شود. در حالی که زن جوان ماشین را روشن کرده بود تا حرکت کند، ناگهان همسر او اسلحه کمری کوچک را از جیبش درآورده وبه سمت همسرش نشانه می رود. زن جوان هر چه جیغ می زند نمی تواند مانع او شود و مرد ۳۵ساله با شلیک دو گلوله به سر همسرش او را مجروح می کند. محمود سپس با قرار دادن اسلحه روی سرش یک گلوله نیز به سر خودش می زند.

شهرک غرب حوادث تهران تیراندازی در تهران اخبار جنایی اخبار تهران
در همان زمان نگهبان بیمارستان و پارکینگ متوجه صدای شلیک شده و سریع به پارکینگ روبه روی بیمارستان می رود وقتی نگهبانان بیمارستان به داخل خودرو سمند رفتند اسلحه در دست مرد جوان بود. بلافاصله زن و شوهر جوان به اتاق عمل منتقل شدند که سطح هوشیاری آنها بسیار پایین و حالشان بسیار وخیم گزارش شده است.

یکی ازهمکاران زن جوان گفت: فاطمه از چندی قبل با همسرش اختلاف داشت و همیشه با یکدیگر درگیر بودند. آنها یک فرزند دو ساله دارند که بیشتر مواقع در خانه مادربزرگش است. با مشخص شدن این موضوع بازپرس جنایی دستور تحقیقات بیشتر را صادر کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ