مهدی طارمی ساز جدایی کوک کرد

0

سکوت آقای گل لیگ برتر شکست؛ البته در گفت‌وگو با سایت رسمی خودش! مهدی طارمی روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های معتبر را در حدی نمی‌داند که صحبت‌هایش را منتشر کنند:

«متأسفانه نمی‌دانم برخی دوستان چه فکری می‌کنند. من برای همه دوستان رسانه‌ای احترام زیادی قائلم اما واقعا این حرف‌ها را یک بچه ۵  ساله هم باور می‌کند؟ فردین خدابیامرز هم اگر بیاید امروز فوتبال بازی کند اینجوری فردین‌بازی در نمی‌آورد که من بخواهم به خاطر دوستم گل نزنم. همین حرف‌ها و صحبت‌های خیالی باعث شده تا از رسانه دور باشم. هر حرفی بزنی برخی‌ها یک جور تعبیر می‌کنند. سکوت کنی سکوتت را ترجمه می‌کنند. الان هم به احترام هواداران مصاحبه می‌کنم تا از آنها قدردانی کرده باشم و ترجیح می‌دهم بعد از این مصاحبه همان سکوت را ادامه بدهم.»

این صحبت‌های مهدی طارمی است. بازیکن متولد سال ۱۳۷۱ در بوشهر که دو ماه دیگر تازه ۲۴ سالش تمام می‌شود اما پیش از عید در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس مدعی «بزرگتری» شد و تمرین را به اعتصاب کشاند. او معتقد است رسانه‌ها تعابیر خود را از صحبت‌های او منتشر می‌کنند.

«تیم ما مهاجمان خوبی دارد و خودتان دیدید در روزهایی که من محروم هم بودم نتایج خوبی کسب کردیم. حتما برانکو نفرات خوبی هم در ذهنش دارد که می‌توانند بسیار بهتر از من عمل کنند. پرسپولیس بزرگتر از نام من و امثال من است.» طارمی با این جملات مؤدبانه هم عملاً جدایی خود را از پرسپولیس اعلام کرده است. مهاجم ۲۴ ساله پرسپولیس اعتقاد دارد حضور در فوتبال اروپا نه‌تنها برای او زود نیست بلکه دیر هم شده است.

طارمی یکی از بهترین بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر پانزدهم بود اما پس از دربی ۸۲ موفق به گلزنی برای تیمش نشد و بارها در این فصل مورد غضب برانکو هم قرار نگرفت. گفته می‌شود سرمربی پرسپولیس هم حساب چندانی روی طارمی برای فصل آینده باز نکرده است. باید دید مهاجم ۲۴ سال ملی‌پوش پرسپولیس که سودای اروپا در سر دارد در مسیر علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا قدم می‌گذارد یا سرنوشتی مشابه رضا حقیقی در انتظارش خواهد بود.

البته شنیده‌ها حاکی از این است که طارمی تا الان ۲ پیشنهاد از لیگ ترکیه‌ دارد و خبری از تیم‌ها و لیگ‌های معتبر نیست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ