بهنوش بختیاری به زودی مادر می شود +عکس

0

بهنوش بختیاری هنرمند پرانرژی سینما و تلویزیون که با تازگی چهل سالگی را پشت سر گذاشته براین باور است ظاهر انسان با ورود به مرحله میان سالی دچار تغییر می شود و در چنین موقعیتی این زیبایی روح است که به داد آدم می رسد و به دختران جوانی که نگران ظاهرشان هستند توصیه می کند که بیشر روی قلب و فکر خود کار کنند.

همسر بهنوش بختیاری زندگی خصوصی بازیگران دختر بهنوش بختیاری بیوگرافی بهنوش بختیاری بچه بهنوش بختیاری اینستاگرام بهنوش بختیاری
وی امیدوار است در ادامه راه زندگی لطف خدا شامل حالش شود تا بتواند پرانرژی خدمتگزار مردم بوده و لحظات قشنکی را برای زندگیش رقم بزند.

بهنوش بختیاری مهربان و خندان

ناگهان: بهنوش که نزد همکاران،دوستان و خانواده اش به مهربانی مشهور است زندگی را چون آیینه ای می داند که هر جور به زندگی انرژی دهد به همان گونه برگشت خواهد داد.

این هنرمند که در کارنامه اش بیشتر فیلم ها و سریال های طنز ثبت شده،خندیدن و لبخند زدن را بدون هزینه میداند که با آن همه چیز بدست می آید و این را تجربه نموده است.

نظر بهنوش بختیاری درباره زندگی

وی اعتقاد دارد زندگی گذرا است و نباید به خاطر مشکلات زیاد ناراحت شد و به آن فکر کرد چون همه چیز چاره دارد غیر از مرگ.هر صبح که بیدار میشود از اینکه زنده است خدا راشکر میکند .

شخصیت بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بر خلاف ظاهرش دارای روحیه ای درن نگرا و یا به قول خودش تودار است و تمایل ندارد با دیگران زیاد درباره مسائل خصوصیش که در آن ناراحتی وجود داشته باشد صحبت نماید.حتی دوست ندارد به همسر و خانواده اش انتقال دهد.مانند موردی که که چند وقت پیش برایش اتفاق افتاده بود.او یک عمل کوچک را که ده روز طول کشید انجام داد بدون آنکه خانواده اش خبردار شوند.بیشتر دوست دارد مردم و خانواده اش را در خوشیهایش شریک نماید تا در غم و غصه هایش.

دختردار شدن بهنوش بختیاری

او علاوه بر انجام کارهای هنری فعالیت گسترده ای در زمینه تجارت دارد.و سرش حسابی شلوغ است.خود را آماده میکند تا مسئولیت مادر بودن را نیز تجربه نماید.تقریبا دو سال پیش به اتفاق همسرش تصمیم گرفتند سرپرستی بچه ای را قبول نمایند و با اقدامات اولیه که از طریق بهزیستی انجام داده بودند ،اکنون مراحل قانونی کار رو به پایان بوده و خوشحال است که به زودی فرزند دخترش به جمع خانواده خواهد پیوست.

همسر بهنوش بختیاری زندگی خصوصی بازیگران دختر بهنوش بختیاری بیوگرافی بهنوش بختیاری بچه بهنوش بختیاری اینستاگرام بهنوش بختیاری
با برادر نازنینم بهزاد و همسر خانومش و دخترگلش شمیم جان عمه..
نامه ای به فرزند آینده ام!

با این که تو را من خواهم زایید یا زاییده ام و حتما قبول داری که از من کوچک تری و وظیفه داری که به من سلام کنی، ولی بی خیال!…سلام عزیزم.من هنوز نمی دانم که تو دختر هستی یا پسر، ولی از این دو حالت که خارج نیستی. پس بی خودی با من کل کل نکن که مشتری بشویم.
من اگر جای تو بودم و تجربه امروزم را داشتم، به هیچ صورت پا به این دنیای مسخره نمی گذاشتم، ولی تو آمده ای که لااقل از بهشت، چند وجب به من بدهند. همین که سزارینت نکردم و به تو شیر خودم را دادم، می دانی چه ظلمی به خودم کرده ام؟! پس قدر مرا بدان و سعی کن انسان خوبی باشی.
اگر دختر بودی:
دخترم؛ فکر کنم در دوره شما چیزی به نام “شوهر” را بشود از اینترنت دانلود کرد. حتی اگر هنوز در زمان شما سرعت اینترنت پایین بود، جوری که بعد از یک ساعت، شخص اینترنت از تو بپرسد که: “ببخشید، کجا را کلیک کرده بودی؟!” و شوهر دلخواهت نصفه دانلود شد، اصلا غصه نخور. قدر همان نصفه اش را بدان و تا می توانی به او مهربانی کن تا ان شاالله بقیه اش هم دانلود شود.
عزیزم؛ هرگز به دنبال فراگیری اضافی علم و دانش نباش که در دنیا، هرچه احمق تر باشی، خوشبخت تری. من خودم سراغ دارم کسی را که نمی دانست خط استوا دائمی است یا اعتباری، اما زن مردی شد که دکل نفت را در زمان ما فروخت و آب از آب تکان نخورد. پس ببین خدا هیچ چیز را بی جهت خلق نکرده است. البته با دیدن بعضی ها زیاد هم مطمئن نیستم!
دخترم؛ هرگز با لباس چسبان و لب قلوه ای و شل حرف زدن و دوردورجردن، مرد خوبی گیر هیچ کس نیامده؛ پس از این غلط ها نکن که خودم چشم هایت را در می آورم.
دخترم، سعی کن هرگز ماشینت را به چنار نزنی. این بخش پندم خیلی مهم بود و جمله اضافی دیگری ندارد.
دخترم؛ هرگز به سمت نویسندگی و شاعری و هنر نرو و اگر کسی به تو متلک انداخت و گفت: “سلام جیگر”، تو در جوابش نگو: “سلام سیرابی” که تبعیض در هیچ موردی، به ویژه بین اعضای بدن انسان، عاقبت خوشی ندارد.
دخترم، اجازه نده هیچ کس خوشبختی ات را سانسور کند و هیچ وقت در قابلمه “پلی تترا فلوئورو اتیلن” که در زمان ما به آن تفلون می گفتند، قورمه سبزی نپز که گند می زنی به دستپختت.
اگر پسر بودی:
پسرم؛ من خودم حس می کردم پسرزا هستم، ولی به روی خودم نمی آوردم!
عزیزم، یادت باشد دختری که تا قبل از آشنایی با تو، بیست بار سیم کارت عوض کرده است، تو بیست و یکمین سیم کارت او خواهی بود؛ پس بفهم!
پسر عزیزم، از آن جایی که نام خانوادگی تو، همنام پدرت است، پس اخلاقت هم به همان بابای کله شقت رفته است.برو ازهمان بابایت بیاموززهرادری

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ