اگر احمدی‌نژاد بیاید رکورد رأی در ایران را می‌شکند

0

حجت الاسلام روح الله حسینیان معتقد است که حمایت اصولگرایان از روحانی باعث می شود همین رمقی که ازشان باقی مانده هم از بین برود.

 سوابق روح الله حسینیان حجت‌الاسلام روح الله حسینیان انتخابات ریاست جمهوری 1400 اخبار انتخابات ریاست جمهوری 1400 اخبار احمدی نژاد
نماینده پیشین مجلس در مورد احتمال کاندیداتوری احمدی نژاد گفت: نمی دانم، ولی اگر بیاید، از آن استقبال می کنم و از ریاست جمهوری ایشان خوشحال می شوم، اما اینکه وی تصمیم دارد به انتخابات ورود کند یا خیر به خودشان مربوط است.
وی ادامه داد: مطمئن هستم، اگر احمدی نژاد به صحنه بیاید رای قاطعی کسب می کند و رکورد رای را در ایران می شکند.
حسینیان افزود: اگر بخواهم راحت عنوان کنم، عملکرد آقای روحانی بهتر از احمدی نژاد نیست و عملکرد دولت بسیار ضعیف است و همین موضوع به محبوبیت احمدی نژاد کمک بیشتر می کند، البته خود ایشان در دوره هشت سالی که خدمت کرده اند اقداماتی را انجام داده اند که تا به امروز ذکرخیرش است.
این نماینده سابق مجلس در پاسخ به این سوال که عملکرد دولت را چگونه ارزیابی می کنید؟ اظهار داشت: مهمترین نقدی که می توان به این دولت وارد کرد؛ مشکل رکود اقتصادی و وضعیت نابسامان اقتصادی است، از جمله تعطیل شدن کارخانه ارج که یکی از صنایع بسیار مهم و صنایع سرنوشت ساز جمهوری اسلامی بود. درست مثل این است که گفته شود کارخانه شورلت در آمریکا تعطیل یا تویوتا در ژاپن تعطیل شده است. این وضعیت نشان میدهد که هیچ برنامه اقتصادی در این کشور نیست.
وی در پاسخ به سوالی در مورد حمایت احتمالی اصولگرایان و جامعه روحانیت از روحانی در انتخابات آینده، گفت: من سوال کردم گفتند چنین چیزی در جامعه روحانیت مطرح نشده است و خیلی هم بعید می دانم که چنین اتفاقی بیافتد. اگر اصولگرایان واقعا تصمیم به حمایت از روحانی بگیرند، همین رمقی که ازشان باقی مانده است هم نابود می شود.
حسینیان در پاسخ به این سئوال که آیا اصولگرایان از احمدی نژاد حمایت می کنند یا خیر، گفت: آقای احمدی نژاد پشتوانه مردمی دارد و احتیاج به جریان ها و گروههای خاصی برای حمایت ندارد و درخواست هم نخواهد کرد.
منبع : انتخاب
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ