جوانان اگر به «کنسرت» نروند ایدز می‌گیرند!

0

صالحی امیری، رئیس کتابخانه ملی هم به مسئله کنسرت‌ها ورود پیدا کرد و گفت: اگر ما به جوان‌ها نشاط ندهیم،‌ نتیجه آن ایدز و اعتیاد و دیگر آسیب‌های اجتماعی است و در این میان چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

مافیای کنسرت رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی دولت تدبیر و امید پیشگیری از ایدز بیوگرافی سیدرضا صالحی امیری اصلاح طلبان چه کسانی هستند

سیدرضا صالحی امیری رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی بابیان اینکه متأسفانه برخی رسانه‌ها با بی‌اخلاقی تیترهای نامربوط و دروغ از صحبت‌های بنده استخراج کرده‌اند گفت:‌ من هیچ‌گاه نگفته‌ام یکی از علل بیماری ایدز نرفتن جوانان به کنسرت است.
وی تصریح کرد: بنده روز سه شنبه در جمع شورای اداری استان تهران با محوریت الزامات تحقق گفتمان اقتصاد مقاومتی سخنرانی داشتم که در انتهای بحث تأکید بر ضرورت ثبات و آرامش ملی برای تحقق این مطالبه مقام معظم رهبری داشتم و تأکید کردم عده‌ای با طرح مسائل فرعی تصمیم دارند دولت را به حاشیه و مناقشه وادار کنند.
صالحی امیری بابیان اینکه در این سخنرانی به‌عنوان‌مثال موضوع کنسرت‌ها مطرح کردم ادامه داد: استدلالم این بود که جوانان در چارچوب شرع و قانون به نشاط نیاز دارند و فقدان نشاط به گسترش یاس و ناامیدی و نهایتاً به گسترش آسیب‌های اجتماعی منجر خواهد شد.
وی در پایان گفت: از این طریق تقاضا می‌کنم اهالی رسانه با گوش کردن فایل صوتی این سخنرانی شرافتاً بررسی کنند و بگویند کجای این بحث مشکل داشت که برخی افراد تیتر نامربوط و دروغ برای آن انتخاب کردند.

سیدرضا صالحی امیری (متولد ۱۳۴۰ در شهرستان بابل، شهر امیرکَلا)، سیاست‌مدار و فعال علمی و فرهنگی ایرانی و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران است. او در آغاز کار دولت حسن روحانی، هفتاد روز سرپرست وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران بود.
سید رضا صالحی امیری در سال ۱۳۴۰ در شهرستان بابل، شهر امیرکَلا متولد شد. تحصیلات ابتدایی، راهنمایی و متوسطه را در همان شهر گذراند. با شروع جنگ تحمیلی عازم جبهه‌‌های نبرد شد و همزمان تحصیل در دانشگاه را آغاز و موفق به اخذ مدرک لیسانس و فوق‌لیسانس در رشته علوم سیاسی و مدرک دکتری در رشته مدیریت شد. وی بعد از اخذ مدرک دکتری تدریس در دانشگاه را آغاز نمود و توانست در سال‌های بعد به عنوان استادیار به عضویت هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم تحقیقات درآید. صالحی امیری در سال‌های پس از پیروزی انقلاب در مشاغلی همچون رئیس کمیته اجتماعی شورای عالی امنیت ملی، عضو هیئت رئیسه مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، معاون بررسی‌های استراتژیک، عضو هیئت امنای مؤسسه مطالعات راهبردی، مشاور رئیس‌جمهور در دولت سید محمد خاتمی، عضو شورای اجتماعی کشور و عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت خدمت نمود. وی همچنین به‌مدت هشت سال معاونت پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام را در کارنامهٔ خود دارد. صالحی امیری همچنین به عنوان مدیرمسئول و سردبیر، در نشریات و مؤسسات علمی همچون مؤسسات مطالعات سیاسی، مطالعات راهبردی، فصلنامه مطالعات میان فرهنگی، نشریه علمی پژوهشی مدیریت فرهنگی و… عضویت داشته است. وی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری معاون فرهنگی ستاد دکتر حسن روحانی بود و نماینده فرهنگی او در بحث‌ها و مناظرات انتخاباتی محسوب می‌شد و به تبیین نگرش‌های روحانی در زمینه فرهنگ می‌پرداخت. اواخر مرداد سال ۱۳۹۲ از سوی دکتر روحانی، رئیس دولت یازدهم به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان منصوب و مهرماه همان سال به عنوان وزیر برای تصدی وزارت ورزش و جوانان برای گرفتن رأی اعتماد به مجلس معرفی شد.

تحصیلات سیدرضا صالحی امیری

  1. کارشناسی علوم سیاسی ـ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز
  2. کارشناسی ارشد علوم سیاسی ـ دانشگاه تهران (عنوان پایان‌نامه: کالبدشکافی فرقه‌گرایی در ساختار سیاسی پاکستان)
  3. دکتری مدیریت دولتی ـ دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات (عنوان پایان‌نامه: مدیریت تنوع قومی در ایران و جهان)

سوابق مدیریتی و اجرایی سیدرضا صالحی امیری

  1. رئیس کمیته اجتماعی شورای عالی امنیت ملی
  2. عضو هیئت رئیسه مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری
  3. مشاور رئیس جمهور در دولت خاتمی
  4. عضو شورای اجتماعی کشور
  5. عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت
  6. معاون پژوهشهای فرهنگی واجتماعی مرکزتحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام

منبع : خبرگزاری فارس و ویکی پدیا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ