ناگفته های فریده شجاعی از همسرش منصور پورحیدری

0
فریده شجاعی همسر منصور پور حیدری و نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال ۴۱ سال زندگی با مرحوم منصور پورحیدری را در گفتگوبا باشگاه خبرنگاران تشریح کرد.
همسر منصور پورحیدری همسر فریده شجاعی بیوگرافی منصور پورحیدری بیوگرافی فریده شجاعی بیماری منصور پورحیدری

حزن و اندوه در صدای فریده شجاعی موج میزد و کمتر دیده بودیم که نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال اینگونه باشد,زنی که در هر بار دیدار ما در سال های گذشته امید و رضایتمندی در نگاهش موج میزد امروز بسیار افسرده و غمگین با صدای حزن آلود منصور خان و ۴۱ سال زندگی مشترک را در چند پاراگراف خلاصه کرد و باز بغض امانش نداد.
منصور محبوب بود
وی گفت:در ابتدا باید بگویم خوشحالم از اینکه تمامی ورزش دوستان،فوتبالیست ها و همه مردم منصور را همانطور که بود شناختند.
 از زمانی که منصور بیمار شد و حتی الان که به رحمت ایزدی رفته من بیشتر متوجه این مساله شده ام و در حال حاضر می بینم که چقدر او محبوبیت داشته است .

۴۱ سال در خانه صدای بلند منصور را نشنیدم

وی ادامه داد:در هر صورت می توان بگویم منصور چه در زندگی خانوادگی و چه در فوتبال و ورزش و حتی میادین یک اسطوره بوده است و در طی این ۴۱ سال زندگی تا به حال صدایش در خانه بلند نشده و حتی به بچه ها نیز کوچکترین بی احترامی ای نداشته است و کمتر مردی را می توان با این شرایط در اطراف دید .منصور مرد کامل و مظلومی بود که نمونه آن را ندیدم و در حال حاضر مظلومیت اش بیشتر ما را تحت تاثیر قرار داده است و در واقع خیلی ناراحتم .

همسر منصور پورحیدری همسر فریده شجاعی بیوگرافی منصور پورحیدری بیوگرافی فریده شجاعی بیماری منصور پورحیدری
پورحیدری زندگی اش را برای استقلال گذاشت و من سکوت کردم

همسر پورحیدری ادامه داد:منصور مرد بسیار خوب و نازنینی بود که در ورزش همه او را می شناختند و حتی افتخارات زیادی را کسب کرده است . او از بچگی عاشق استقلال بود و تنها اشکال وی از نظر من که همسرش بودم این بود که بیش از حد استقلالی بود و زندگی اش را برای این تیم گذاشت .فداکاری ها و از جان گذشتگی های این مرد برای استقلال بی شمار است و به هر حال منم به عنوان همسرش این مساله را پذیرفته بودم تا او در کنار استقلال عشق بورزد و زندگی کند و به همین دلیل اعتراضی هم نمی کردم که خدایی نکرده ناراحت شود و دوست داشتم خوب زندگی کند .

خانواده پورحیدری یک فرشته را از دست داد

وی افزود:منصور افتخارات زیادی را برای استقلال ، تیم ملی کسب کرده و بدون چشم داشت مالی این کار ها را انجام می داد علی الخصوص برای استقلال که زندگی اش را گذاشت و ما هم تنها در خصوص اینکه چرا رایگان این کار را انجام می دهد شاید اعتراض داشتیم در غیر این صورت حرفی نداشتیم .منصور مرد دوست داشتنی بود و ما یک فرشته را از دست دادیم .

اگر منصور زنده بود جور دیگری از شما تشکر می کرد
شجاعی در پایان خاطر نشان کرد:جا دارد از تمام مردم ،هواداران ،فوتبالیست ها ،هنرمندان و تمامی مسئولان که ما را مورد حمایت قرار دادند تشکر کنم چرا که واقعا تا به این لحظه نتوانستم از تمامی عزیزانن تشکر کنم و از آنها ممنونم که به ما لطف داشتند و ما را تنها نگذاشتند اما مطمئنا اگر خود منصور زنده بود طور دیگری از آنها تشکر می کرد و ما تنها می توانیم سپاس بگوییم .امیدوارم این اتفاق دیگر برای ورزش تکرار نشود .
منبع : باشگاه خبرنگاران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ