قیمت روز پراید کارکرده و دست دوم / آبان ۹۵

0

پراید از بدو حضور خود در بازار خودروی ایران، یکی از پرفروشترین خودروها بوده است و هماکنون نیز جزء یکی از خودروهایی است که سهم عمدهای از بازار خرید و فروش خودروی کارکرده را به خود اختصاص داده است.

مشخصات پراید قیمت محصولات سایپا قیمت خودرو کارکرده قیمت پراید هاچ بک دست دوم قیمت پراید دست دوم قیمت پراید 141 قیمت پراید 132 قیمت پراید 131 قیمت پراید 111 قیمت پراید امنیت پراید

پراید دارای چهار مدل ۱۱۱، ۱۳۱، ۱۳۲ و ۱۴۱ میباشد، که هر کدام دارای تیپ های مختلفی هستند. شایان ذکر است که تولید برخی از این تیپها، از سال ۱۳۹۲، بر اساس مصوبه هیئت دولت مبنی بر ایمنسازی خودروهای داخلی، متوقف گردید. با توجه به حضور گسترده پراید در بازار خرید و فروش خودروی کارکرده، برآن شدیم تا قیمت روز انواع مختلف مدلهای کارکرده پراید را با طول عمر ۵ سال، را ارایه نماییم.

سال تولید

مدل

۱۴۱

۱۳۱

۱۳۲

۱۱۱

۱۳۹۵

۱۸,۴۵۰,۰۰۰

۱۸,۷۰۰,۰۰۰

۱۹,۱۵۰,۰۰۰

۱۳۹۴

۱۷,۸۵۰,۰۰۰

۱۸,۱۵۰,۰۰۰

۱۸,۴۰۰,۰۰۰

۱۳۹۳

۱۷,۲۰۰,۰۰۰

۱۷,۵۰۰,۰۰۰

۱۷,۵۰۰,۰۰۰

۱۳۹۲

۱۵,۷۰۰,۰۰۰

۱۶,۵۰۰,۰۰۰

۱۶,۴۰۰,۰۰۰

۱۷,۰۰۰,۰۰۰

۱۳۹۱

۱۴,۴۵۰,۰۰۰

۱۵,۷۰۰,۰۰۰

۱۵,۲۰۰,۰۰۰

۱۶,۲۰۰,۰۰۰

قیمت های فوق ذکر برای مدلهای ۱۳۱، ۱۳۲ و ۱۱۱ از تیپ SE و برای ۱۴۱ از تیپ EX میباشد. همانطور که مشاهده میشود، تولید ۱۴۱ در سال ۱۳۹۳ متوقف شده است. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که، تیپهای مختلف موجود در بازار تفاوت فاحشی با یکدیگر ندارند؛ تولید تیپهای SL و SX بدلیل نداشتن ایربگ در سال ۱۳۹۲ متوقف شد و در همین سال بدلیل توقف تولید این دو تیپ، سایپا تولید تیپ SX را که دارای ترمز ABS بوده و علاوه بر ایربگ راننده به ایربگ سرنشین نیز بود افزایش داد. تیپ EX نیز صرفا دارای ایربگ راننده است.

در نهایت باید گفت، جدول قیمت خودرو کارکرده فوق بر پایه سلامت بدنه و فنی بوده و قطعا داشتن هرگونه عیب و نقصی چه در بدنه و چه به لحاظ فنی، منجر به کاهش این قیمتها خواهد شد و از سویی دیگر، منظور از سال ۱۳۹۵ نیز به معنی صفر بودن خودرو نمیباشد و در اینجا خودروی کارکرده (حدود ۱۰۰۰۰ کیلومتر) میباشد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ