هیچ محصولی توان رقابت با پراید را ندارد! (از نظر قیمت و کیفیت)

0

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه هیچ خودرویی در محدوده قیمتی ۶ هزار دلار توان رقابت با پراید را از نظر کیفیت ندارد، گفت: اگر کشوری خودرویی با قیمت و کیفیت پراید تولید کند، ما از این محصول برای عرضه به بازار داخل استقبال می کنیم.

مشخصات پراید مدیرعامل سایپا قیمت انواع پراید تصادف پراید بیوگرافی مهدی جمالی امنیت پراید

مهدی جمالی عصر چهارشنبه در ششمین روز برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در بازدید از غرفه ایرنا و گفت وگو با خبرنگار این رسانه، سواری تیبا را جایگزین خوبی برای پراید دانست.
وی افزود: با این حال، پراید اکنون بالاترین تقاضا را در کشور دارد، اما تیبا نیز خودرو مناسبی برای جایگزینی آن است.
جمالی ادامه داد: هر بنگاه اقتصادی وظایف اجتماعی دارد و آن کسب رضایت مشتریان است. سایپا نیز با عرضه این محصول و این قیمت به دنبال کسب رضایت مشتریان است زیرا این خودرو از نظر کیفی نیز با محصولات مشابه خود می تواند در بازار رقابت کند.
وی با بیان اینکه سایپا به عنوان یک خودرو ساز مکلف به جایگزینی محصول دیگری با پراید است، گفت: خوشبختانه سایپا با توجه به توانایی های فنی و صنعتی، در سال های گذشته تیبا را به بازار عرضه کرد و این می تواند جایگزین خوبی برای خودرو سواری پراید باشد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه سایپا تا پایان سال جاری محصول جدید دیگری را به بازار عرضه خواهد کرد، یادآورشد: این محصول حاصل پروژه ۲۱۲ است و انتظار داریم آن را تا پایان امسال به بازار عرضه کنیم.
جمالی اظهارداشت: با این حال تا زمانی که تقاضا در پراید وجود داشته باشد، سایپا با ارتقای کیفیت به تولید پراید ادامه خواهد داد و همانطور که تاکنون پراید ۵۲ استاندارد اجباری را گذرانده است، امسال با افزایش استانداردهای اجباری خودرو به ۵۵ مورد، پراید هر ۵۵ استاندارد اجباری مورد نیاز را تامین خواهد کرد.
جمالی در ادامه با اشاره به رشد تولید در گروه خودروسازی سایپا یادآورشد: امسال میانگین رشد صنعت در کشور ۲۶ درصد بود، اما رشد گروه خودرو سازی سایپا بیش از ۵۰ درصد بوده است و این نشان می دهد شرکت سایپا در رشد صنعتی کشور شرکت پیشرو است.
به گزارش ایرنا، از ابتدای امسال تا پایان مهرماه ۶۳۸ هزار و ۵۹۹ دستگاه انواع خودروی سواری در کشور تولید شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۷ درصد افزایش یافته است.
سهم خودرو پراید از این میزان تولید ۱۵۷ هزارو ۹۰۸ دستگاه و خودروی تیبا x200 به میزان ۴۲ هزار و ۲۶۶ دستگاه بوده است.

منبع : ایرنا

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ