چگونه دخترها را عاشق خود بکنیم /راه های جذب دختر مورد علاقه

264

بزرگترین مشکلی که اکثر پسر ها در این ارتباط دارند این است که فکر می کنند یک راه حل عمومی برای عاشق کردن دختران وجود دارد.

صحیح است که بیشتر دختر ها به ویژگی هایی مثل اعتماد به نفس یا وضعیت اجتماعی جذب می شوند اما هر دختری به طور جدا یک مورد جداگانه و خاص است که برای جذب کردن او باید از روانشناسی عشق در دختر و زن ها آگاهی باشیم.

قبل از اینکه بخواهید دختر ی را عاشق خود کنید اول باید او را به خوبی بشناسید. وقتی در مورد روانشناسی عشق در دختر ها آگاهی کسب کردید، متوجه می شوید دختر ها چگونه می اندیشند و چیزهایی مهمی را می فهمید که برای تاثیر قرار دادن هر دختری به آن نیاز دارید.

وقتی با این مسائل آشنا شدید همه کاری که باید انجام دهید این است که به شکل صحیح خود را برای شخص مورد نظر علامت گذاری کنید. در این مقاله در مورد روانشاسی جذب در زن ها سخن می گوییم.

نحوه ابراز علاقه به دختر مرد جذاب مخ زدن دختر عاشق کردن دختر به خود شوهر جذاب روانشناسی زنان و دختران راه های جذب دختر در خواستگاری چه بپوشیم چگونه زنان را جذب خود کنیم جذب دختر با حرف زدن آموزش همسرداری آموزش خواستگاری

زنان به چه مردانی جذب می شوند: حقایقی روانشناختی

اکنون می دانید که بر اساس روانشناسی جذب، همه ی دختر ها به یک شکل فکر نمی کنند اما هر دختری حداقل یکی از موارد زیر را در لیست آرزوهایش دارد.

• مردان برجسته، بیشتر زن ها را به خود جذب می کنند:

زن ها به مردانی جذب می شوند که با جذبه، تاثیر گذار و قوی هستند. اگر از هر دختری در مورد مرد آرزوهایش بپرسید به عنوان مثال به یک ستاره ی معروف و خوش قیافه اشاره می کند. سپس وقتی ازدواح کرد ببینید آیا شباهتی بین مردی که با آن ازدواج کرده و ستاره ی رویاهایش است یا خیر؟ یکی از موضوعات جالب در روانشناسی جذب در زن ها این است که وقتی آنها به طور منطقی در مورد جذابیت فکر می کنند پارامتر های مختلفی را برای انتخاب خود تعریف می کنند؛ اما این پارامتر ها وقتی به طور ناخودآگاه به شخصی جذب می شوند متفاوت است.

• موقعیت اجتماعی یا آینده اندیشی بیشتر دختر ها را به خود جذب می کند:

بر اساس روانشناسی جذب، بیشتر زن ها به حمایت نیاز دارند؛ در نتیجه یکی از مهمترین چیزهایی که باعث می شود احساس امنیت کنند بودن با مردی است که موقعیت اجتماعی خوبی دارد و یا آینده اندیش است. دلیل آن این است که مرد آینده اندیش به احتمال زیاد روزی موقعیت اجتماعی خوبی خواهد داشت. تحقیقات پژوهشگران نشان داده است مردی که ماشین گرانی زیر پایش دارد خیلی جذاب تر از مردی است که یک ماشین معمولی را می راند.

• اعتماد به نفس بیشتر زن ها را به خود جذب می کند:

اعتماد به نفس تنها نشانه ای است که ۹۹% از زن ها متوجه ی آن می شوند و باعث می شود مردان بسیار جذاب تر به نظر برسند. اگر می خواهید دختری به شما جذب شود خود را با اعتماد به نفس کرده و آن را نشان دهید.

• آیا دختر ها پسر های خوب را دوست دارند؟

اول اجازه دهید مفهوم کلمه ی خوب را برای تان توضیح دهم تا بهتر متوجه ی منظورم شوید. یک پسر خوب، پسری است که اجازه دهد دختر، همه کاره باشد؛ کسی که هر کاری برای خوشحال کردن دیگران بکند حتی اگر به قیمت خوشحالی خودش باشد. همچنین پسر خوب، پسری است که همیشه با آن دختری که دوست دارد تماس بگیرد و دمبالش است. دخترها به احساس امنیت نیاز دارند؛ احساسی که در کنار یک مرد برجسته پیدا می کنند نه یک پسر خوب؛ مردی که مثل یه رهبر همه چیز را هدایت کند. اگر شخصی ترسو باشید و بازیچه ی دست دختر ها قرار بگیرید هیچ دختری عاشق تان نخواهد شد.

• شهرت و جذابیت:

به طور قطع، شهرت یکی از عوامل تاثیر گذار در جذابیت است. یک تحقیق روانشناسی نشان داده است که دختر ها از مردی خوش شان می آید که دختری دیگر به وی لبخند بزند!!، حال مردی را تصور کنید که بیش از یک طرفدار دارد.

• آیا دختر ها به زیبایی چهره اهمیت می دهند؟

بر اساس روانشناسی جذب در زن ها، دختر ها به اندازه ی مردان به خوش قیافه بودن اهمیت نمی دهند؛ اما به طور حتم به مردان سالم که خوش اندام باشند توجه خاصی می کنند. خبر خوش این است که هر موقع بخواهید می توانید تمرین های بدنسازی را شروع کنید، از همین امروز به باشگاه بروید و اندامتان را متناسب کنید؛ این کار کاملا امکان پذیر است.

نحوه ابراز علاقه به دختر مرد جذاب مخ زدن دختر عاشق کردن دختر به خود شوهر جذاب روانشناسی زنان و دختران راه های جذب دختر در خواستگاری چه بپوشیم چگونه زنان را جذب خود کنیم جذب دختر با حرف زدن آموزش همسرداری آموزش خواستگاری

راهای عاشق کردن دختران

۱ – اعتماد به نفس : مهمترین چیزی که باید به دست بیارید و تقویتش کنید, اعتماد به نفسه! شاید مهمترین دلیل شکست افراد در این بازی نداشتن اعتماد به نفسه. اگه میخواین تو این بازی به جایی برسین باید ترس رو کنار بگذارین و به خودتون ایمان داشته باشین. خیلی از افراد براشون پیش میاد که مثلاً یک دختری رو میبینن و مدتها با هم در یک محل (مثل دانشگاه) روبرو میشن ولی جرات نمیکنن برن و حتی بهش سلام کنن. این دلایل زیادی داره. مهمترین دلیلش اینه که بزرگترین کابوس پسرها اینه که از یک دختر جواب نه بشنون! برای همین کلاً خیلی ها ترجیح میدن که قید بازی رو بزنن… این کاملاً اشتباهه! البته هیچ روش کاملاً مطمئنی برای “نه نشنیدن” وجود نداره, اما روشهایی وجود داره که شدت اثر این ضربه رو خیلی کم میکنه و حتی میشه گفت که ضربه رو به طرف مقابل برمیگردونه. من خودم اعتقاد دارم که برنده و بازنده بازی قبل از شروعش مشخصه! اگه به خودتون تلقین کنید که خراب میکنید, حتماً خراب میکنید و اگه تلقین کنید که موفق میشین, همینجوری هم میشه. پس اول از همه باید یاد بگیرید که خجالت و ترس رو کنار بگذارید. برای برنده شدن باید مثل برنده ها فکر کرد. (موضوع یکی از مطالب بعدی همینه)

۲ – با مزه بودن : آدمهای بازنده معمولاً خیلی خشک و جدی هستن و همه چیز رو هم خیلی جدی میگیرن. این حالت برای مثلاً محل کار یا وسط یه سخنرانی بد نیست ولی اگه فکر میکنید که با همین حالتی که دارین میتونید با یه دختر هم دوست بشین باید بگم که اشتباهی اومدین. آدمها (چه دختر و چه پسر) با کسی دوست میشن که باهاش احساس نزدیکی و صمیمیت کنن و توانایی خندوندن دیگران یکی از اون چیزهاست که دیگران رو به شما به شدت نزدیک میکنه. البته نکته ضروری کار اینجاست که باید با فاصله و در موقعیت های مناسب با دیگران شوخی کنید. در غیر اینصورت نتیجه برعکس میگیرین!

۳ – یک بعدی نبودن : ببینید, تمام افراد بازنده (در روابط) یک خاصیت مشترک دارن؛ همشون به شدت تک بعدی فکر میکنن و عمل میکنن. مثلاً تمام موجودیت و شخصیت این فرد در رشته تحصیلیش, ماشینش و یا وبلاگشه. به جز اون موضوع خاص راجع به هیچ چیزه دیگه ای نمیتونه فکر کنه یا حرف بزنه. هر حرفی رو به طور اتوماتیک به موضوع خودش میکشونه و دائم داره راجع به همون موضوع وجودیش حرف میزنه. ببینید, اگه شما فوق دکترای کامپیوتر در رشته طراحی سوپرکامپیوترهای موازی هم داشته باشین, این موضوع فقط واسه همکاراتون جالبه, نه واسه بقیه و مخصوصاً دخترها! اگه میخواین موفق بشین باید شروع کنید در چند موضوع دیگه مطالعه بکنید و در ضمن تا جایی که میتونید زندگی رو تجربه کنید. چون اطلاعات تو کتابها معمولاً ناقصه و در عمل به درد نخور! برید مسافرت, یکی دو تا زبان خارجی یاد بگیرید, با افرادی که مثل خودتون نیستن دوست بشین, فیلم ببینید, موسیقی گوش کنید, از مغزتون کار بکشین. مغز آدم نه پر میشه و نه پیر و نه فرسوده. تا وقتیکه ازش کار میکشین مثل ساعت کار میکنه.

۴ – خوش تیپ بودن : ببینید, ما پسرها نسبت به دخترها یه خوش شانسی بزرگی داریم! پارامتر جذابیت در دخترها, زیبایی یا اصطلاحاً خوشگل بودنه و بیشترش شانسی و خدادادیه. اما در پسرها اینطور نیست! پارامتر جذابیت ظاهری در پسرها, خوش تیپ بودنه که ۹۰% اکتسابیه! تقریباً هیچ نقصی در ظاهر پسرها نیست که خیلی راحت نشه از راههای دیگه جبرانش کرد. بزارین چند تا مثال رو که به ذهنم میرسه براتون بگم : تام کروز که اینهمه کشته مرده داره, قدش حتی با استانداردهای ایران هم کوتاهه! وین دیزل هنرپیشه نوظهور آمریکایی که تو فیلم سینمایی XXX و “سریع و آتشین” بازی کرده, هم کچله و هم دماغش خیلی گندست, اما ایشون هم کلی دختر از سر و کلشون در حال بالا رفتنه. برایان آدامز هم که نصف دخترای روشنفکر و غیر روشنفکر ایران براش میمیرن, تمام صورتش پر از چاله چوله های جوشهای غرور جوانیه!البته خیلی ها ممکنه بگن که ما وقت یا پول یا سلیقه کافی برای تیپ زدن رو نداریم. در مورد پولش, میتونید فرض کنید که دارید یه سرمایه گذاری میکنید؛ پولی رو که بابت چت کردن در ماه خرج میکنید رو اگه صرف یکی دوتا مورد کوچیک بکنید, ۱۰ برابر برگشت سرمایه داره, البته به صورت غیر نقدی! در مورد وقتش هم, اولش سخته, اما بعدش عادت میکنید. راجع به سلیقه هم, کافیه با یکی دو نفر متخصص مشورت کنید : یک آرایشگاه درست حسابی, یک عطر فروشی درست حسابی و یک لباس فروشی درست حسابی! البته خیلی ها ممکنه باز هم بگن که ما هنوز هم امکانات مالی اینکارا رو نداریم. باز هم مشکلی نیست! یه جمله معروف هست که میگه “اگه نمیشه از آب دریا خورد, حداقل میشه ازش چشید”. شما عوض اینکه بیاین و سر تا پاتونو Upgrade کنید, این چند تا مورد رو رعایت کنید :اول اینکه عوض اینکه همه لباسهاتون رو از مارکهای متوسط بخرید, یه کفش درست حسابی بخرین (مثلاً آدیداس یا نایک یا تیمبرلند اصل)؛ اونوقت دیگه اصلاً اهمیتی نداره شلوارتون یا پیرهنتون چه مارکیه, یا اصلاً نو یا کهنست. کلاً اگه کفش خوب باشه, بقیه مسائل اهمیتی نداره. اصولاً زاویه نگاه دخترا وقتی با یه پسر روبرو میشن, از پائین به بالاست. یعنی اول کفش رو میبینن بعد چیزهای دیگه! یه نکته کلی هم بگم : “نو و کهنه بودن لباس خیلی مهم نیست, تمیز بودنشه که خیلی مهمه”!

بعدش اینکه یه ادکلن واقعاً معروف بخرین, دخترا (تقریباً) همه چیزشون برعکس پسرهاست؛ با چشماشون حرف میزنن و با دماغشون نگاه میکنن. شما اگه لئوناردو دیکاپریو هم باشین و از کنار یکیشون رد شین, ممکنه برنگرده شما رو نگاه کنه. اما اگه شبیه سیب زمینی هم باشین اما “دیویدوف کول واتر” زده باشین, ۱۰۰% برمیگرده! ریشتون رو هم بزنید, البته نه اینکه کلاً ریش چیزه بدیه, اما معمولاً حالت صورت رو جدی تر نشون میده و چون شما احتمالاً جدی هستین, با ریش دیگه زیادی جدی میشین!

۵ – با احساس بودن : ببینید, این یکی از همه سخت تره, و متاسفانه از همه هم مهمتره! اگه ۱۲۷۸۳۹ تا دختر رو جمع کنن و ازشون بخوان مشخصات یه پسر ایده آل رو بنویسن, ۹۹.۹۷۶۳۴% اونها اول از همه مینویسن “با احساس و مهربون”. باید نشون بدین که به حرفهای دیگران توجه میکنید و برای دیگران دلسوزی میکنید. اصولاً این عبارت رو از ذهنتون پاک کنید : “به من چه!”. کلیه تفکرات آنارشیستی, سادیستی و تروریستی خودتونو تا وقتی یه دوست دختر درست حسابی پیدا نکردین, یه جایی قایم کنید. خودتون رو دائم در حال کمک کردن به دیگران نشون بدین. البته یه نگاهی هم به ادبیات و هنر رمانتیک بندازین, جای دوری نمیره! یه نکته مهم کنکوری هم هست که خیلی خیلی میتونه کمکتون کنه : “به گربه ها, بچه ها و گلها علاقمندی نشون بدین, همه چیز خودش حل میشه!”

۶- جنتلمن باشید : این خیلی مهمه! رفتار اجتماعی میتونه نقطه تمایز بین یک بازنده و یک برنده باشه. اصولا وقتی دخترها از پسری خوششون میاد, اولین عبارتی که براش بکار میبرن اینه : “جنتلمن”. جنتلمن بودن ریزه کاریهای فراوونی داره که خود من هم گاهی یادم میره همشون رو رعایت کنم ولی بعضی از اصل کاریاش اینان : مودب باشید, آهسته صحبت کنید, حرف دیگران رو قطع نکنید, هرگز و تحت هیچ شرایطی فحش ندین, به خانمها در هر سن و مرتبه ای احترام بگذارید, به دیگران زل نزنید, به اشتباه دیگران نخندید, در موقع ورود یا خروج خانهما مقدم هستند, اگر نشسته بودید و یک خانم ایستاده بود حتما جای خودتون رو به ایشون بدید و …

۷ – جسور باشید : سوای اینکه جیمز باند یک جاسوس بود و پیشوند ۰۰ در شماره اش به معنی “مجوز برای کشتن” بود؛ جیمز باند شخصیت فوق العاده جسوری در روابط اجتماعی بود. شما هیچ وقت نباید از نزدیک شدن و حرف زدن با یک دختر بترسید. باید یاد بگیرید زمان مناسب رو برای شروع صحبت با یک دختر پیدا کنید و اصلا ترس و تردید رو به خودتون راه ندید. فراموش نکنید که جسارت, خاصیتیه که دخترها عاشقش هستن. مثلا اشتباهی که اکثر پسرها میکنن اینه که وقتی میخوان برای اولین بار کسی رو ببوسند ازش اجازه میگیرند! اصلا اینکارو نکنید, با اینکار از نظر اون دختر یک ترسو به حساب میاین! اگه واقعا نمیتونید تشخیص بدین که چه زمانی برای بوسیدن یک دختر مناسبه, بهتره که قید دوست شدن با دخترها رو بزنید…

۸ – قاطع باشید : بعضی از پسرها واقعا باعث آبروریزی بشریت هستن! شما نباید به تمام چیزهایی که دخترها میگن با “بله” جواب بدین. البته منظورم این نیست که لجبازی الکی بکنید, اما تو مسائلی که سلیقه ای هستند, لزومی نداره حتما تظاهر کنید که موافق نظر دخترها هستین. یاتون باشه که شما مرد هستید نه یک موش! چرا باید همیشه پسرها نگران از دست دادن دخترها باشن!؟ مطمئن باشید که به محض اینکه برای اولین بار روی نظر خودتون پافشاری کردید, ورق کاملا برمیگرده و دخترها نگران از دست دادن شما میشن. اما باز هم تکرار میکنم, قاطع بودن به معنی دگم بودن و خشک مغز بودن نیست؛ حرف منطقی رو از هر کسی قبول کنید اما زیر بار حرف زور نرید. دوست دختر شما آخرین دختر موجود در دنیا نیست! همیشه نفر بعد در راهه.

نحوه ابراز علاقه به دختر مرد جذاب مخ زدن دختر عاشق کردن دختر به خود شوهر جذاب روانشناسی زنان و دختران راه های جذب دختر در خواستگاری چه بپوشیم چگونه زنان را جذب خود کنیم جذب دختر با حرف زدن آموزش همسرداری آموزش خواستگاری

 جذب زنان،چگونه یک زن را مجذوب خود کنیم؟ آقایان بخوانند!

هرگز متوجه نخواهید شد چه وقت می تواند اتفاق بیفتد. ممکن است درحال گذر از یک خیابان ، مشغول غذا خوردن در یک رستوران، قدم زدن در یک باشگاه شبانه و یا درحال خوش و بش با دوستتان بـاشـید که ناگهان او پیدایش می شود. دختری زیبا که حسابی نظر شما را جلب کرده و دوست دارید با او صحبت نمایید و ازدواج کنید. پس بـرای ایـن منـظـور چه کاری خواهید کرد؟

باید قدم پیش گذاشته و با او حرف بزنید. اگر یاد نگرفته اید که چگونه به دختر مورد علاقه خود نزدیک شوید، ما در این قسمت چندین روش عملی به شما ارائه می دهیم تا به راحتی بـتوانید  زن دلخواه خود را جذب کنید.

به این روشها در اصطلاح “یخشکن” اطلاق خواهیم کرد. سلاح اصـلی هـمـواره هـنـر سـازگـاری و انـطـبـاق پذیری خواهد بود.پیش از شروع باید تشخیص دهید که در چه شرایطی قرار دارید: “گرم” یا “سرد”. موقعیت گرم هنگامی است که او شما را مورد توجه قرار داده و با یک سری از علائم (مانند حرکات چشم و زبان جسمانی ) چراغ سبز را نشان داده است. موقیعت سرد زمانی است که آشنایی قبلی با هم نداشته و این اولین برخـورد شـمـا محسوب می گردد. این موقیعت کمی مشکل تر به نـظر میرسد چرا که به علاقمندی او نسبت به خود مطمئن نیستید. اکنون به یخشکن ها می پردازیم:
برای جذب زنان:خودتان را معرفی کنید .
بسیار واضح است. تا زمانی کـه خـود را به او معرفی نکنید، متوجه وجود شما نخواهد شد. همیشه دوستی ها با یک معرفی ساده و صمیمی شـروع می گردند. تصادفا” بسمت وی قدم برداشته و خود را معرفی نمایید.
بگویید
” من آرش هستم. از دیدنتون خوشحالم” “من آرش هستم. فکر نمی کنم همدیگرو بشناسیم.”

برای جذب زنان:برایش آبمیوه بخرید
چه در رستوران باشید و چه در باشگاه شبانه، یکی از یخشکنهای معروف ، خریدن یک نوشیدنی خنک برای او می باشد.از گارسون بخواهید یک نوشیدنی دیگر مشابه با آنچه که قبلا روی میزش در حال نوشیدن آن بوده ( و یا اگر می خواهید خیلی پر جنب و جوش باشید مشابه با نـوشیدنی که خود شما در حال خوردن آن هستید ) برایش بیاورد.سینی این نوشیدنی را با تکه ای کاغذ حاوی مطلبی با مزه به همـراه شماره تلفن خود مزین کنید. از گارسون بـخـواهید کـه حتـما به او اطلاع دهد که آن نوشیدنی از طرف کیست. هنگام خارج شدن از محل کنار میز او توقفی کوتاه نموده و خود را به می معرفی کنید. این برخوردی شجاعانه است، بدون ابراز خشونت. بگویید “امید وارم از نوشیدنی لذت برده باشید.” “این نوشیدنی مورد علاقه منه. فکر کردم شما هم خوشتون میاد.

برای جذب زنان:بپرسید مجرد است یا خیر
شما زمانی خواهید خواست که به این موضوع پی ببرید، پس چرا از همان ابتـدا سـؤال نمی کنید؟ بیاد داشته باشید که این در هر شرایطی، یک حرکت شجـاعـانـه اسـت. اگـر فرد خوش تیپی بـاشـیـد، احـتـمال ایـنکه او مثبت تر و واضح تر عمل نماید بیشتر خواهد شد و اگر نه، دیلیلی خواهد بود برای دوستانه تر بودن. در هر صورت در این برخورد لازم است همیشه رک و با صراحت باشید.او نیز رک و با صـراحـت خواهـد بود. اگـر گـفـت کـه مجرد نیست، و یا اگر بشما علاقمند نباشد، بسرعت متوجه خواهید شد. پـرسـیـدن از یک غریبه که آیا دردسترس هست یا خیر، بلافاصله منظور و هدف شما را آشکار نموده و هرگونه سوء تعبیر را از بین خواهد برد.
بگویید “قبل از اینکه اسمتونو که میدونم به قشنگیه خودتونه بپرسم ، می خواستم بدوم مجرد هستید؟” “اینقدر خوش شانس هستم که مجرد باشید؟

برای جذب زنان:بی پرده باشید
این طرز برخوردی است بـرای افـرادی کـه مـایـلند بـیشتر از اینها رک و با صراحت باشنـد. قدم برداشتن به طرف یک زن و نشان دادن صراحت و بی پردگی می تواند به عـنوان یـک جذاب کننده قوی عمل کند. او ممکن است اعتماد بنفس شما را نشانه ای بر ارزشتـان برای صحبت کردن قلمداد کند. بگویید “داشتم دنبال بهانه ای بـرای بـاز کردن صحبت می گشتم، ولی چیزی پیدا نکردم. اسمم آرشه، اسم شما چیه؟” اشکالی نداره اگه به شما ملحق بشم؟

برای جذب زنان:محیط اطراف را توصیف کنید

هرکجا به او برخورد کنید، پیرامـون شـما چـیـزهایـی وجود خواهد داشت. از آنها برای باز کردن سر صحبت استفاده کنیـد. به محیط اطراف خود نگاه کرده و موضوع جالبی را برای گفتگو انـتـخـاب نـمـایـیـد. این راه کار محدود به اشیاء نمیگردد. اگر متـوجـه شـدید فردی روز سهتی را در محل کارش گذرانده ، می تـوانـید جـمـله ای بـه وی بگویید که تنشها و خستگی ها را از تـنـش بـیرون کند. این باعث می گردد کـه او خـودش را سـبک و سر صحبت را باز کند. با این حـال قـبـل از مـراجـعـه بـه او، مـطمـئن شوید که سرش شلوغ نباشد. بگویید “من این آهنگو جای دیگه ای هم شنیدم، خیلی قشنگ ” بنظر میرسه که روز خیلی خوبی داشتی” ( اگر خسته بنظر میرسید، با گوشه و کنایه به او بگویید)

برای جذب زنان:سؤالی سرگشاده بپرسید
مشکل ترین قسمت یک یخشکن بکار گمـاردن آن بـرای آغـاز نمودن محاوره ای است که ۳۰ ثانیه بعد از شروع شدن، خاتمه نپذیرد. برای جلوگیری از چنین وضـعیـتـی، اقـدام بـه پرسیدن سؤالی نماییـد کـه پـاسـخش بـه “بله” یا “خیر” ختـم نـشده و احـتیاج به بسط بیشتری داشته باشد.
بگویید”خوب، سرگرمیات چیا هستن “خوب، آخر هفته ها چطوری خودت مشغول می کنی؟

برای جذب زنان:از او بخواهید شما را به یک نوشیدنی میهمان کند

با اینکار به صورتی موزیانه باعث متعجب ساختن وی شده و و جذابیت زیادی در نزدش پیدا خواهید نمود.
بگویید
“بهت میگم چرا، ولی چطوره ازت بخوام یه نوشیدنی مهمونم کنی؟”
“همیشه تو فکر این بودم که منصفانه نیست که هـمیشه من بـرای کـسی نوشـیـدنـی بخرم، پس ازت میخوام که اینبار شما منو مهمونم کنی و قول میدم لطفتو جبران کنم

برای جذب زنان: تعریفی صادقانه از او بنمایید
بر همگان معلوم است که زنان دوست دارند مورد تعریف و تمجید قرار بگیرند. با این حال آنها براحتی میتوانند تخشی دهند که صادقانه از آنها تعریف میشود و یا از روی ریاکاری. گذشته از اینکه درچه شرایطی قرار دارید، همیشه باید موضوعی قابل قبول برای تعریف و تملق پیدا کنید.این میتواند بسته به زبان جسمانی او، تعریف و تمجیدی مخاطره آمیز و یا خودمانی باشد. بگو “جالبه که متوجه اون شدی…خیلی باهوشی” “خنده شیرین و جذابی داری”

برای جذب زنان:سلام کنید
همانطور که از آن بر می آید، از ایـن طـرز برخورد کلاسیک معمولا چشم پوشی می گردد. اغلب افراد بلافاصله جواب سلام را می دهند که تـصور می کنند ادب و نزاکت اینطور ایجاب می کند. با اینحال جواب سلام می تواند در را برای آغاز سـخن باز گرداند. سلام، شروع کننده ای ساده است که باعث ایجاد جرات برای گفتگو با افراد نا آشنا می شود. بگویید “سلام!”

برای جذب زنان:او را به لبخند زدن وادار نمایید
وادار کردن او بـه لبخند زدن بـصورت معجزه آسایی باعث شکستن یخ خواهد شد. زنان عاشـق مردانی هستند که بتوانند آنها بخندانند. خوش مشربی باعث جذابیت بیشتر مردان می شود. بگویید “شرط می بندم می تونم در عرض ۵ ثانیه بخندونمت” “دوست داری یه جوک بامزه برات تعریف کنم” کمی یخ بشکنید خواه سر کارتان باشید، چه مشغول بازی و یا در حال گردش، ممکن است با دختر مورد علاقه خود روبرو شوید. نکته ایـن است که فقط باید بدانید چه کاری را و در چه زمانی انجام دهید. همیشه آرام و صادق باشید. اگر فردی جواب رد به شما داد، ناامید نشده و با اعتماد بنفس بیشتر به دنبال همسر مورد علاقه خود بگردید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 264 )
  1. مهرداد می گوید

    از وقتی ک چپ و راستش رو شناخت—تنها نبود—تا الان—
    الان یک سال و چند ماهه ک باهیچکس رابطه ای ندارم-بهش فکر نمیکنم-تا ۲۷ سالگی هفتگی-ماهی-سالی-دوست دخترام رو عوض میکردم—توافقی-نه کسی از کسی ناراحت می‌شد نه نفرین و ..هنوز بهم زنگ میزنن با وجود اینکه چندین ساله جدا شدم..یکیشون دوقلو داره-یکیشون رفته کانادا-یکیشون مدیر شرکت شده-و و و..از حال هم باخبریم-ولی دوست نیستیم-
    تا اینکه—عاشق —شدم..با دوست دخترم رفتیم جمعی از دوستان/دختری دیدم ک از مردونگی فقط یه کلاه کم داشت-یه گروه ۶۰ نفره از دوستای دانشگاهش رو مدیریت می‌کرد-اونرپز داشت ۷ تا از پسرا رو مواخذه می‌کرد ک چرا فلان کار ….بگذریم ..بدم اومد ارش ک چقد دریده هست ک داره با پسرا اینطوری—-
    موقه رفتن —همه چیم زدن-حساب کرد-جلسه دوم-حساب کرد-جلسه سوم..من حساب کردم و بدون خدافظی رفتم-
    اتفاقی دیذیم همو :گفت چرا ؟ گفتم تو دختری نباید دست تو جیب کنی-فردین بازی نکردم-ناراحت بودم از رفتار بقیه-نرفتم جمعشون تا متدها ک تولدش دعوت شدم-جلسه بعد از تولدش ازش خاستکاری کردم جلو تمام دوستایی ک میگفتن براش جون میدیم-
    کارمون با ۵۹ تا از اعضای گروه به کتک کاری کشید-ک سهم ما هست-حق آب و گل داریم-و و و.بعد از ۵ ماه عقد کردیم/همه حسرت عشق ما رو میخوردن-زندگیمون زیبا شده بود-تا سر یه سری مسایل به مشکل خوردیم-به بزرگترامون گفتیم..کمکمون کنن—سه روزه از هم جدامون کردن ک حتی من سر کار بودم..الان یک سال و چند ماه میکذرع-هنوز دوستش دارم-هنوز دوستم داره-نه دیکه میتونم به رابطه ای فکر کنم و نه اینکه میتونم به اون فکر نکنم..تنهایی رو انتخاب کردم چون به هیچ کس دیکه حسی ندارم..
    کاش هیچوقت عاشق نمیشدم..

    1. امیر می گوید

      سلام بچه ها من امیر هستم ۱۵ سالمه
      یک چیز میخوام بگم بهتون که حتم دارم جواب میده
      شما باید به هر قیمتی شده به دختر مورد علاقتون بگید که ((دوستش دارین بهش بگین من از ته قلبم دوستت دارم و به هیچ کس جز تو هیچ اهمیتی نمیدم فقط خودت)) قبلش از خدا بخواهید کمکتون کنه من به این کار ایمان دارم این کار جواب میده
      چون وقتی شما این حرفو بهش بزنید اون هم به شما ابراز احساسات میکنه و همه چیز خودکار حل میشه
      ((خدایا به همه ما کمک کن تا به هدف هایی چه کوچیک و بزرگ برسیم آمین یارب العالمین)) ❤❤

      1. امیر می گوید

        بچه ها فقط بهش بگین دوستش دارین
        اون هم به شما همینو میگه چون هرچقدر که شما به اون وابسته شدین اون بیشتر به شما وابسته شده چون یک دختره

      2. امیر حسین می گوید

        سلام من امیر حسین ام ۱۵ سالمه ،در واقع از ی دختری خوشم اومده که از نظرمن خیلی ناز و خوشگله وهمسایمون هست (خونه بقلی) ولی همه ‌میگن بدرد نمی خوره هروز می ره بیرون ما نمی دونیم کجا میره از این حرفا، با خانوادم حرف زدم اونا مشگلی ندارن ولی از اونجایی که من زیاد بیرون نمی رم و خیلی خجالتیم نمی دونم چه جوری باهاش صحبت کنم ، شمارشوهم ندارم که تو تلگرام یا اینیستا باهاش حرف بزنم ، از طرفی من اونو همش تو محله می بینم میترسم داستان شه که باهاش حرف میزنم ، از طرف دیگه حس می کنم اگه تو این مدت باهاش حرف نزنم یکی دیگه باهاش دوست میشه ، حقیقت از این داستان خسته شدم همش تو فکرمه شبا نمی زاره بخوابم من اینو از بچگی میدیم و دوستش داشتم ولی الان این موضوع دیگه به اوج خودش رسیده ؛ نه میتونم تو پیام رسان ها باهاش حرف بزنم نه بیرون لطفا کمکم کنید این داستان داره دیونم میکنه خدااااا میکنم

      3. R.m می گوید

        ۱۵ سالته؟
        برادر من شما سال به سال تجربت بیشتر میشه و نسبت به یه سری از مسائل دیدگاهت تغییر میکنه
        مطمئن باش ۲۰ سالگیت این طرز فکرو نداری

    2. حمید می گوید

      آقا امیر
      سلام.اگر نمی خواهی حسرت بخوری حتما بهش بگو که دوستش داری.ولی زارت یکدفعه نرو اول بسم الله اینو بگم. اگر اینم روت نمیشه از خواهرت،دختر خاله ‌ای چیزی بخواه اول قرن باهاش صحبت کنم بگن تو دوستش داری.

      من که در این عالم هیچکی نیستم ولی از خدا می خواهم شما آقای گل به دختر مورد علاقت برسی

  2. مهرداد می گوید

    یادتون باشه—بزرکتراتون رو ندارید توی زندگیتون دخالت کنن..ک الان ک ۳۰ سالمه..با یه قلب شکسته-یه جوون پیر-یه آدم منزوی و گوشه گیر شدم منی ک خنده رو روی لب های همه میاوردم همیشه—افسرده شدم-
    متاسفانه زندگیم رو خراب کردن-
    تا وقتی زن نداری و شوهر نداری::فقط زن نداری—فقط شوهر نداری
    وقتی زن گرفتی و شوهر کردی—فقط زن داری و فقط شوهر داری—
    دوست-رفیق-و همه زمانی هستن ک باشما بهشون خوش میگذره—همه می‌رن—تنها شمایید ک با هم میمونید..و مشکلات..پس با ازدواج::قید تمام اطرافیانتون رو بزنید اکه همدیگر رو دوست دارید

    1. mahdi می گوید

      سلا من پسری۱۵ساله ام وعاشق همسایه دختر خاله اینام شدم دختره از من یه سال بزرگتره من نمیتونم بهش چیزی بگم لطفا راهنمایی کنین چتوری باهاش رفیق شم شبو روز ندارم همش به فکرشم کمک کنین لطفا

      1. Ali می گوید

        هم دردیم

      2. No body می گوید

        دقیقا مثل تو ام

      3. (-••-) می گوید

        درد مون یکیع

    2. فرزاد می گوید

      موقع صحبت کردن اگه ارتباط چشمی رو بتونید برقرار کنید تمومه، فقط تو چشم طرف زل بزنیدموقع صحبت کردن، دخترها باهوش هستن، از طریق ارتباط چشمی دوزاریشون میفته چه خبره… فقط ارتباط چشمی

  3. Admiral می گوید

    آیدا خانم نمیخوای بری گمشی؟

    چقد کامنت میزاری

    کنده شو دیگه 😐

  4. حسن می گوید

    سلام دوستان من۱۵سالمه چند روز مونده به تولدم رفتیم خونه یکی از فامیل هامون که داخل یه رستای دور افتاده زندگی میکردن من با دخترشون قبلا دوست بودم
    اما عاشقش نبودم من رفتم با دختره حرف زدم اون گفت که منو دوست داره منم شیفتش شودمو عاشقش شدم بعد که رفتیم خونه هس کردم بدونه اون نمیتونم
    زندگی کنم روز ها میگذشت من عاشق تر میشدم بعد به سرم زد که چرا اون دختر عاشق من شده فکر کردم لحظات رو به یاد اوردم وبه این نتیجه رسیدم که اون منو سر کار گذاشته من خیلی نا امید شد ونمی دونم چه کار کنم الان قلبم شکسته ولی باز هم دوستش دارم ❤

  5. علی می گوید

    چه طور دختری که یک بار از دستمان ناراحت شده رو از دلش در بیاریم،؟

  6. مهسا می گوید

    می گم واقعا که روانشناسی خیلی جالبه همه چی درباره مون می دونه خوشم اومد تا حالا برام نشده که عاشق بشم ولی خب صبر می کنیم ببینیم چی می شه.درضمن من ۱۷ سالمه❤❤❤.علی اگر دوستش داری برو معضرت خواهی کن و بگو که دوستت دارم خودش اگه دوستت داره می بخشه اگه نداره که نه.❤

    1. No body می گوید

      ی سوال دارم ) نگا من عاشق دختر خالمم که ازم ۱ سالو ۱۰ ماه بزرگتره و همین باعث میشه بهم ب چشم بچه نگاه کنه چجوری نظرسو عوض کنم ۳ سال پیش بهش گفته بودم دوسش دارم و فکر کنم هنوزم میدونه میخام کاری کنن اونم عاشقم باشه از ۶ سالگی دوسش دارم الان من ۱۷ سالمه حدودا اونم نزدیک ۱۸

    2. رضایی می گوید

      خیلی مضحکه خیلی به چه علت و دلیلی مرد باید خودش رو اینچنین شرطی بکنه برای یک زن؟؟ اصلا زن چی هست که مجذوب نمودنش مهم باشه یا نه. زن ارزشی نداره که مرد شخصیت خودش و شان خودش رو اینچنین حقیرانه تنزل ببخشه

  7. ...m می گوید

    سلام‌ ، من عاشق یه دختری شدم که ۹ ماه ازم بزرگتره و چند ساله باهاش همکلاسی ام و هقته ای تقریبا یه بارو میدیدمش تا اینکه دیگه کلاس تموم شد و من از پارسال اونو ندیده بودم ، تا اینکه یه روز تو یه مهمونی اونو دیدم و باهاش درحد یه سلام علیک و بگو بخند گفت و گو کردم … بعد از اون شب کلی تحقیق کردم ، چون مامانش خاله ی دوست صمیمیمه ، شماره خونشون رو پیدا کردم و بهش زنگ زدم و دعوتش کردم به یه گیم سنتر ، خودمم دوستامو گفتم و بهش گفتم اونم دوستاشو بگه … اون شب اومد و بازی کردیم و کلی هم خوش گذشت … دو هفته بعدش دوباره زنگ زدم ، یجوری حس کردم منو پیچوند و نیومد …. میخواستم یه راهنمایی کنید که چیکار کنم . اینکه اون شب نیومد یعنی ازم خوشش نمیاد یا میخواد ناز کنه یا واقا کار داشته؟

  8. رضا می گوید

    سلام . داداش هر کی هستی دمت گرم. هم کلی فیض بردم و هم کلی خندیدم. خدا خیر دنیا و آخرتت بده . ایشالا اون دنیا هم در صنف شریف مخ زدن حوریان بهشتی باشی.

    1. سعید می گوید

      لعنتییییییییییییییییییییییییییییییی

  9. Fighter می گوید

    سلام من ۱۷ سالمه چند وقت پیش از دختر همسایمون خوشم اومده بود ولی چند بار اومدم سر صحبتو باهاش باز کردم ولی نتیجه نداد مشکل من اینه که میدونه من دوسال ازش کوچیکترم چیکار کنم لطفا راهنماییم کنین

    1. محمد می گوید

      مشکل منم همینه دادا عشقم از خودم دوسال بزرگتره نمیدونم چیکار کنم ؟

      1. Beta می گوید

        با سلام
        آقایون عزیز اولا که فک نمیکردم انقد خنگ بزنید
        دوما خودم دخترم و دخترا اصلا از این چیزا خوششون نمیاد
        مثلا بری کنارش و باهاش حرف بزنی و اینا فک میکنه تو مزاحمشی دخترا از پسرای شجاع خوش تیپ جسور با اعتماد به نفس و دوست داشتنی خدششون میاد تازه برید تو سایت دخترا ببینید اول دخترا راجع بتون چی فک میکنن شماها اصلا غرورتون رو له نکنین
        پس اگر یوالی داشتید بگید بهتون میگم چکار کنید فقط خیلی خودتون و ضعیف نشون ندید.
        مثلا بهتون جواب منفی دادن بدونید این دخترا یه تخته خودشون کمه نه شماها دخترای این دوره زمونه خیلی خرابن داداش تو ذهنت نگه دار اینو.

  10. علی می گوید

    حالا که دارم میبینم به خودم میگم هم نسل های من چقدر …خول اند

  11. محمد می گوید

    به نظر من آدم نباید عشق و گدایی کنه اگه بخوایین اینجوری پیش برین به مشکل میخورین وه زیاد رویه دختر فشار نیارین اگه خوشش بیاد خودش اوکی میده نه اینکه تو دنبال اوکی بدوی مال ما که اینجوری بوده

    1. حسین می گوید

      مواففم با نظرت

  12. محمد می گوید

    سلام بچه ها من ۱۶ سالمه عاشق یه دختر شدم که خونشون رو به روی خونمونه یه بار دیدم با یه پسر داره میچرخه ناراحت شدم الان چه کار کنم بیاد طرف من .نمیتونم ولش کنم دوسش دارم!

    1. .... می گوید

      آره منم

  13. حسین می گوید

    اول تمام مطالب شما چرته دوم اکر اعتماد بنفس دخترا بره بالا به پسر جمعات اهمیت نمی دان سوم اگر دخترو بهترین دخنر بدونیم پسر و ول میکنه میره سراغ یکی از دیکه سوم شما فقط به دنبال این هستید که اعتماد به نفس دختر بره بالا چهارم پسر هر چقدر مغرور تر جذاب تر مطالب شما مفت نمی ارزه چه برسه ادم بخواد از این راه استفاده کنه من خودم تمام این راه های گفتی رفتم مطالبتون ارزش نداره کابران عزیز خواهش حرف مفت این سایتو ولش کنید پسر هرچقدد مغرور تر جذاب تر وسلام

  14. زهرا می گوید

    عاشق یک پسر شدم باین حرف ها نمی تونم بهش گم چون اشانان

  15. مهدی اس می گوید

    سلام من عاشق دختری شدم که یه سال از خودم بزرگتره
    شمارشو هم دارم ولی میترسم بهش پیام بدم اخه فامیله
    و مشکل جدی تر هم اینجاس که به قول قدیمی ها نافبرون پسر عموم هست

    لطفا کمک کنید
    تشکر از این سایت و ادمینش❤

    1. ابوالفضل ناصر دهقان می گوید

      حاجی من خود عاشق بودم ولی گفت: ببخشید من رل دارم
      واین کارو تجربه نکن خیلی درد داره

    2. No body می گوید

      هه هم دردیم داداش عیییین هم دیگه هستیم

  16. محمد می گوید

    سلام
    راستش اگه بگم شاید باور نکنید. من ۱۵ سالمه که عاشق یه دختر ۱۳ ساله شدم.
    میدونم کجا زندگی می کنه اما تا حالا باهاش صحبت نکردم نه بخواتر کم رویی راستش پررو هم هستم
    یعنی مزه پرونم, در کل بخواتر اینکه اون واقعا از من سر تره, مثلا از نظر مالی یا از نظر مالی حتی از نظر مالی از من سر تره.
    راستش از دور میپامش و تو این مدت خوب شناختمش دقیقا همون چیزیه که قبلا تو رویاهام بوده.
    شاید فکر کنید بخواتر سن کمم یه عشق زود گذر باشه ولی نه من واقعا دوسش دارم جونم به جونش بستست, نمیدونم بهش بگم من کیم؟ چیم؟ چه رتبه ای تو این دنیا دارم نمیدونم چیکار کنم کمکم کنید
    احتملا میگید صبر کنم شخص مهمی بشم مثلا با درس حوندن اما تا کی کم کمش باید تا ۲۵ سالگی درس بخونم تحمل این همه دوری ندارم ۱۰ سال کم نیست از اون گذشته خانواده ش یا کلا خاندانش یه عادتی که دارن دختر زود شوهر میدن یعنی تا من فرست کنم عینکمو بالا بندازم اون ازدواج کرده
    میگم برم پیشش از الان قول قرار بزاریم؟
    چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  17. شهاب می گوید

    سلام م ۱۴سالمه عاشق یه دختر ۱۵ساله شدم لطفا به من کمک کنید

  18. پوریا می گوید

    زهرا خانوم منم مثل توامالان ۷سال عاشق دختر خالمم ولی اون برام کلاس میزارع ولی دارم کم کم بهش نزدیک میشم . درک میکنم دردتو ایشالا بهش برسی البطه من خیلی خیلی بهش نزدیکماولی روم نمیشه ببوسمش . شک نکن بهش میرسی

    1. سونیتا رضایی می گوید

      سلام از نظر من شما ها هیچ کدومتون عشق تون واقعی نیسته چون اگه واقعی بود از هچی نمیترسیدی من همی مطالبه بالارو با دقت خوندم و دیدم خیلیاهاتون گفتین عاشقین ولی میترسین بهش بگین هالا بعضیاتون بخاط نه شندین میترسین بهس بگین و بعضیاتونم بخاط ابنگه مامان باباتون بهفهمن بیخیال شین شما عاشق نیستین فک میکنین عاشقین کسی که واقعن عاشق باسه نه از نه شنیدن میترسه نه از بی ابرو سدن لطفن نرین هیچ کدومتون حولو ما دخترا اینقدی که نسون میدیم قوی نیستیم درد عسقو نمیتونیم تحمل کنین ما دخترهد خیلی زود به پسرها وابسته میشیم سما ها الان فک میکنین عاشقین ولی بعد از ابکنه برین بهش بگبن اونم قبول کنه شک ندارم که بعد یک هفته ولش میکنین ولی اون دختره تو همون بک هفته بهتون خیلی وابسته میشه تورو خدا ابن کارو نکنین اگه واقعن دوسش دارین پس با خونوادتون برین خاستگاریش حتی اگه فوبلم نکردن اینقد برین تا فبول کنن من خودم یه یسالی عاشق پسر عمم بودم ابعد یه سال اومد بهم گفت عاشقمه دوسم داره خب منم اولش یکم ناز کردم لدبو قبول کردم بهم پیشنااد ازدواج داد دونم قبول کردم ولی بعد دو هفته ولم کرد و من الان دارم دیونه میشم قرص ضد استرس دارم میخورم همش تو اتاقمم تنها کاریم که میکنم گبره

      1. No body می گوید

        حرفات بد نبود ولی مشکلش اینه که من ی بار وقتی ۹ سالم بود به دختر خالم گفتم ک دوسس دادم و نه شنیدم ی بارم وقتی ۱۴ سالم بود الانم ۱۷ سالمه هرشبم بهش فکر میکنم از ۶ سالگی هم عاشقشم فقط میخام اونم بهم حسو پیدا کنه و میدونم دارم کم کم بهش نزدیک ترم میشم و میرسم ولی مشکلم اخلاف سنیمونه نزدیک ۲ سال ازم بزرگتره

    2. No body می گوید

      من نزدیک سال ۱۱ هست ک عاشق دختر خالمم از ۶ سالگی دوسس دارن الان ۱۷ سالمه اون ازم ۱ سالو ۱۰ ماه بزرگتره نمیدونم چ حرکتی لزنم به همم نزدیکیم ولی دوسم نداره

  19. پارسا می گوید

    سلام من سیزده سالمه و چهار ساله عاشق یه دختر تو فامیل شدم و یک سال از خودم بزرگتره زیاد هم رو نمیبینیم شاید سالی یک بار و من هر وقت بهش فکر میکنم دلشوره میگیرم قراره یکی از دوستام یه مدت دیگه بهش بگه که من دوسش دارم آیا کار درستی هست؟

    1. Amirreza می گوید

      نه خودت برو حرف دلتو بزن
      منم میخواستم با رفیقام جلوش یه دعوا سوری را بندازم ولی منصرف شدم و میخوام خودم حرف دلمو بش بزنم

  20. .. می گوید

    اقا من عاشق شدمه الان ۲۴سالمه لیسانس گرفتمه دارم برای فوق می خونم نمی خوام پز یا از این حرفا بزنم اما خانواده ی من بیش از حد پول دارن و من هم خیلی با خودم کلنجار رفتم تا بیام از نت کمک بگیرم ولی دله دیگه نمی شه کاریش کرد اومدم امید وارم نتیجه بده دختره ۲۲سالشه دختره خیلی زیباست بدون ارایش هم من اونو می خوام ولی چون پول ندارن بابام می گه باید با این ادم ازدواج کنی منم اصلا از این ادم خوشم نمیاد خوبه خوشگله اما خوشم ازش نمی یاد پدرم ومادرم به خاطره فرهنگ خانوادگی و در روابط فامیلی من رو مجبور کرده با یه کی دیگه ازدواج کنم اما این مشکل پس از ماه ها حل شد ولی الان نمی دونم چه جوری علاقم رو بروسنم به دختره می شناسه من رو از قدیم

  21. محسن می گوید

    سلام من رو یه دختر ۱۸ ساله خیلی مغرور کراشم که فقط محرما میبینمش طرز برقراری ارتباطو باهاش نمیدونم نظرتون چیه

  22. علی خاکساری می گوید

    سلام من علی هستم می خوام یه حقیقت رابهتون بگم نمی تونم باعشقم حرف بزنم چون خیلی استرس دارم که بگه برگومشو پسره بی عقل خیلی از این کارش می ترسم دوستان روانشناس کمکم کنین من الان همی زندگیم تریف می کنم
    ۸ سال باهم داخل یه کلاس بودیم دختره نفر اول کلاس تو این ۸ سال من نفر های اخر کلاسم اون به من مثلن میگه علی تمرین هات کامل کردی تا بهال بهاش حرف نزدم توی شاد می تونستم بهاش حرف بزنم من بهش پیام دادم سلام اون گفت بفرما کارتون بگین من نتونسم چیزی بنویسم دست هام یکم می لرزید بعدن جوابش دادام تو راحله هستی گفت بله بفرما بعدن اخر سر کار به اونجایی که نمی خواستم رسید گفت علی می خوام بلاکت کنم کارت بگو من گفتم راحله دلت میاد من بلاک کنی اون پیام دادا علی بنزرت دلم نمی یاد بلاکت کنم بعدن بلاکم کرد ولی من نتونستم حرف دلم بزنم شمارش که ندارم تو شاد بلاکم کرد سعی کردم از دوستاش شمارش بگیر کسی شمارش ندادمن موندم تنهای تها الان چکار کنم دوستان روان شناس کمکم کنین

  23. Hossein1386 می گوید

    سلام دوستان
    من واقعا خوشم از یکی اومده و خجالت میکشم برم بگم چون محلمون محله خیلی گنگیه و غیرتی
    ولی خب من بشدت عاشق شدم تقریبا هم سن خودمه واقعا شب و روز ندارم براش الان محرمه من میرم هیت با رفیقام طبل میزنیم ولی من همه حواسم فقط به اونه واقعا روانی شدم
    چکار کنم مال من شه من که خدا فقط منو میشناسه اینقدر خجالتیم کمکم کنید

  24. محمد می گوید

    عالی بود.
    فقط توقع دارم زیاد از این مطالب بزارین

  25. محمود می گوید

    دیوانه ها هیچوقت کاسه لیسی منت نکشید هر چقدر آلفا تر و مغرور تر باشید جذاب تر بنظر می رسید

    این تجربیات یک جوون ۱۸ ساله
    ضعف نشون ندید

    خلاصه حرف آخر رو تو رابطه بزنید

  26. یه نفر می گوید

    سلام من ۱۶ سالمه عاشق یه دختر خیلی خوب ۱۷ ساله شدم که هم قیافش خوبه و از همه مهمتر اخلاقش خوبه تو پارک با اکیپمون هست من خیلی دوسش دارم ولی نمیدونم رل داره یا نه به هیچ کدوم از بچه های اکیپمون محل زیادی نمیده ولی شده که به رفیقم بگه از اخلاق و تیپ من خوشش اومده و حتا یه بار خاستم بقلش کنم اجازه داد نمی دونم باید چی کار کنم واقعا احساس گیجی میکنم اصلا نمیدونم دوسم داره نداره هیچی نمیدونم میشه کسی کمکم کنه؟

  27. Ahmad می گوید

    من تا بهش گفتم دوست دارم قهر کرد ( رَفت)

  28. حمید می گوید

    آقا امیر من سن شما رو نمی دونن ولی دو تا مورد هست که خیلی مهمه
    ۱-عشقهای زیر ۱۸ سال خیلی از روی هوس و میل زود گذراند.یعنی ممکنه پس از چند سال کم بشه

    ۲-شکست عشقی بد دردی.پس همه تخم مرغهاتو در یک سبد نگذار.یعنی نگو الا و بلا همین دختر تو عالم برای من خلق شده

  29. shayanm-ej9 می گوید

    خداوندا چرا نسل سینگل رو نمیکنی از زمین:)

  30. امیر علی می گوید

    سلام من پسری ۱۹ ساله هستم عاشق دختر پسر عموی بابام شدم اون ۲ سال از من کوچکتره دختری خوب با حیا وخوشگل هست من رشته دبیری میخونم و به خاطر اون محل خدمت ام را شهری که اونا هست زدم .پیش پدر و مادر دختره اعتبار خوبی دارم و یه جورایی اونا هم منو دوست دارن و داداشش صمیمی ترین دوستمه . میونه ام با دختره خوبه برا همین من برای کنکور اون کمک کردم اون امسال پزشکی قبول میشه .منم درسم خوبه و تو نمونه درس خوندم .باهم رفت تا آمد خانوادگی داریم حالا من سوالم اینه که میخوام از الان باهاش دوست بشم ولی نمیدونم چجوری شروع کنم خیلی دوسش دارم برا همین نمیخوام از دستش بدم اگه شده به خاطر اون پزشکی هم میخونم که به دستش بیارم لطفا راهنماییم کنین.

  31. امیر می گوید

    سلام من یک پسر ۱۵ ساله ام از بچگی ماهانه یکبار با خانواده مون با دوستای بابام باغ و یا خونه ی همدیگر می رفتیم و اونها هم یک دختر ۱۰ ساله دارند ما حداقل ۱۰ ساله که با هم رفت و آمد می کنیم ولی من تازه عاشقش شدم ولی اون توی بچگی اش یعنی حدود ۶ یا ۷ سالگی اش همش می خواست منو ببوسه ولی من بهش جواب رد می دادم اما الان عاشقش شدم و موندم چیکار کنم یعنی چطور آخه من که اینقدر پیشش غرور داشتم چطور بهش بگم دوستش دارم . هم عاشقشم هم غرورم نمی گذاره به نظرتون چیکار کنم ؟

  32. محمد می گوید

    سلام من یک پسر ۱۶ ساله هستم باقد ۱۷۰ و وزن ۷۰ خوشتیپ هستم ورزشکار اما عینکی هستم.
    از دختر دوست بابام خوشم اومده اونم هم سنمه یکم سر سنگینه کم با من حرف میزنه ۲ بارم بهش پیام دادم جواب نداده به نظر دوستان با تجربه باید چه کار کنم؟؟؟
    خیلی میخوامش لطفا زود جواب بدید چون اومده خونه ما پسفردا میره خونشون.
    منتظر جواباتونم که کمکم کنن.
    یعنی سوال من اینه چه طور مخ یه دختر سرسنگین پر رو و کم حرف و مودبو بزنم.

  33. Love می گوید

    سلام من ۱۵ سالمه عاشق دختر عمم شدم و اون ۳ ماه ازم بزرگتره ولی من پسر خجالتیم و میترسم برم بگم بهش و به پدر و مادرش بگه بعد فک نکنم تا الان منو دوست داشته باشه چون زیاد همو ندیدیم و میدونم باید باهاش حرف بزنم یا در مورد علاقه هاش بپرسم ولی اگه درباره علاقش بپرسم میفهمه و میدونم عکس العملش چیه برا همین میترسم چیکار کنم؟

    1. امیر می گوید

      منم مثل تو هستم ولی ۱۳ سالمه

  34. اروین سلیمی می گوید

    سلام.من ۱۵ سالمه و عاشقه یه دختر ۱۹ساله شدم لطفاً کمکم کنیدً؟ باهاش تو اسکیت همکلاسیم و چند بارم باهم دست دادیم و حرف زدیم.توروخدا کمکم کنید؟

  35. علی می گوید

    سلام من اسمم علیه و ۱۲ سالمه و عاشق دختری شدم که ۸ سالشه و اون دختره دختر عمومه و من خیلی دوستش دارم الان شاید بگید که چقد سنم کمه برای عاشق شدن ولی باور کنید ربط به سنو سال نداره
    خلاصه من از وقتی عاشق اون دختر شدم که مامانو بابام باهم مشکل پیدا کردن و بابام مارو برد خونه ی مامانش یعنی مادر بزرگم
    فامیلمون زیاد خونه ی مامان بزرگم میومدن و یبار عموم و دخترش با هم اومدن خونه ی مادر بزرگم و همون جا دلم لرزید ولی همیت ندادم بعد چند روز که این عشق بیشتر شد فهمیدم که عاشقش شدم ولی چون خجالتی بودم نمیتونستم چیجوری بهش بگم بعد چند وقت از خونه ی مادر بزرگم دو ماه رفتیم یه شهر دیگه و بعد دوماه عروسیه دختر عمویه بزرگم شد و رفتیم عروسیش اونجا همه بودن و وقتی دختری که عاشقش رو بودم دیدم
    راستی اسم دختری که عاشقش شدم هلیا هستش بگزریم
    داشتم میگفتم وقتی دیدمش شیفتش شودم
    وقتی عروسی تموم شد چنروزی خونه یه مامان بابای دختر عمو بزرگم که عروسیش بود موندیم و هلیا هم موند
    وقتی اونم با ما موند این جرعتو پیدا کردم که بهش بگم ولی فرست پیدا نکردم بعد چندروز مامانم مارو برای همیشه برد خونه خودش و من تا الان یک ساله که هلیا رو ندیدم
    دارم دیگه دیونه میشم نمیدونم چیکار کنم
    البته شمارشو تو واتساب دارم ولی جرعت نمیکنم بهش پیام بدم
    فقت میخاستم ازتون بپرسم ایا بهش پیام بدم و اگه بدم پیامه اولمو چی بهش بگم اخه نمیخام از همون اول بهش بگم عاشقشم چونکه میخام اول یکم با هم سمیمی شیم بعد
    فقت میخاستم بگم پیامه اولمو چیجوری شروع کنم و بهش چی بگم واسه سمیمی شدن

  36. بهنام می گوید

    سلام من گفتم گفت سن من بیشتر رفت ازدواج کرد نمی دونم توی اقوام شرایط سنی چرا مهم !

  37. عاشق بی مخ می گوید

    من ۱۴ سالمه و عاشق دختر عموم شدم که بسیار زیبا و دلبر هست و اینکه به خاطر یه مشکلاتی سمنان زندگی می کنیم و جد پدر و مادرم شمال هستن من نمیدونم چی کار کنم اصلا فکرم جایی نمیرسه من اصلا خجالتی نیستم ولی نمیتونم بگم
    صبحت چت و زنگ زدن اصلا نکنین چون اخیار گوشیم رو ندارم قفل نداره پدرم همیشه گوشی رو چک میکنه اصلا برنامه های مثل واتساپ و… ندارم برنامه شادم با گوشی پدرم وصل و اجازه بردن گوشی به بیرون رو ندارم
    و برای همین نمی تونم باهش ارتباط برقرار کنم اگه این طوری باشه من به راحتی دختر هایی که توی سمنان هستن رو مخ میزنم. ولی نمیدونم این ۳ ۴ تا دختر رو به اندازه دختر عموم دوست ندارم
    من خیلی تلاش کردم که فکرشو از سرم بیرون کنم ولی نشد اما الان آتیشی شده که کل زندگی . قلب. بدنم رو گرفته و نمیشه با آب خاموشش کرد

  38. امیرعباس می گوید

    سلام به همه
    من عاشق دختر عمه ام شدم.
    اون بعضی وقت ها دست منو میگیره میخوام بهش بگم دوستش دارم الان عاشقش شدم کم نشده تازه بیشتر هم شده میخوامش
    چجوری بهش بگم ؟
    یه شب داشتیم میرفتیم خونه باهام یه *خداحافظی کرد با لحن عاشقانه از اونجا فهمیدم دوستم داره.*
    من حاضرم هرچی دارم رو بدم و اونو بگیرم
    از ته قلبم عاشقشم و دوستش دارم براش میمییییرم
    فامیلمون همشون میگن شما دوتا با هم ازدواج میکنین
    واقعا اینجوریه ؟
    —————————————————————————————————
    لطفا کمکم کنین چجوری بهش بگم عاشقشم ؟

  39. ...... می گوید

    یا خدا چقدر سن رابطه ها اومده پایین
    اکثرا به بیست سال هم نرسیدین
    برید دنبال درس و آینده اتون به موقعش عشق واقعی میاد سراغتون
    اینکه از شش سالگی تا هفده سالگی یکیو بخوای عشق نیست یه نوع وابستگیه

  40. علیرضا می گوید

    سلام دوستان من ۱۶ سالم هستش کلاس ۱۱ دارم میرم بعد دختره ۱۷ سالشه و ۱۲ هستش رشته ریاضی فیزیکه غیر انتفاعی و من رشته کامپیوتر هستم هنرستان الان همسایه ما بود دیروز اسباب کشی میکردیم یک لحظه اومد ی سلام کرد منم سلام کردم تو چشاش نگاه کردم عاشقش شدم و اینکه الان نمیدونم برم دم مدرسه اش چی بهش بگم چون به مادرم گفته چند سالمه و میدونه میگم برم چی بگم خیلی دوسش دارم

  41. امیر می گوید

    به به عالی بود کامنتت رضایی ❤

    اگه تلگرام داری سرچ کن

    [PESARANAGAH@
    کانال دفاع از حقوق مردان ]