علی اصغر احمدی معاون سیاسی وزیر کشور شد

2

سخنگوی وزارت کشور گفت: هفته آینده آقای احمدی به جمع همکاران ما در وزارت کشور خواهند پیوست.

سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور در گفتگو با خبرنگار مهر، خبر از انتخاب علی اصغر احمدی به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور داد و گفت: بدلیل فعالیت آقای احمدی در ستاد اربعین انتصاب ایشان به بعد از این ایام موکول شده بود؛ لذا ان شاءالله هفته آینده حکم معاون جدید سیاسی ابلاغ می شود و  ایشان رسما به جمع همکاران ما خواهند پیوست.

بنابراین گزارش، محمد حسین مقیمی معاون سیاسی سابق وزارت کشور که در ۱۴ شهریورماه با حکم وزیر کشور از معاونت سیاسی برکنار و به سمت قائم مقام وزیر منصوب شده بود و از این تاریخ تا کنون پست معاونت سیاسی در وزارت کشور خالی بود.

پیش از این نیز وزیر کشور در نشست خبری خود با خبرنگاران و در پاسخ به خبرنگار مهر گفته بود: با آقای احمدی به عنوان گزینه نهایی صحبت ها را انجام دادیم اما وی در امر هلال احمر و اربعین مسئولیت سنگینی داشت که بنا شد بعد از مراسم اربعین به عنوان معاون سیاسی معرفی شود.

وزارت کشور بیوگرافی محمد حسین مقیمی بیوگرافی علی اصغر احمدی بیوگرافی سید سلمان سامانی

علی اصغر احمدی معاون هماهنگی و امور اجرایی نهاد ریاست جمهوری و دبیر کل جمعیت هلال احمر است که سابقه معاونت وزارت کشور را نیز در کارنامه خود دارد. وی در دولت اصلاحات دو دوره معاون انتظامی و امنیتی بوده است.

او همچنین مدتی استاندار گلستان، نماینده شاهرود در پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی، دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و دبیر شورای امنیت کشور بوده‌است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. حاجی می گوید

    باسلام
    آقای احمدی سالهای پیش استاندارگلستان بودندتبریک میگم آدم باانصاف ومدیر توانمندی است

  2. مهدیس می گوید

    ایشان که دوتابعیتی است و دختر ایشان تابعیت آمریکا را دارا می باشد.