بیوگرافی شیما نیک پور و متین ستوده شیدا و شیوا سریال یادآوری + عکس زیبا

8

شیما نیک پور متولد ۷ اردیبهشت ۱۳۶۱ ( ۲۷ آپریل ۱۹۸۲ ) در تهران است و فارغ التحصیل رشته فیلم سازی از دانشگاه علمی کاربردی است ، یکی از مهمترین نقش های او نقش مریم سادات در سریال راستش را بگو است ، همچنین نقش او در کوچه پس کوچه های شمرون و زندگی خصوصی اقا و خانم میم هم شاید به یاد بیاورید.

همسر متین ستوده شوهر شیما نیک پور سریال یادآوری بیوگرافی متین ستوده بیوگرافی شیما نیک پور بازیگران سریال یادآوری ازدواج متین ستوده ازدواج شیما نیک پور

شیما نیک پور در سریال یادآوری نقش شیدا خواهر شیوا را بازی کرد .

همسر متین ستوده شوهر شیما نیک پور سریال یادآوری بیوگرافی متین ستوده بیوگرافی شیما نیک پور بازیگران سریال یادآوری ازدواج متین ستوده ازدواج شیما نیک پوربیوگرافی و زندگینامه شیما نیک پور+عکس

همسر متین ستوده شوهر شیما نیک پور سریال یادآوری بیوگرافی متین ستوده بیوگرافی شیما نیک پور بازیگران سریال یادآوری ازدواج متین ستوده ازدواج شیما نیک پور

به گزارش ساتین یکی از پربیننده ترین سریالهای شبکه آی فیلم سریال یادآوری است که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این سریال با متنی از رویا غفاری به تهیه‌کنندگی احمد زالی در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای تولید شده است و داستان آدم‌هایی است که فرصت دو بار زندگی کردن به آنها داده شده است. می‌میرند و باز می‌گردند… این سریال داستان مرگ و زندگی است. داستان آدم‌هایی که سرنوشت آن‌ها را به هم پیوند می‌دهد تا به جستجوی رازهای مدفون بپردازند و رشته از هم گسیخته زندگی‌شان را با نگاهی دیگرگون از نو بتابند…

همسر متین ستوده شوهر شیما نیک پور سریال یادآوری بیوگرافی متین ستوده بیوگرافی شیما نیک پور بازیگران سریال یادآوری ازدواج متین ستوده ازدواج شیما نیک پور
رویا غفاری در مقام نویسنده فیلمنامه در «یادآوری» دست به کار جسورانه‏ ای زده و چهار داستان را به صورت موازی پیش برده تا از برخورد آنها با یکدیگر درام را خلق کند. نخست داستان «علی» نوجوان دبیرستانی است که طی یک درگیری همکلاسی‏اش (سینا) را ناخواسته به قتل رسانده و زیر تیغ و در انتظار اجرای حکم قصاص قرار دارد. دومی داستان مرد جوان خلافکاری است که در زندان هم بند «علی» بوده و حال پس از آزادی از زندان به دنبال سهمش از دزدی قبلی از مراد است. سومی داستان مهندس جوان موفقی است که همراه با پسر خردسالش جدا از همسر خود زندگی می‏کند و مشکلات زیادی هم با پسر خود دارد. آخری هم قصه «شیدا» و «شیوا» (متین ستوده) خواهران جوانی از طبقه مرفه است که پس از مرگ پدرشان با هم زندگی می‏کنند.چهار قصه جدا از هم که باید در قسمت‏های بعدی به یکدیگر پیوند خورده و همچون مهره‏ های بازی دومینو به همدیگر برخورد کنند و قصه را به پیش ببرند.

همسر متین ستوده شوهر شیما نیک پور سریال یادآوری بیوگرافی متین ستوده بیوگرافی شیما نیک پور بازیگران سریال یادآوری ازدواج متین ستوده ازدواج شیما نیک پور
قاسم زارع، روح الله کمانی، شبنم معززی، متین ستوده، شیما نیک پور، رها خدایاری، صدف نورمحمد، مهوش صبرکن، حسین فرضی زاده، سام کبودوند، سپهر حق شناس، میلاد یزدانی، صادق بهاری و سینا محمدی‌فر دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همسر متین ستوده شوهر شیما نیک پور سریال یادآوری بیوگرافی متین ستوده بیوگرافی شیما نیک پور بازیگران سریال یادآوری ازدواج متین ستوده ازدواج شیما نیک پور
تصاویری از خانم متین ستوده از بازیگران اصلی سریال یادآوری که در نقش شیوا به هنرنمایی پرداخته است .

متین ستوده بازیگر زن ایرانی متولد ۲۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۴ می باشد.

وی در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است.

متین السادات ستوده در کلاس های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است. و فعالیت حرفه ای خود را با حضور در همین کلاس های بازیگر شروع کرده است…

وی تا کنون در سریالهای سه دونگ سه دونگ,سریال چمدان,سریال یادآوری ( شبکه ای فیلم) و هم اکنون نیز در سریال فاخته که در ایام ماه رمضان پخش میگردد به ایفای نقش پرداخته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 8 )
  1. محمد می گوید

    شهید آبیاران:
    توصیه‌ای که به خواهران دارم این است که اگر می‌خواهند خون شهیدان را پایمال نکنند، این است که حجاب خود را حفظ کنند.
    شهید داود عبداللهی:
    خواهر جان، حجابت را حفظ کن تا جزو یاران خدا باشی، اگر می‌خواهی در دنیا سرافراز شوی، حجابت را حفظ کن.
    شهید کریم دلبازجو:
    از همه برادران و خواهران عزیز می‌خواهم که همیشه آماده باشید چه در جهاد اکبر و چه در جهاد اصغر. بالاخص یک سفارشی که همیشه در اسلام و امامان معصوم(ع) و از صالحین نقل شده مساله حجاب است. از همه خواهران غیور می‌خواهم که عفّت را پیشه خود قرار دهید.
    شهید اسماعیل اسکندری:
    و شما خواهران حجاب خود را حفظ کنید که حجاب شما سلاح شماست.

    شهید علی آقاباقری:
    وصیّت من به خواهرانم این است که در شهادت من مثل زینب (س)عمل کنید و حجاب که اصلی‌ترین مسئله است را رعایت کنید که حجاب حمایت از خون شهیدان است.
    شهید نادرعلی اکبرنژاد:
    به خواهرانم بگو که اگر از من بدی دیدند مرا ببخشند و همیشه حجاب خود را حفظ کنند، چون ما برای ناموس می‌جنگیم.
    شهید محمّد بی‌آبادی:
    و خواهران، شما در جامعه باید حجابتان را رعات کنید و از همه پدران خواهران می‌خواهم که فرزندانشان را حسین‌وار پرورش دهند.

    1. بدحجابی حق الناس و حق الله است ، حیوان نباشیم . می گوید

      یه خانم بد حجاب به چهار گروه لطمه میزند :
      یک : در خیابان جوان عفیف نمیخواهد به چهره این خانم نگاه کند، بنابراین به خودش فشار می آورد و سرش را پایین می اندازد . پس این فرد اذیت می شود و حقش ضایع می شود زیرا میتوانست راحت در خیابان راه برود مثل وقتی که آلودگی هوا وجود دارد مجبور است که ماسک بزند.
      دو : به جوان بی بند بار هم ظلم می شود ، زیرا این جوان وقتی خانم را در خیابان میبیند ، ازدواجش عقب می افتد. چون مجانی دارد نیازش را برطرف میکند ، فرد باید نیازش را با ازدواج تامین کند نه با هرزگی و چشم چرانی.
      سه : چنین خانمهایی به ما می گویند که چرا ازدواج هایمان عقب افتاده است ؟ متاعی که باید گران بفروشند دارند مفت در خیابان حراج میکنند یعنی دارند به خودشون ظلم میکنند.
      چهار : به متاهل ها هم ظلم می شود زیرا آقایان متاهل چشمشان به این خانم می افتد ، وقتی به خانه می روند و شروع به بهانه گیری میکند و زندگی ها بهم میریزد.
      وخیلی موارد دیگه مثل پایمال کردن خون شهدا – دل خون کردن مومنان و ترویج بی عفتی و بی حیایی و کمرنگ کردن ایمان مردم و عقب ماندگی روند تحصیلی و کاری و پیشرفت و بالا رفتن سن ازدواج و غیــــــــــره.

      « پس بی حجابی حق الناس است. »
      و خداوند هرگـــــــز از حق الناس نمیگذرد .
      بدحجابان مضر جامعه هستند …

      1. bit می گوید

        انقدر هی میگی بد حجابی برو جلو تختلاس ملیاردی بگیر هی شعار شعار ………هر کسی هر جور دوست داره فکر میکنه و کار میکنه ………..
        اعقاید ن برای خودت نگه دار …………….

      2. مهدی می گوید

        موافقم با نظر این آقا … و بی حجابی و بی بندوباری هیچ ربطی به موارد قانونی و بی عدالتی یک جامعه ندارد … اگر اینطوری بود در زندگی ادیان الهی ما حکومتی که حق آنها و بیت المال را از آن خودش می کرد … باید از دین و شان و منزلت یک خانم با حجاب سست می شدن و بی حجابی را سرمنزله این حق خوری ها می کردن .
        اشخاص بی حجاب و چهره های بزک کرده در واقع یه جور خود نمایی و برای جلب توجه دیگران هست .

      3. مهدی می گوید

        اصلا شما که در کشور خودتون دارید زندگی می کنید چه خاسته هایی دارید از نظر قانون … اونا نظر خودتونه که چی خواسته باشید … اما حجاب در اصل نگه داشتن مقام شان و عفت یک زن هست و اگر بی حجاب باشد این مقام را مفت فروخته است با اینکه فرد مذهبی کاملی نیستم اما این را درک می کنم که بی فرهنگی در کشور ما به اوج خودش رسیده و از این بدتر هم خواهد شد .

      4. هانیه می گوید

        از نظر شما این خانوما بدحجابن!!!!
        آدم های تعصبی مثل شما نه مومن، به جامعه آسیب میزنند و باعث دین گریزی مردم میشن. اینم بزرگترین آسیبه

  2. یاسین می گوید

    خییللللی باحالی

  3. sadaf می گوید

    شیما خیلی خوشگله روز تولدش با من یکیه اصلا همه ی اردیبهشتیا خوشگلن …..