مجری معروف و نو عروسش در تلویزیون + ماجرای ازدواج و عکس

1

به گزارش ساتین : تلویزیون ایران که این روزها علاقه شدیدی به حاشیه های خود و عواملش دارد، پس از نمایش مادر شدن خاله شادونه در اخبارهای رسمی تلویزیون این بار مجری مشهور مناظره مرتضی حیدری و همسرش را دعوت کرد تا درباره زندگی جدیدشان بگویند. البته پیش از این فرزاد حسنی و آزاده نامداری نیز پس ازدواج و با وجود ممنوع التصویر بودن پایشان به تلویزیون باز شد تا تلویزیون رسالت خود را درباره تبلیغ ازدواج و بچه دار شدن انجام داده باشد.

 همسر مرتضی حیدری همسر زهره کاظمی مهریه مرتضی حیدری مرتضی حیدری مادر شدن خاله شادونه فرزند خاله شادونه عقد مرتضی حیدری سوابق زهره کاظمی دختر خاله شادونه پسر خاله شادونه بیوگرافی همسر مرتضی حیدری بیوگرافی مرتضی حیدری بیوگرافی زهره کاظمی بارداری خاله شادونه ازدواج مرتضی حیدری ازدواج مجری

مرتضی حیدری، مجری برنامه «مناظره» به همراه همسرش مهمان ویژه برنامه عیدانه شبکه یک در روز یکشنبه شد و با بینندگان درباره شرایط جدید زندگی اش صحبت کرد.

 این مجری باسابقه و مطرح تلویزیون که تازه داماد هم محسوب می شود ضمن معرفی همسرش دکتر “زهره کاظمی” گفت: ایشان هم اکنون در مقطع فوق تخصص سرطان زنان مشغول تحصیل هستند و توسط یکی از همکاران پزشک به من معرفی شدند.

همسر مرتضی حیدری همسر زهره کاظمی مهریه مرتضی حیدری مرتضی حیدری مادر شدن خاله شادونه فرزند خاله شادونه عقد مرتضی حیدری سوابق زهره کاظمی دختر خاله شادونه پسر خاله شادونه بیوگرافی همسر مرتضی حیدری بیوگرافی مرتضی حیدری بیوگرافی زهره کاظمی بارداری خاله شادونه ازدواج مرتضی حیدری ازدواج مجری

دکتر زهره کاظمی نیز با بیان این که اهل استان سیستان و بلوچستان است گفت: خانم دکتر مظاهری که در یکی از دانشگاه های فرانسه درس می خواندند و با آقای حیدری آشنایی داشتند ایشان را به من معرفی کردند. خوشبختانه آقا مرتضی در کارهایم خیلی به من کمک می کند. چون درس های من در حال حاضر خیلی سنگین است و مسوولیت هایم بیشتر شده است.

در این برنامه مستندی از زندگی مرتضی حیدری پخش شد که شامل گفتگویی با مادر این مجری محبوب می شد. مادر مرتضی حیدری در این مستند درباره ازدواج فرزندش گفت: هر وقت به او گفتم که چرا ازدواج نمی کنی پاسخ داد من می خواهم تحصیلم را ادامه بدهم. شاید باورتان نشود؛ من به اندازه این اتاق گل و شیرینی در خانه مردم برده ام.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    تلویزیون ایران که این روزها علاقه شدیدی به حاشیه های خود و عواملش دارد، پس از نمایش مادر شدن خاله شادونه در اخبارهای رسمی تلویزیون این بار مجری مشهور مناظره مرتضی حیدری و همسرش را دعوت کرد تا درباره زندگی جدیدشان بگویند. البته پیش از این فرزاد حسنی و آزاده نامداری نیز پس ازدواج و با وجود ممنوع التصویر بودن پایشان به تلویزیون باز شد تا تلویزیون رسالت خود را درباره تبلیغ ازدواج و بچه دار شدن انجام داده باشد. !!!!!
    این چه جمله بندی های مغرضانه ایه !!!!
    بر فرض که تی وی ما ایرانیا بخواد با نشون دادن ازدواج موفق یه آدم سرشناس و خوب، بحث ازدواجو تبلیغ کنه
    شما چرا اینقدر ناراحتیو دلخوریو حرص! توی این تکه از متنت موج میزنه؟! هوم؟!!!
    حالا اگه بجای ازدواج، سگبازی بعضی بازیگرارو نشون میداد، با جملات مثبت تر و حاکی از خوشحالی متنتو مینوشتی، نه؟
    خدا دلای مریض رو یا شفا بده یا رسوا کنه….