قیمت میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۷ در ایران + مشخصات فنی

0

یکی از اتومبیل های خاطره ساز دهه‌های گذشته، میتسوبیشی لنسر است که از محبوبیت بسیار بالایی در کشورمان برخوردار است.

حال نسل جدید این خودرو، میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۷ (Mitsubishi Lancer 2017) با چهره‌ای کاملا متفاوت و بهبود یافته با حضور در نمایشگاه خودرو تهران، وعده می‌دهد که در آینده‌ای نزدیک بتوانیم آن را در خیابان‌های کلانشهرهای ایران ببینیم.

نمایندگی میتسوبیشی معرفی خودرو مشخصات میتسوبیشی لنسر قیمت میتسوبیشی لنسر قیمت میتسوبیشی فروش اقساطی خودرو شرکت آرین موتور Mitsubishi Lancer

تازه‌ترین نسل خودروی ژاپنی لنسر، از نظر ظاهری تغییرات بسیار زیادی در خود دیده است. در نخستین نگاه، این تغییرات را می‌توان در قسمت جلوپنجره میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۷ مشاهده کرد که حس و حال خوبی را به مخاطب منتقل می‌کند.

از دیگر نکات حائز اهمیت در طراحی این نسل از لنسر مربوط به خطوط بسیار زیبایی می‌شود که بر روی درب‌های این اتومبیل نقش بسته است تا آن را نسبت به سایر نسل‌ها کاملا متفاوت ببینیم؛ هرچند نسل جدید این خودرو مبتنی بر پلتفرم لنسر سال ۲۰۰۷ است.

در لنسر جدید، ژاپنی‌ها طرح شیشه لچکی‌های عقب را به طور کلی تعییر داده‌اند و چراغ‌ها و سپر عقب نیز تفاوت چشمگیری با نسل‌های پیشین داشته است. البته میتسوبیشی با دقت خاصی این تغییرات را اعمال کرده است تا همچنان ظاهر خاطره انگیز و اصالت لنسر حفظ شود و از آن به عنوان یک اتومبیل جوان‌پسند با اصالت یاد کنیم.

نمایندگی میتسوبیشی معرفی خودرو مشخصات میتسوبیشی لنسر قیمت میتسوبیشی لنسر قیمت میتسوبیشی فروش اقساطی خودرو شرکت آرین موتور Mitsubishi Lancer

مشخصات فنی میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۷

پیشرانه این خودرو یک مدل ۱۸۰۰ سی‌سی ۱۶ سوپاپ MIVEC است که قادر به تولید ۱۴۰ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور و گشتاور ۱۷۶ نیوتن متر در ۴۲۰۰ دور است. این موتور می‌تواند سرعت حداکثری ۱۹۲ کیلومتر بر ساعت را به ارمغان بیاورد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن نیز چیزی برابر با ۱۱.۵ ثانیه خواهد بود. سیستم گیربکس INVECS-III از نوع CVT با امکان تعویض دنده به صورت دستی ۶ سرعته (مجهز به پدال تعویض دنده در پشت فرمان) نیز از دیگر مشخصات فنی لنسر جدید به حساب می‌آید.

۷ کیسه هوای ایمنی (شامل دو ایربگ جلو، دو ایربگ جانبی، دو ایربگ پرده‌ای و همچنین ۱ عدد ایربگ زانویی مخصوص راننده) همراه با کمربندهای ۳ نقطه‌ای، سیستم های ترمز ABS، ASC، TCL، EBD و BA همگی نویدبخش یک خودروی قابل اعتماد هستند.

تجهیزات و امکانات رفاهی

سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک

برف پاکن و شیشه شوی جلو مجهز به سنسور باران

زه آبگیر با پوشش کروم

مجهز به کنسول وسط و جالیوانی

سنسور دنده عقب و دوربین دید عقب

کروز کنترل

غربیلک فرمان و سردسته دنده با روکش چرمی

سر اگزوز

سانروف با تنظیم الکتریکی

آئینه های جانبی همرنگ با بدنه

تنظیم برقی آئینه­های جانبی، مجهز به گرمکن

گرمکن شیشه عقب با تایمر

دستگیره­‌های داخلی با پوشش کروم

دستگیره­‌های خارجی همرنگ با بدنه

شیشه بالابرهای عقب و جلو برقی

بازکن درب عقب و درب باک

دستگیره سقفی جمع‌شونده ۴ تکه

کنسول وسط با درب روکش چرمی

سیستم قفل مرکزی درب‌ها

قفل کودک

سیستم صوتی ۴ اسپیکر + ۲ تیوتر همراه با نمایشگر

کنترل‌های صوتی بر روی فرمان

صندلی‌هایی با ظرفیت ۵ سرنشین مجهز به روکش چرم

گرمکن صندلی همراه با سیستم تهویه

نمایندگی میتسوبیشی معرفی خودرو مشخصات میتسوبیشی لنسر قیمت میتسوبیشی لنسر قیمت میتسوبیشی فروش اقساطی خودرو شرکت آرین موتور Mitsubishi Lancer

قیمت میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۷

گفته می‌شود شرکت آرین موتور به عنوان نمایندگی رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن در ایران، مدل ۲۰۱۶ خودرو لنسر را با قیمت ۱۲۷ الی ۱۳۱ میلیونی به فروش می‌رساند. اما تیپ ۴ میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۷ مجهز به موتور ۱.۸ لیتری، با قیمت ۱۳۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان الی ۱۳۸ میلیون تومان به فروش خواهد رسید.

 

Mitsubishi Lancer EX 2017 in UAE

Starting price AED 42,900

 

نام خودرو تیپ خودرو مدل سال قیمت خودروبا احتساب مالیات بر ارزش افزوده و هزینه شماری گذاری و فیش ۱۰درصد مبلغ قابل پرداختبابت۱۰درصد شماره گذاری مبلغ قابل پرداخت فروش اقساطی بدون کارمزد
مبلغ پرداختی نقدی در زمان ثبت نام پیش پرداخت دوم چک به تاریخ ۳۰ روز بعد ما به التفاوت علی الحساب در زمان صدور دعوتنامه مانده قابل پرداخت موعد تحویل (روز کاری)
مدت اقساط (ماه) مبلغ اقساط
Outlander Type5 ۲۰۱۷ ۲,۱۸۸,۰۰۰,۰۰۰ ۸۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۱۰۸,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۳۱۶,۰۰۰,۰۰۰ ۱۲ ۶۶,۰۰۰,۰۰۰ فوری
Outlander Type3 ۲۰۱۷ ۲,۱۱۹,۰۰۰,۰۰۰ ۸۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۰۳۹,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۲۴۷,۰۰۰,۰۰۰ ۱۲ ۶۶,۰۰۰,۰۰۰ فوری
ASX Type4 ۲۰۱۷ ۱,۷۳۹,۰۰۰,۰۰۰ ۷۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۶۶۹,۰۰۰,۰۰۰ ۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ۳۰۹,۰۰۰,۰۰۰ ۱۲ ۵۵,۰۰۰,۰۰۰ ۶۰
Lancer Type4 ۲۰۱۷ ۱,۳۶۸,۰۰۰,۰۰۰ ۵۱,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۳۱۷,۰۰۰,۰۰۰ ۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰ ۱۲ ۴۵,۰۰۰,۰۰۰ ۶۰
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ