پاسخ جالب سخنگوی شورای نگهبان به اظهارات علی مطهری

0

سخنگوی شورای نگهبان به اظهارات روز گذشته نائب رییس مجلس درباره بدعت‌گذاری شورا پاسخ داد.

به گزارش الف، عباسعلی کدخدایی صبح امروز در واکنش به اظهارات علی مطهری در کانال تلگرامی خود نوشت:

باسمه تعالی

واژه شناسی جدید!

بدعت یعنی آنچه در گذشته وجود داشته و شما عمل می کردید اما امروز ناگهان شخصی خوشش نیامده و آنرا بدعت خوانده است، فارغ از اینکه چه استدلالی در پس آن وجود داشته است.

عذر بدتر ازگناه یعنی اینکه کسی کار اشتباهی را مرتکب شده و شما باید به جای او عذر خواهی کنی؟! از این پس مطهرات را باید با آب کر شست! و طرفه آنکه هر اقدام قانونی چنان گناهی است که با آب کر هم پاک نمی شود وبایدش تا همه را عذر نهی.

طنز علی مطهری سوابق علی مطهری سوابق عباسعلی کدخدایی اصلاح طلبان چه کسانی هستند اخبار شورای نگهبان اخبار بدون سانسور سیاسی
پس در این فضای واژگونی الفاظ و معانی، بهتر آن باشد تا فرهنگ نامه ها را هفت آب بشوییم و طرحی نو دراندازیم، چونکه خاقان را میلی دیگر آمده است

روز گذشته علی مطهری در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که درک این مطلب کار مشکلی نیست که آنچه شورای نگهبان به مصوبه مجلس ایراد می‌گیرد باید نظر خود شورای نگهبان باشد نه نظر مرجع دیگری از جمله مجمع تشخیص مصلحت نظام.

او این گفته سخنگوی شورای نگهبان که “ارجاع ایرادات مدنظر مجمع تشخیص مصلحت به مصوبات برنامه ششم بدون بررسی و اظهارنظر شورای نگهبان به مجلس در برنامه پنجم هم رخ داده است و بدعت نیست”، را عذر بدتر از گناه مطرح کرده بود.

 

منبع : الف

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ