۵ گزینه احتمالی وزارت کار (+سوابق)

2

در ادامه گمانه‌زنی‌ها و رایزنی‌های انجام شده برای تعیین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت یازدهم، نام پنج تن از سیاسیون بیشتر ازهمه به گوش می‌رسد. باتوجه به اسامی مطرح شده به نظر می‌رسد این وزارتخانه سهمیه طیف خانه کارگر باشد.

تسنیم ادامه داد: اسامی علی ربیعی، مرتضی بانک، سهیلا جلودارزاده، مرتضی لطفی و غلامرضا انصاری، بیشتر از افراد دیگر برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت یازدهم مطرح شده است.

بنا به این گزارش،  با توجه به سوابق اجرایی و سیاسی افراد مذکور، در حال بررسی وضعیت آنها برای تصدی پست وزارتخانه مذکور هستند.

سوابق افراد مطرح شده به این شرح است:

۱- علی ربیعی: وی فردی است که تمام سوابق اجرایی‌اش امنیتی بوده و تصدی یکی از معاونت‌های وزارت اطلاعات و عضویت در شورای عالی امنیت ملی را در کارنامه خود دارد. ربیعی از موسسان روزنامه کار و کارگر است و از نظر سیاسی و فکری گرایش شدیدی به خانه کارگر دارد.

۲- مرتضی بانک: وی در حال حاضر از مشاوران نزدیک دکتر حسن روحانی است و سابقه استانداری کرمان و معاونت مالی و اداری وزارت امورخارجه را در کارنامه خود دارد.

۳- سهیلا جلودارزاده: وی نیز از طیف خانه کارگر است و سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد.

۴- مرتضی لطفی: او مدیرمسئولی روزنامه کار و کارگر، عضویت در شورای اول شهر تهران، عضویت در خانه کارگر و معاونت بنیاد امور مهاجرین جنگ تحمیلی را در سوابق اجرایی خود دارد.

۵- غلامرضا انصاری: وی رییس سازمان بهزیستی و سفیر ایران در ترکمنستان در دولت اصلاحات بوده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. تجهیزات بتنی آرکا می گوید

    اسپیسرپ در مشهد؛ اسپیسر در مشهد؛ جک سقفی در مشهد؛ گروت در مشهد ؛ روان کننده در مشهد ؛ واتر استاپ در مشهد

  2. ز می گوید

    زرشک