هزینه های سفر به دبی

0

سفر چند روزه با تورهای خارجی از این حیث قابل‌توجه است که تجربه‌ای دست اول را در مدت زمانی کم به گردشگران هدیه می‌کند. سؤالات زیادی که در مورد هزینه تورهای دبی، شرایط تور ترکیه و افزایش و کاهش قیمت‌هایشان وجود دارد، بیانگر این نکته است که بسیاری از گردشگران و خانواده‌های ایرانی علاقمند به کسب این تجربه در تعطیلی‌های چند روزه هستند؛ موضوع مورد بحث هم یکی از مطرح‌ترین این تورهاست: تور دبی!

دبی از قدیمی‌ترین مقاصدی است که ایرانیان را با یک پرواز کوتاه مدت به خارج مرزهای ایران می‌رساند و بسیاری از گردشگران و خانواده‌های ایرانی از خدمات این تور استفاده کرده‌اند. اما سؤالی که بسیار زیاد طرح می‌شود، قیمت تور دبی در فصل‌ها و ماه‌های مختلف سال است. در پاسخ به سؤال فوق می‌توان به چند مسأله کاملاً ساده که در هزینه این تور مؤثرند، اشاره کرد؛

رپورتاژ آگهی ارزان تور دبی آژانس مسافرتی

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که قیمت تور دبی را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد، قیمت هتل های دبی است. ذکر این نکته می‌تواند کمی بیهوده به نظر برسد؛ چرا که همه می‌دانند تور دبی هتل ۵ ستاره، تفاوت زیادی با تور دبی ۴ ستاره خواهد داشت. اما بهتر است آن دسته از گردشگران که اطلاعات کمتری در مورد تورها دارند، به این نکته توجه کنند که سطح امکانات و خدماتی که یک هتل ۵ ستاره در اختیار مهمان‌هایش می‌گذارد، تفاوت بسیار زیادی با همان امکانات در یک هتل ۴ ستاره دارند. برای مثال اگر پس از خواندن توضیحات دو هتل متوجه شدید که هر دو استخر روباز دارند، مطمئن باشید که هتل ۵ ستاره، یک بار در کنار استخر دارد و خدمتکارانی در خدمت شما هستند و نوشیدنی‌ها کیفیت بالاتری دارند و فضای زیادی برای استراحت در کنار استخر وجود دارد و…!

نکته دوم در مورد قیمت تور دبی که کم‌اهمیت‌تر از اولی‌ست، قیمت پرواز دبی است. درست است که پروازهای دبی در تمام طول سال از ایران انجام می‌شوند، اما در ماه‌های مختلف سال، قیمت این پروازها با هم تفاوت می‌کنند و ممکن است در برخی از ماه‌‌ها نظیر ماه رمضان، حتی کمتر از نصف پولی را که در عید نوروز می‌پردازید، برای پرواز دبی کنار بگذارید. البته بسته به هواپیما و امکانات آن، قیمت پروازها تغییر می‌کنند و در این مورد باید دنبال توری بگردید که امکانات موردنظر شما را ارائه می‌دهد.

البته هزینه‌های دیگری وجود دارند که در اکثر ماه‌های سال ثابت‌اند؛ هزینه‌هایی نظیر بیمه، ویزا و… که معمولاً کارگزاران تور دبی، ریز این هزینه‌ها را به اطلاع گردشگران می‌رسانند.آژانس سالیان سفر یکی از متخصصان تور دبی است و توصیه می‌شود که برای اطلاع کامل از قیمت تورهای دبی با کارشناسان سالیان مشورت کنید.

به طور کلی و به عنوان جمع‌بندی، در مورد تور دبی این نکته بسیار حائز اهمیت است که در چه زمانی از سال قصد سفر به این کشور را دارید. بر پایه آب و هوای دبی، بهترین زمان سفر به این کشور، اواخر زمستان و فصل بهار و تا حدودی اوایل تابستان است و دقیقاً در همین زمان‌ها از سال به علت رشد گردشگر، هزینه‌های تور دبی افزایش می‌یابد. پس اگر قصد سفر کم هزینه به دبی را دارید بهتر است در زمان‌هایی غیر از این فصل‌ها برای این سفر اقدام کنید؛ البته اگر می‌توانید گرمای هوا را تحمل کنید!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ