آمار نگران کننده از تجاوز به اسب ها در سوئیس!

0

افزایش آمار وحشتناک تجاوز جنسی به اسب در سوئیس بیداد میکند. سوء استفاده جنسی از اسب! مگه داریم ؟ مگه میشه؟

یک بنیاد دفاع از حقوق حیوانات در سویس اعلام کرد که میزان تجاوز و سوء استفاده از حیوانات در این کشور رو به افزایش گذاشته است به گونه ای که در سال ۲۰۱۴ میزان سوء استفاده جنسی از حیوانات حدود ۱۰ درصد نسبت به سال قبل تر از آن افزایش داشته است. همین آمار نسبت به یک دهه قبل سه برابر شده است.به گزارش ایران ناز به نقل از آر تی، این بنیاد حقوق حیوانات در سویس با اظهار نگرانی از این روند یادآور شده که میزان سوء استفاده جنسی از اسب در این میان وضع نگران کننده تری دارد.

در سویس ۱۱۰۰۰۰ اسب در ۱۸۰۰۰ مزرعه وجود دارد و روزنامه ۲۰ دقیقه سویس نوشته است می توان گفت بیشتر از ۱۰۰۰۰ (ده هزار) نفر دز سویس متهم به سوء استفاده جنسی از حیوانات هستند که در این میان اسب ها از قربانیان مهم این سوء استفاده ها هستند.یادآور می شود در این گونه موارد معمولا دسترسی به آمار واقعی بسیار دشوار است و آمار ثبت شده تنها بخش کوچکی از آمار واقعی را در بر می گیرد. سویس تنها حدود هفت میلیون جمعیت دارد.

 

بسیاری بر این عقیده اند پوچ گرایی و ولنگاری افراطی و انحراف جنسی از عوامل این رفتار ضد اخلاقی و غیر انسانی است.

More People In Switzerland Are Having Sex With Horses

According to the New York Post, people having sex with horses is on the rise in Switzerland, as 10 percent of the country’s reported cases of the maltreatment of horses last year involved human beings taking them to pound town.

There were 105 reported cases of horse abuse last year in Switzerland, a country with an estimated 110,000 horses living on 18,000 farms. So if our math is correct, that means 10.5 people decided to get freaky with a nag in 2014, which would make sense only if one of them decided to play a game of just the tip.

Still, that’s 10.5 too many.

Perhaps even more disturbing than those numbers is that one Swiss newspaper estimates that 10,000 of Switzerland’s citizens have some form of zoophilia, and that’s, well, gross.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ