شاهرخ عباس زاده ،کارآفرین و مدیرعامل گروه دیلمان +عکس

30

شاهرخ عباس زاده کارآفرین برنامه پایش ،موسس و مدیرعامل گروه دیلمان است.

در ابتدای دهه ۸۰ اولین شرکت از شرکت های گروه دیلمان در تهران با نام آتی سازان دیلمان تأسیس گردید. زمینه تخصصی شرکت فوق صنعت حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته بوده در ادامه فعالیت و از سال ۱۳۸۷، در راستای تحقق اهداف، شرکت اقدام به تأسیس و راه اندازی شرکت های متعدد در زمینه فعالیت های گوناگون از جمله : خدمات بیمه ای، واردات و صادرات، توزیع و پخش، تولیدی، نیروگاهی و ساختمان، نموده است.

گروه شرکتهای دیلمان کارآفرینی با سرمایه کم کارآفرین جوان کارآفرین برنامه پایش کارآفرین برتر شرکت های هلدینگ در ایران زندگینامه کارآفرینان ثروت شاهرخ عباس زاده بیوگرافی شاهرخ عباس زاده بیوگرافی ثروتمندان ایران برترین شرکتهای ایران برترین شرکت های خصوصی ایران ایده های کسب درآمد ایده های پولساز من اسامی ثروتمندان ایران اخبار کارآفرینی اخبار دیلمان

این مجموعه با استفاده از تجارب مدیران موسس خود و استخدام و جذب نیروهای کارآمد سازمانهای دولتی توانسته است نقش بسیاری در صنایع مختلف داشته باشد.

در حال حاضر مجموعه دارای بیش از ۴۲۰ نفر پرسنل کارگری و کارشناس می باشد و به صورت غیر مستقیم برای ۸۶۰ نفر برای ایجاد اشتغال نموده است.

شرکت آتی سازان دیلمان

شرکت آتی سازان دیلمان به عنوان اولین شرکت از مجموعه دیلمان در ابتدای دهه ۸۰ در تهران تأسیس گردید.مأموریت شرکت فوق انجام خدمات تخصصی در صنعت حمل و نقل ریلی بوده است.در ادامه شرکت فوق موفق به انعقاد قراردادهای تخصصی و خدماتی با شرکتهای وزارت راه و ترابری از جمله شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و شرکت حمل و نقل ریلی رجاء گردید.

این شرکت با سرمایه ثبتی ۱۰۰ میلیارد ریال بوده و دارای ایزوی مدیریت ۹۰۰۱ و ۱۴۰۰۰ و ۱۸۰۰۰ می باشد .این مجموعه در اقصی نقاط کشور از جمله استان هرمزگان ,فارس ,تبریز, زنجان , خراسان و تهران دفاتر کارگاهی و امکانات مناسبی را دارا می باشد.

* زمینه فعالیت این شرکت در ۵ بخش ذیل می باشد:

۱-تعمیرات تخصصی سیستم های فنی تهویه و ترمز واگن های مسافری و باری
۲- طراحی و راه اندازی  و نگهداری سیستم های تأمین برق فشار قوی برق واگنها و شارژ از خارج ایستگاه های مسافری
۳- خدمات شستشو و جرم گیری بیرونی و خدمات نظافت داخلی واگنهای مسافری
۴- تأمین نیروی متخصص و نگهداری ایستگاه های مسافری
۵-تأمین ، آموزش و راهبری و سیر قطارهای مسافری

شرکت توسعه برق و نیرو گاه دیلمان

این مجموعه اقدام به تاسیس شرکت توسعه برق و نیرو گاه دیلمان به شماره ثبت ۴۷۹۷۲۹ نموده است. شرکت توسعه برق و نیروگاه دیلمان با سرمایه مناسب و استفاده از متخصصین صنعت برق کشور اقدام به اخذ مجوز احداث ۳ نیروگاه نموده و در حال ساخت و بهره برداری از نیروگاه های فوق می باشد.

نیروگاه آزادشهر:

نیروگاه فوق با مقیاس ۷ مگا وات در استان گلستان و شهرستان آزاد شهر می باشد, تمامی مولدها از کشور آلمان می باشد.با بهره برداری این نیروگاه بیشتر نیاز صنایع تولیدی و کارخانجات منطقه تامین خواهد شد.

نیروگاه گرگان:

نیروگاه فوق با مقیاس ۷ مگا وات در استان گلستان و شهرستان حیدر  آیاد در ۵ کیلومتری گرگان می باشد ,تمامی مولدها از کشور آلمان می باشد.با بهره برداری این نیروگاه بیشتر نیاز صنایع تولیدی و کارخانجات منطقه تامین خواهد شد.

تامین منابع مالی و تجهیزات تمامی نیروگاه های فوق توسط مجموعه دیلمان بوده است.

نیروگاه فیروزکوه:

این نیروگاه در مقیاس ۶ مگاوات در استان تهران و شهرستان فیروزکوه احداث گردیده است ,نیروگاه فوق به صورت گازی بوده و کلیه مولدهای فوق از کشور آلمان می باشد , این نیروگاه دارای بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی می باشد.

کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف و دمنوش های گیاهی:

گروه دیلمان با بررسی های کارشناسانه در سال ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ به نیاز جامعه مبنی بر کمبود در عرضه صنایع یکبار مصرف پی برد و بر همین اساس پس از اخذ مجوز های قانونی و اخذ جواز تاسیس به شماره ۲۰۶۲۷  اقدام به احداث کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف آلومینومی نموده است, در ادامه و با توجه به پیشرفت کار و در جهت افزایش سبد محصولات تولیدی ظروف یکبار مصرف کاغذی و لیوان های دمنوش دار و لیوان های چای دار نیز به سیاست های تولیدی کارخانه فوق اضافه شد.

در سال ۱۳۹۵ با شرکت در نمایشگاه چای و صنایع وابسته موفق به عقد قراردادهای منتسب با سازمان های دولتی و نیمه دولتی کشور شده و در ادامه به صادرات محصولات فوق به کشورهای همسایه و قاره آفریقا نموده است.

شرکت پارسا ظرف دیلمان به شماره ثبت  ۴۷۹۵۸۲ با استفاده از مدیران جوان و موفق کشور اقدام به ثبت قانونی ۳ برند ماکان , متین و مانلی برای محصولات تولیدی خود نموده است . این مجموعه در نظر دارد از ابتدای سال ۱۳۹۷ فروشگاه های زنجیره ای ماکان را در تهران و سپس در شهرستانهای کشور عزیزمان احداث نموده و با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب خدمات جدیدی را به هموطنان عزیز ارائه نماید.

هم اکنون کارخانه تولید ظروف در شهرک صنعتی فیروزکوه در زمینی به وسعت ۳۰۰۰ متر احداث گردیده و برای طرح توسعه تولیدات آتی آن ۲ زمین به ابعاد ۲۷۰۰ و۴۴۰۰ متر مربع خریداری گردیده است.

گروه شرکتهای دیلمان کارآفرینی با سرمایه کم کارآفرین جوان کارآفرین برنامه پایش کارآفرین برتر شرکت های هلدینگ در ایران زندگینامه کارآفرینان ثروت شاهرخ عباس زاده بیوگرافی شاهرخ عباس زاده بیوگرافی ثروتمندان ایران برترین شرکتهای ایران برترین شرکت های خصوصی ایران ایده های کسب درآمد ایده های پولساز من اسامی ثروتمندان ایران اخبار کارآفرینی اخبار دیلمان

کارخانجات تولید یونولیت سقفی , دیواری و تری دی پانل :

در سال ۱۳۹۴ مجموعه دیلمان با بررسی شرایط پیش روی صنعت ساختمان و ساخت و ساز کشور اقدام به اخذ مجوز از سازمان صنعت و معدن و تجارت به شماره ۴۴۵۸۱۰  نموده است.

در ادامه با بررسی بیشتر اقدام به احداث کارخانه با جدیدترین تجهیزات اروپایی برای ساخت یونولیت سقفی , یونولیت دیواری ,دیوارهای پیش ساخته نموده است .کارخانه فوق در استان گلستان احداث گردیده است .

شرکت توسعه نفت و انرژی دیلمان

گروه دیلمان با توجه به ظرفیت و روابط تجاری اروپایی و آسیایی و پس از انعقاد قراردادهای نمایندگی از شرکت های بزرگ نفتی، اقدام به تأسیس شرکت توسعه نفت و انرژی دیلمان به شماره ثبت ۴۸۸۴۵۱ با سرمایه ۱۰ میلیارد ریالی نموده است.

همچنین با استفاده از اعتبار تجاری هلدینگ، موفق به ایجاد خط اعتباری ۱ میلیون دلاری از بانک اروپایی شده است.

شرکت ورزش دوستان دیلمان

شرکت ورزش دوستان دیلمان در سال ۱۳۹۲ و با شماره ثبت ۴۴۵۱۱۱ تأسیس گردید و  به راه اندازی فروشگاه مجازی و اینترنتی محصولات ورزشی نموده و در محدوده صنفی خود در سطح کشور بعنوان یکی از بزرگتریــن واردکننده و فروشنده لوازم ورزشی در ایران مشغول به کار است.

شرکت انبوه سازان پردیس دیلمان

انجام کلیه خدمات فنی و مهندسی و عمرانی جهت تولید و مونتاژ و ساخت دهکده یا شهرک های تفریحی، مسکونی و ورزشی.
مشاوره، طراحی، راه اندازی و نگهداری کلیه تأسیسات و تجهیزات تفریحی داخلی وخارجی هتل و متل مجتمع ها و دهکده ها ی مسکونی ورزشی و تفریحی.
سرمایه گذاری در پروژه های ساختمانی بطور مستقل و یا با مشارکت انبوه سازان اعم از واحدهای مسکونی، اداری، تجاری، آموزشی، درمانی، ورزشی و سایر کاربری ها.
قبول عاملیت بمنظور بررسی، نظارت فنی و مدیریت در بخش ساختمان و مسکن.
ارائه خدمات مشاوره ای و امکان سنجی پروژه های ساختمانی.
ایجاد، سرمایه گذاری و یا مشارکت با اشخاص حقیقی و حقوقی.
سرمایه گذاری در خرید، فروش، اداره، در اختیار گرفتن، تأسیس، ایجاد، توسعه، تکمیل، واگذاری و اجاره انواع واحدهای مسکونی، اداری، خدماتی، تجاری، کارخانه ها، واحدها و شرکت های فعال در بخش های تولیدی اعم از صنعتی و معدنی، کشاورزی، ساختمانی و هرگونه اموری که به نحوی از انحاء با فعالیت های فوق مرتبط باشد؛ در داخل و خارج از کشور و واگذاری حصه دارایی ها به اشخاص ثالث از طریق تسهیلات اجاره اعتباری.

بر همین اساس شرکت انبوه سازان پردیس دیلمان با شماره ثبت ۴۴۵۸۱۰ در تاریخ ۱۳۹۲ در تهران تاسیس گردیده است.

شرکت دی پخش دیلمان

با توجه به دارا بودن شرکت تولیدی و لزوم پخش عمده و مویرگی محصولات فوق ، این مجموعه در سال ۱۳۹۲ اقدام به تأسیس شرکت دی پخش دیلمان نموده است. و در حال حاضر به صورت تخصصی در حال توزیع و فروش محصولات بهداشتی ، شوینده و غذایی می باشد.

این شرکت در سال ۱۳۹۵ به عنوان نماینده انحصاری گروه دیلمان اقدام به صادرات انحصاری محصولات غذایی و ظروف شرکت پارسا ظرف و محصولات ساختمانی شرکت انبوه سازان نموده است.

نمایندگی بیمه

این شرکت در سال ۱۳۸۶ اقدام به اخذ نمایندگی از یکی از معتبر تریت شرکت های بیمه ای نمود که در سال ۱۳۸۷ موفق به اخذ مجوز های لازم از بیمه مرکزی ایران گشته و در ادامه موفق به تاسیس نمایندگی بیمه شرکت پاسارگاد با کد ۱۶۷۷ گردید.

آدرس :  تهران- خیابان سهروردی شمالی – بالاتر از چهارراه بهشتی- کوچه افشار جوان – پلاک ۵۴ 
۰۲۱-۸۸۵۴۵۹۰۷-۹
فکس  ۸۸۵۰۱۱۵۹-۰۲۱

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 30 )
  1. parsa می گوید

    سلام
    بنده ایشون رو بهتر از مادرش میشناسم
    ایشون فقط با ثبت چند شرکت بی هویت و اجاره یک سوله خالی از مردم …. میکنه
    از آدم های ساده لوح پول میگیره به عنوان شراکت و دیگه هیچ پاسخی بهشون نمیده و هزار بهانه میاره واسه از بین رفتن پولاشون
    شما به همچین آدمی میگین کارآفرین
    شرکت ها و حتی دست چکها رو به نام کارگرای ساده و بی سواد ثبت میکنه
    با نشون دادن فیلم های حضورش تو تلوزیون و شبکه ۶ به عنوان کارشناس و برنامه های دیگه آدمای ساده لوح رو ….. و شما هم با معرفی ایشون تو سایتتون دارین کمکش میکنین

    1. سارا می گوید

      سلام میشه بگید ایشونو از کجا میشناسید؟و اینکه از کجا میدونید که همچین آدمی هستن؟با شما همچین رفتاری داشتنء

      1. محمد هادی می گوید

        … حق با اقا پارسا هستش

    2. سعيد می گوید

      سلام دوست عزیز
      من ایشون و مجموعه شون رو ١۵ ساله میشناسم
      و کاملا ازشون رضایت دارم
      فوق العاده با خلاقیت و با اخلاق هستن
      مدیران مجموعشون هم کاملا متخصص هستن

    3. بخشيان می گوید

      سلام
      شرکت بنده دو سال است با مجموعه دیلمان و شخص عباس زاده فعالیت تجاری میکنه
      واقعا مجموعه منظمی هستن

    4. منادى می گوید

      بله ایشون … حرفهاى هستن از مردم پول میگیرن ودیگه پس نمیدن وانقدر حرفهاى کار میکنن که تازه تهدید هم میکنن که اگر سراغ پول برى دیگه زنده نمیمونى

    5. كامران می گوید

      سلام
      نمیدونم شما کی هستین ولی من بیش از ٨ سال ه با ایشون کار میکنم
      توی عمرم خوش عهد تر و زحمت کش تر ایشون ندیدم
      ای کاش شما نصف دکتر عباس زاده بودید

  2. محمد هادی می گوید

    سلام بله ایسون … ‌ من تمام مدارک و مستندات رو توسط وکیلم جمع کردم. هر کس اطلاعات میخواد از ایشون با من ارتباط بگیره که مثل من گیر این … نیفته.

    1. Pari می گوید

      چطور میتونم با شما ارتباط بگیرم ؟؟

      1. سميعى می گوید

        کجا کارمند ایشون هستى این اه نداره با تاله سودا کنه … وزارت … به خاطر … از این ادم شکایت کرده

  3. salari می گوید

    من به مدت ۴۰ روز برای ایشون کار کردم. یکی از … ترین آدما ست که با گرو گرفتن اصل شناسنامه و باقی مدارک کارمنداشون شرکتهای مختلف به نام کارمنداشون ثبت می کنند . و با تبلیغات در رسانه ها فقط می خوان از بانکها وام بگیرند. حقوق من و همکارام رو نداد با بدبختی اصل شناسنامه رو از شریکش گرفتیم چون خودش اون موقع بازداشت بود. خانوادگی این کاره اند. اینی که می گم بر می گرده به تاریخ مرداد ماه تا شهریور ماه سال ۹۶که من اونجا بودم. چقدر از پیرمردها و پیر زنها پول گرفته بود که با چشم گریان میومدند دفترش تو نیاوران. اون صحنه رو که دیدم اومدم بیرون از اون خراب شده. البته من حقوقم رو از شریکش گرفتم چون اول اینکه پول خودش حروم بود بعد هم کلی کار کرده بودم و دنبال وامش تو بانکا بودم که بعد از اینکه فهمیدم کلا همه چیز رو استپ کردم. دفترش هم تو سهروردی الکیه. خودش گاهی جواب تلفن میده مردک مریضضضضض. هون زمان برنامه پایش اوردش تو تلویزیون . دیگه پایش نمی بینم . چون واسه بیننده هاش ارزش قائل نیست و از این مرتیکه هم پول گرفته بود.

  4. خداوردي می گوید

    تا جایی که بنده مطلع هستم این مجموعه خصولتی ه و وابسته به یک ارگان دولتی ه.
    بعید میدونم مجموعه ای با این عظمت که توی این شرایط اقتصادی داره حقوق این همه پرسنل میده مجموعه بدی باشه.
    ما ۴ سال است که به شرکت رسلی این مجموعه قطعه میدیم
    و بالای ۵ میلیارد ازشون پول گرفتیم .

  5. لیلا می گوید

    سلام و روز بخیر
    متعجبم از اینکه بعضی ها به خاطر دشمنی به این راحتی می تونن افترا بزنن
    من ۵ سال کارمند مجموعه دیلمان هستم
    تا الان ندیدم کسی از این مجموعه ناراضی باشه
    حقوق ها همیشه به موقع پرداخت میشه و رفتار مدیرانش بسیار مردمی است

    1. شیرین می گوید

      ۵ سال کارمند این آدمی بگو خجالت بکش پول منو بده بی شرف

      1. سعيد می گوید

        بی شرف عزیز
        شما لطف کن خودت رو معرفی کن که من به ایشون بگم پیگیر کارت بشه .
        ببینم وجود داری خودت رو معرفی کنی ، کلاهبردار .
        حقوقی شرکت دربه در دنبال توه ، بی همه چیز

        رضا بختیاری ( وکیل گروه دیلمان)

  6. احسان می گوید

    سلام و علیکم
    بنده از مدیران وزارت راه هستم .
    چند سالی است که ایشون و مدیران مجموعه دیلمان رو میشناسم
    شهادت میدم مجموعه قوی و مدیران شایسته ای دارن
    خصوصا مدیرعامل مجموعه اقای عباس زاده که با وجود سن کم ولی بسیار با تحربه و مودب است.

  7. شیرین می گوید

    یه انسان نمای …
    تشریف ببرید مجتمع عدالت خیابان فنا خسرو میدان تجریش فقط پرونده ی …

  8. سعيد می گوید

    سلام و روز بخیر
    بنده ۴ سال است با مجموعه گروه دیلمان قرارداد دارم ، مجموعه ای واقعا منظم و با اعتبار هستن.
    مدیرعاملی جوان ولی با تجربه ای داره بنام عباس زاده که واقعا با اینکه جوان هست ولی فوق العاده با تدبیر و باشخصیت ه.

  9. مرجان می گوید

    سلام
    من فکر میکنم این عزیزانی که بدگویی این مجموعه هلدینگ رو میکنن از یه جایی دارن اتش میگیرن .
    چون هلدینگ دیلمان واقعا یک شرکت و مجموعه بی نظیره .
    خوش قول ، خوش حساب و خوش رفتار.
    ایشون هم عباس زاده است که مدیرعامل هلدینگه و فرد فوق العاده دوست داشتنی هستن.

  10. احمد می گوید

    سلام به همه
    من با یکی از کارخانه های این مجموعه کار میکنم
    توی این چند سال کوچکترین بدقولی ندیدم و همیشه خیلی خوش حساب و مردمی بودن.

  11. مجيد قانع می گوید

    سلام و شب خوش
    مجموعه دیلمان یک هلدینگ ه واقعا اشتغال آفرین ه
    حالا اینکه تو ایران سعی میکنن پشت افراد موفق حرف بزنن عادی ه و منسوخ شده ..

  12. زهرا می گوید

    هر آدمی یک سری نقاط ضعف و قدرت داره، مجموعه ها هم مثل آدمها هستن با نقاط ضعف و قدرت خودشون اینکه پرسنل ی مجموعه باشین و بخاطر مسائل و مشکلات بیاین کل یک مجموعه رو ببرین زیرسوال باعث نمیشه همه فک کنن وای چ مجموعه بدی چ آدمای بدی انگش برمیگرده ب خود شما
    مجموعه هلدینگ هست اهداف و مسیر خودش رو داره مدیرانش هم تا جایی ک میتونن تلاش میکنن صرف اینکه پول شمارو نداده یا مشکلات دعاوی دارین نشونه بد بودن نیست ضمن اینکه ما پرونده قضایی ب نام آ. عباس زاده یا شرکت های زیر نظرشون ندیدیم
    باید ی پرونده اداره کار داشته باشن
    باید ی پرونده قضایی داشته باشن
    وقتی نیست ینی دوستان خیلی کم لطفی دارن

  13. محمد علي می گوید

    سلام ، من ۵ سال ه کارمند شرکت ریلی دیلمان هستم
    الان این مطالب رو دیدم
    واقعا تعجب میکنم ، مجموعه دیلمان توی این ۵ سال هر روز پیشرفت داشته و بزرگتر شده .
    حتی شنیدم خارج از کشور دفاتر تجاری داره
    هوای ما کارگرهارو که خیلی دارن
    خدا خیرشون بده

  14. سيد مرتضي شريعتخواه می گوید

    سلام به همه
    بنده مدتی کارآموز حقوقی مجموعه دیلمان بودم

    من تایید میکنم که این مجموعه پرونده قضایی داشته و داره

    مگه میشه مجموعه ای با این حجم تجاری و این تعداد پرسنل و شرکت پرونده قضایی نداشته باشه

    این موضوعات ارتباطی با شخص شاهرخ عباس زاده نداره

    بالاخره تجارت ، مسایل حقوقی و دعاوی هم داره
    چند پرونده دارن که شاکی هستن و میدونم وکلای بسیار قوی هم دارن .
    اما ابن موارد به شخص مربوط نمیشه
    اتفاقا اقای عباس زاده بسیار جوان مودب و متشخصی ه

  15. دوست می گوید

    این آقا بشدت آدم دروغگو و بی … تشریف دارن. بنده تو شرکت خراب شده این آقا کار کردم و کامل میشناسمش. به راحتی آب خوردن حقوق شمارو نمیدن ومیگن برو بدو دنبالش از طریق وزارت کار. خداوکیلی توی عمر کاریم آدمی به پستی و بی همه چیزی این آدم ندیدم. دوستانی که میخوان توی این مجموعه کار کنن همه اینارو بدونن به هیچ عنوان توی این مجموعه شروع به کار نکنید. به هیچ عنوان. اون وکیل نامحرم هم خواست اسم منو بدونه بره تو لیست شکایتی های وزارت کار اون خراب شده بگرده

    1. سعيد می گوید

      عزیز دل
      شما شمارت رو برای من ارسال کن لطفا
      تا من خرابی شمارو جبران کنم
      منتظرتم

      1. دوست می گوید

        با اسمم مشخصه.شما بگردی توی کارمندایی که پولشونو ندادی
        پیدا میکنی. حتما به من زنگ بزن شما

  16. ليلا فاتح می گوید

    روز خوش
    من چند سال کارمند دیلمان هستم و مستقیم با خود عباس زاده کار میکنم
    هیچوقت هیچ مشکلی نبوده و همیشه حقوق ها سوم هر ماه پرداخت شده
    البته عیدی سال قبل هنوز تسویه نشده
    ولی من از مجموعه خیلی راضی هستم

  17. سعيد سهيلي می گوید

    عرض سلام
    ایشون رو بنده خوب میشناسم
    نزدیک به ۶ سال است مدیر نیروگاه گازی مجموعه هستم
    پسری بسیار باشخصیت و پرتلاش هستن
    همیشه با احترام و خیلی پرتلاش بودن
    خدا ازشون راضی باشه احترام همه رو نگه میدارن همیشه

  18. منصور می گوید

    با سلام ، متاسفانه ناخواسته درگیر شرایطی شده ایم که با ایشان ارتباط پیدا می‌کند لطفا با ایمیل من ارتباط بگیرید و هر چه که در مورد ایشان میدانید مطرح بفرمایید تا در مخمصه این فرد قرار نگیرم . ایمیل من
    [email protected]