دختران مینی ژوپ پوش افغانی ،تصمیم ترامپ را تغییر دادند! +عکس

0

ترامپ با دیدن عکس دختران مینی ژوپ پوش در کابل در دهه ۷۰، فرمان تمدید حضور سربازان امریکایی در افغانستان را صادر نمود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از واشنگتن پست، عکس دختران مینی ژوپ پوش کابل در دهه ۷۰ میلادی موجب اتخاذ تصمیم ترامپ در افزایش نیروی نظامی در افغانستان شد.

هربرت ریموند مک مستر مشاور امنیتی ترامپ در این خصوص می گوید: “ما عکس های سیاه و سفید دختران کابلی با مینی ژوپ در سال ۱۹۷۲ را به ترامپ نشان دادیم. (مک مستر با نشان دادن این عکس) می خواست به ترامپ نشان دهد، ارزش های غربی که پیش از این در کابل بسیار رواج داشته است، بار دیگر می تواند برگردد”.

هوسران مینی ژوپ دخترانه مینی ژوپ به انگلیسی معنی مینی ژوپ مدل مینی ژوپ عکس مینی ژوپ عکس چشم چرانی مردان زن افغانی رئیس جمهور آمریکا دختر افغانی چشم چرانی بیوگرافی دونالد ترامپ Minijupe

گفته میشود که به تاریخ ۲۲ اوگست، ترامپ استراتژی جدیدی در خصوص افغانستان اتخاذ نمود. دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا اعلام نمود که رویکرد جدید دولت او در افغانستان، جلوگیری از تبدیل شدن افغانستان به یک پناهگاه امن برای جنگ جویان اسلامگرا برای حمله به ایالات متحده امریکا است است.

وی طی سخنرانی در پایگاه نظامی فورت مایر در ویرجینیا، گفت: “نیروهای ما برای پیروزی مبارزه خواهند کرد”. با این حال، وی اعلام ننمود که نیروهای امریکایی تا چه وقت باید در افغانستان باقی بمانند.همچنین ترامپ از تعداد افزایش تعداد نیروهای نظامی به افغانستان توضحات نداده است.

قبلاً خبر داه شده بود که جیمز ماتیس وزیر دفاع قصد دارد تا بر علاوه ۸۴۰۰ نفر نیروی مستقر کنونی در افغانستان، تعداد چهار هزار نفر دیگر نیز به این کشور ارسال نماید.

مینی‌ژوپ (به فرانسوی: Minijupe) (که معمولاً با نام دامن کوتاه شناخته می‌شود) نوعی دامن کوتاه است که تا بالای زانو را می‌پوشاند.
محبوبیت مینی‌ژوب‌ها از نمایش لباسی در دهۀ ۶۰ در لندن سرچشمه می‌گیرد.قبل از آن از این لباس فقط در میادین ورزشی برای خانم‌ها استفاده می‌شد.

هوسران مینی ژوپ دخترانه مینی ژوپ به انگلیسی معنی مینی ژوپ مدل مینی ژوپ عکس مینی ژوپ عکس چشم چرانی مردان زن افغانی رئیس جمهور آمریکا دختر افغانی چشم چرانی بیوگرافی دونالد ترامپ Minijupe

عکس چشم چرانی غربی ها به دختران بی حجاب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ